20-vuotias tyttäreni vaihtoi ikäisensä pojan 20 vuotta vanhempaan liikemieheen
Mikä ihme tuolle voi olla syynä? Tyttö sanoo että ei kuulemma johdu rahasta vaan tuossa vanhemmassa miehessä on jotain sellaista "energiaa" mitä kaipaa.
Samanikäinen exä oli kuitenkin samassa opiskelupaikassa ja elämäntilanteessa. En ymmärrä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko aikuisen tyttäresi päätökset sinulle enemmän vai vähemmän kuin kenen tahansa muun päätökset?
Kuuluu ne aloittajalle. Vanhempi mies voi helposti kontrolloida tai juoksuttaa nuorta naista. Sen sijaan että naisella oma elämä. Ehkä nuori hakee muilta tukea.
Minuakin on yrittänyt nuori nainen lähenellä kun sai tietää että mulla on rahaa. Olen jo 54v mies niin en kyllä sellaiseen lähde vaikka on todella kaunis ja mukava.
Nälkätuloilla olevalle opiskelijalle sugardaddy tai -mama on oiva tulonlähde. Samanikäinen ns. "ex" kumppani on kuitenkin rakkaampi.
Että sellaiset fantasiat sinulla tänään Pertti 50-v.,
kun et itse saa nuorta.
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei vaihtaisi?
Yök, jonkun kymmenen vuoden ikäeron nyt vielä pitäisi ok, ei näin edes rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on yrittänyt nuori nainen lähenellä kun sai tietää että mulla on rahaa. Olen jo 54v mies niin en kyllä sellaiseen lähde vaikka on todella kaunis ja mukava.
No niin varmaan, hah hah.
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset ovat mukavia potentiaalisen asiakkaan seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin seurustelin 20-vuotiaana keski-ikäisen kanssa, olihan se tosi erilaista ja mahtavaa kun miesystävällä oli rahaa.
Ei ole aina rahasta kyse. Itse olen persaukinen, mutta jotain 17 vuotta nuorempi tyttöystäväni minussa silti näkee.
M43
Tuon ikäinen mies käy vielä kevyesti alle kolmekymppisestä.
Mies halusi nuoren naisten ja tyttö on vielä naivi, että luulee että se, että mies järjestelee naisen on hienoa. Luultavasti tyttö ei myöskään ole kovin varakkaasta perheestä, koska mies antaa hänelle asiota joista tyttö on haaveillut.
Kun mies ottaa nuoren naisen, se tarkoittaa, että mies voi muokata naista sellaisekseen kun haluaa eikä nuorella naisella ole vielä omaa tahtoa, mitä haluaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin seurustelin 20-vuotiaana keski-ikäisen kanssa, olihan se tosi erilaista ja mahtavaa kun miesystävällä oli rahaa.
Ei ole aina rahasta kyse. Itse olen persaukinen, mutta jotain 17 vuotta nuorempi tyttöystäväni minussa silti näkee.
M43
Mitähän se voisi olla? Tai oisko niin että se tyttöystävä on varsinainen "ruusu", jota ikäisensä eivät huoli? Jos ulkonäkö ok, niin älyä ei liene yhtään?
Lääkkeillähän jaksaa trumpit ja muskitkin.
Osaahan vanhatkin miehet hassutella:;
Kyllä ne nuaret 20v naikkoset tuntuu olevan kiinnostuneita. Mutta tottahan toki rahan perässä ne hutsut on joten en niitten houkutuksiin lähde.
M47
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne nuaret 20v naikkoset tuntuu olevan kiinnostuneita. Mutta tottahan toki rahan perässä ne hutsut on joten en niitten houkutuksiin lähde.
M47
Eivät he ole yhtään kiinnostuneita vanhoista sedistä.
Baarissa bimbot ottaa vastaan ilmaiset drinksut, mutta nauraa selän takana vedätettäville papparaisille.
Nojoo, eki pärsemerkki. Mutta voi kyllä olla tottakin, hyvätuloisten vanhempien jälkikasvu ei oikein itse koe motivaatiota tehdä TÖITÄ. Mennään lukioon, koska muutenhan maine menee.. Pisteytyssysteemi on edelleen hanurista. "Amikset" ovat paljon taitavampia jo siinä vaiheessa, kuin nyky-digi-ajan lukiolainen käy puolikasta vuottaan siellä hienossa lukiossa.
Ai energiaa... sen ikäinen ukkohan haluaa mennä jo nukkumaan jo kun tytsy haluaisi vielä kukkua ylhäällä... tytsy menossa baariin, ukko haaveilee että jos jaksaisi niin mummobingossa kävisi... mutta ei jaksa kun nukuttaa...