Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilasjuhlissa huomaa, miten tätimäisiä

Vierailija
01.06.2025 |

kaikki 40+ ikäiset naiset ovat. Kontrasti näihin ylioppilaisiin on niin valtava tyylissä ja ulkonäössä.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ollut niin tätimäinen kuin yo juhlissani. Mulla oli jakkupuku ja painoin 10 kiloa enemmän kuin nyt 40+ vuotiaana. 

Vierailija
62/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Meinaatko että meidän pitäisi kilpailla niiden 18-vuotiaiden poikien huomiosta tyttäriemme kanssa? Meidän ikäiset miehet on kaljuja ja isävatsaisia ja heillä ei ole vara valittaa.

Ne 18v tytöt kyllä kilpailee usein samoista 30-45v miehistä.

Anteeks mitä?? No ei todella kilpaile. Vaikka provohan tää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä toki mitään, onhan ikäerokin suuri! 

Sannuli kun tulisi tuonne niin harva erottaisi päivän sankarista.

No eipä hän miltään teiniltä näytä. 

Vierailija
64/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt täti-ihminen on tätimäinen, herran jestas sentään! 

Onko jossain joku koulu minkä jokainen käy: leikkaa hiukset lyhyeksi, älä käytä piilolaseja, laita rumia leninkejä päällesi, nipota ja nalkuta joka asiasta ja muista lihota 3-5 kg per vuosi.

Eli miksi sitä tukkaa, painoa ja niitä vaatteita ei voi pitää samoina, kuin silloin kun näyttii tyylikkäältä ja hyvältä?

Vierailija
65/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? En ymmärrä, mitä ajat takaa. T. N. 40+

Vierailija
66/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen tyttären kaverin yo-juhlissa ja kaveri jota luulin tytön veljeksi paljastui hänen isäkseen (58v). Kyllä treenannut ja nuorekkaasti farmariasuun pukeutuva mies menee helposti 20v jannusta.

Vierailija
67/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätimäisyys korreloi suoraan bmi:n kanssa. Näin se vain on. 

Vierailija
68/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen on mummoikäinen, kun taas parikymppinen on äiti-iässä.

No parikymppisenä kun kakarat pyöräyttää niin on jo kolmekymppisenä ihan mummoutunut, niin henkisesti kuin ulkoisestikin ja sooooooon varma.

Vierailija
69/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja poistoon 

nipottava täti tuli taas kaapista

Vierailija
70/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No parikymppisenä kun kakarat pyöräyttää niin on jo kolmekymppisenä ihan mummoutunut, niin henkisesti kuin ulkoisestikin ja sooooooon varma.

Ja se on huono juttu koska...?

Vierailija
71/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Meinaatko että meidän pitäisi kilpailla niiden 18-vuotiaiden poikien huomiosta tyttäriemme kanssa? Meidän ikäiset miehet on kaljuja ja isävatsaisia ja heillä ei ole vara valittaa.

Olen 42 v mies, paino 78kg. En ole kalju ja vatsanympärys on 83 cm, selvästi alle 94 cm suosituksen. Monella nelikymppisellä naisella on suurempi vatsanympärys kuin minulla.

Niin on monella miehelläkin, joten sun pointtisi?

Pointti on se että en ole isävatsainen, enkä kalju niin kuin tuossa aiemmin väitettiin. Sen sijaan monet ikäiseni naiset ovat menettäneet muotonsa.

Ja täällä vauva palstalla sä 42v mies sunnuntaipäivänä ensin oletat, että jonkun randomin kirjoittama teksti on juuri _sinulle_, sen jälkeen vastaat siihen ja sekään ei mene ihan putkeen, vaan vielä pitää selittää pointtiasi. Kummasta nyt olla kateellinen, sun kuihtuneesta pienestä kropasta, tyhmyydestä vai elämättömästä elämästä? En tiedä.

Vierailija
72/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin olevani epäonnistunut elämässäni, jos minua luultaisiin ulkonäön tai käytöksen perusteella parikymppiseksi.

M49

Vierailija
73/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inuiitit tekevät lapset lapsina ja ovat isoäitejä jo parikymppisenä. Nelikymppisinä laitetaan seilaamaan jäälautalle. 

Vierailija
74/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätimäisyys korreloi suoraan bmi:n kanssa. Näin se vain on. 

Ei. Painan sen saman 58 kiloa kuin painoin 30 vuotta sitten, mutta kyllä mun naamasta tasan tarkkaan huomaa, että olen viiskymppinen. 

Vierailija
75/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauva.fi;ssä huomaa kuinka typeriä aloituksia jotkut tekee.  Kasva aikuiseksi ennenkuin tulet tänne ihmettelemään.

Vierailija
76/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tarkkanäköinen huomio! Analysoituasi tätä yön yli, oletko keksinyt tähän mitään loogisia syitä? Melkoiselta mysteeriltä vaikuttaa..

Vierailija
77/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen tyttären kaverin yo-juhlissa ja kaveri jota luulin tytön veljeksi paljastui hänen isäkseen (58v). Kyllä treenannut ja nuorekkaasti farmariasuun pukeutuva mies menee helposti 20v jannusta.

Jestas sentään, että oikein farmariasuun! Oliko kenties valkeat tennaritkin? 

Vierailija
78/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty olen tätimäinen, olen sen ylioppilaan täti.

Vierailija
79/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitä, miten vanhoilta tuoreet ylioppilaat vaikuttivat vastasyntyneisiin verrattuna! Siis ihan ikäloppuja, vaikka ikäeroa on vain 19 vuotta! Siis jopa vähemmän, kuin niihin 40v tanttoihin.

Vierailija
80/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viisikymppisenä mua kiinnostaa vaan, että olen siistin ja asiallisen näköinen, kun lähden juhliin. Tarkoitus ei ole herättää minkään sortin mielenkiintoa kenessäkään.