Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilasjuhlissa huomaa, miten tätimäisiä

Vierailija
01.06.2025 |

kaikki 40+ ikäiset naiset ovat. Kontrasti näihin ylioppilaisiin on niin valtava tyylissä ja ulkonäössä.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Luonto teki nuorista kauniita katsella, jotta heitä voitaisiin sietää, kunnes ovat saaneet vähän järkeä päähänsä.*

Siis tää oli hyvä!! Ja niiin totta!

Vierailija
22/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilasjuhlissa huomasi miten jäykkää touhu oli vaikka juhlittiin juhlakalun kotona lähisuvun kanssa. Puheita, musiikkiesityksiä, pönötystä, voileipäkakkua ja juhlakalu itse näytti tylsistyneeltä eikä seurustellut vieraiden kanssa. 

Lakkiaiset ovat vanhempien juhla. Tuore ylioppilas odottaa vain milloin pääsisi kavereiden kanssa juhlimaan. Mutta lahjarahan takia pitää sietää sukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun viimeksi eilen mietin että miten tätimäisiltä lukioikäiset nykyään näyttää jopa moniin nelikymppisiinsä verrattuna. Ylipaino, kekkoslasit ja tanttamainen tyyli vanhentaa niin paljon. 

Totta, etenkin pojat.

Vierailija
24/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen on mummoikäinen, kun taas parikymppinen on äiti-iässä.

Montako lastenlasta sinulla on?

Menikö fakta ihon alle?

Ei mennyt, mutta kun kirjoitat noin itsevarmasti siitä milloin naisten pitää hankkia lapsia ja lastenlapsia, sinulla on varmasti siitä omakohtaista kokemusta.

Vierailija
25/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Luonto teki nuorista kauniita katsella, jotta heitä voitaisiin sietää, kunnes ovat saaneet vähän järkeä päähänsä.*

Siis tää oli hyvä!! Ja niiin totta!

Komppaan. - Jo aikuisen äiti

Vierailija
26/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten setämäisiä tuoreiden ylioppilaiden isät ovat kun vertaa 19-vuotiasta poikaa ja hänen faijaansa.

Vierailija
27/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kumma jos ei erottaisi ketkä siellä on nuoria ja ketkä vanhempia. Omituista ettet huomannut setämäisiä miehiä ollenkaan. Vai oliko kaikki näi 2 äidin perheitä.

Miksi et ihmetellyt miksi nuoret näytti niin nuorilta?

Vierailija
28/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako lastenlasta sinulla on?

Menikö fakta ihon alle?

Ai niin, sä olet se ikineitsyt-inceli, joka ei ole vielä nelikymppisenäkään päässyt kärkeä edes kastamaan 🤭

Vierailija
29/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja? Meinaatko että meidän pitäisi kilpailla niiden 18-vuotiaiden poikien huomiosta tyttäriemme kanssa? Meidän ikäiset miehet on kaljuja ja isävatsaisia ja heillä ei ole vara valittaa.

Olen 42 v mies, paino 78kg. En ole kalju ja vatsanympärys on 83 cm, selvästi alle 94 cm suosituksen. Monella nelikymppisellä naisella on suurempi vatsanympärys kuin minulla.

Vierailija
30/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni on 24 eli vuosia vanhempi kuin eilinen ylioppilas. Oishan se aika kumma ellen näyttäisi tätimäiseltä, eikö vain? Näyttäähän isänsäkin setämäiseltä. Sellaista se elämä on.

Vierailija
31/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa nerokas ja tarkkanäköinen yksilö ap, olen todella kade.

Vierailija
32/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Meinaatko että meidän pitäisi kilpailla niiden 18-vuotiaiden poikien huomiosta tyttäriemme kanssa? Meidän ikäiset miehet on kaljuja ja isävatsaisia ja heillä ei ole vara valittaa.

Olen 42 v mies, paino 78kg. En ole kalju ja vatsanympärys on 83 cm, selvästi alle 94 cm suosituksen. Monella nelikymppisellä naisella on suurempi vatsanympärys kuin minulla.

Mutta kyllä sut silti siitä 20-vuotiaasta ylioppilaasta erottaa. Eikä se ero ole sun eduksi.

Sillä on tulevaisuus edessä, sulla jo takana. 

Vierailija
33/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö koskaan et ole päässyt mittaamaan.

Vierailija
34/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sinut laittaa nuoren ylioppilaspojan viereen ja vertailee, niin meinaatko ettet näytä hänen vieressään sedältä? 

Vierailija
35/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmekös. Abi-ikäiset tytöt ovat juuri sopivan ikäisiä raskautumaan ja ryhtymään äideiksi, näiden äidit taas, ap:n mainitsemat tädit, ovatkin jo mummo-ikäisiä. 

Nelikymppiset voivat tehdä vielä monta lasta, ääliö.

Vierailija
36/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on monella miehelläkin, joten sun pointtisi?

Vierailija
37/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ainoastaan yhden naisen josta tuli isoäiti 38-vuotiaana. Oli saanut esikoisensa 19-vuotiaana, ja se esikoinen, huom! poika!, sai lapsen 19-vuotiaana. Mutta ko. nainen sai vielä yhden lapsen nelikymppisenä.

Kuinka moni parikymppinen nuorimies on kypsä isäksi?

Minä olin.

M48

Vierailija
38/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt eletä keskiajalla. Nuorena kuuluu luoda opiskeluiden kautta itselleen tulevaisuutta ja työuraa, eikä alkaa porsimaan lapsia vailla huolen häivää elannosta. 

Vierailija
39/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
40/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se kuuluu ollakin. Toiset on äitejä ja toiset on teinejä. Ihan sama ero on isissä ja pojissa. Samaltako niitten pitäisi näyttää?

Minkä ikäisenä tätiydyit? 27 v?