Mikä on pahin asia mitä ihminen voi kokea ryhmän jäsenenä?
Ihminen on laumaeläin, mikä on pahinta mitä voi kokea?
Kommentit (27)
Kohtalaisen ikävää on myös kuulua ryhmään ainaisena pilkattavana. Olet lauman jäsen vain kestäessäsi naureskelun ja vähättelyn, muuten olet ulkona.
Olla porukan selvästi KÖYHIN..se v i t u t t a a yli kaiken..
Vierailija kirjoitti:
Sulkea yhteisön ulkopuolelle.
Tämäkin vain siinä tapauksessa, jos kyseinen ryhmä on tärkeä tälle poissuljetulle. Ihminen näet kuuluu useisiin ryhmiin. Ei minua ainakaan liikuttaisi pätkän vertaa, jos tulisin poissuljetuksi työporukasta, sillä mulla on monta muuta ryhmää työn ulkopuolella johon kuulun.
jatkuvat verbaaliset hyökkäykset muilta ryhmän jäseniltä
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin voi nykyaikana kätevästi nauhoittaa ja jossain sopivassa yhteydessä pistää kiertoon 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin voi nykyaikana kätevästi nauhoittaa ja jossain sopivassa yhteydessä pistää kiertoon 😌
sitten syyllistyy itse rikokseen
Jos sua tullaan porukalla uhkailemaan niin sen saa varmasti nauhoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljastua työttömäksi
eikä ole :D
Tulla julkinolatuksi ja vähätellyksi muiden ryhmäläisten läsnäollessa. Ryhmästä ulos jättäminen, muut pitää ryhmässä yhtä ja yksi jätetään ulos. Tämä on ikävintä eteenkin jos on ollut pitkään ryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Tulla julkinolatuksi ja vähätellyksi muiden ryhmäläisten läsnäollessa. Ryhmästä ulos jättäminen, muut pitää ryhmässä yhtä ja yksi jätetään ulos. Tämä on ikävintä eteenkin jos on ollut pitkään ryhmässä.
Miksi tämä on kamalaa? Nehän siinä itsensä tyhmäksi tekee, jotka julkinolaavat ryhmänsä jäsenen.
Varmaankin joukkorai*kaus, johon liittyy muita kidutuksenkaltaisia piirteitä.
Joskus työporukassa ollut henkilö kysyi kokemuksia eräästä asiasta, oli ostamassa lahjaa. Suosittelin oman kokemuksen pohjalta. Joitakin päiviä myöhemmin tämä henkilö kiitti toista porukassa ollutta minun antamastani suosituksesta, saaja oli kuulemma pitänyt lahjasta.
Päälle puhuminen on toinen, mikä saa veren kiehumaan.
Improvisaatio-ilta. Joukkoraipe ihan paha myöskin kai
Sulkea yhteisön ulkopuolelle.