Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilasjuhlissa huomaa, miten tätimäisiä

Vierailija
01.06.2025 |

kaikki 40+ ikäiset naiset ovat. Kontrasti näihin ylioppilaisiin on niin valtava tyylissä ja ulkonäössä.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen on mummoikäinen, kun taas parikymppinen on äiti-iässä.

Tunnen ainoastaan yhden naisen josta tuli isoäiti 38-vuotiaana. Oli saanut esikoisensa 19-vuotiaana, ja se esikoinen, huom! poika!, sai lapsen 19-vuotiaana. Mutta ko. nainen sai vielä yhden lapsen nelikymppisenä.

Kuinka moni parikymppinen nuorimies on kypsä isäksi?

Minä olin.

M48

Montako lastenlasta papalle nyt on?

Vierailija
42/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt eletä keskiajalla. Nuorena kuuluu luoda opiskeluiden kautta itselleen tulevaisuutta ja työuraa, eikä alkaa porsimaan lapsia vailla huolen häivää elannosta. 

Mulla oli ammatti 18veenä ja 20veenä jo pari vuotta työelämää takana, vakipaikka. Lapset tulee tehdä nuorena eikä eläkeläisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Meinaatko että meidän pitäisi kilpailla niiden 18-vuotiaiden poikien huomiosta tyttäriemme kanssa? Meidän ikäiset miehet on kaljuja ja isävatsaisia ja heillä ei ole vara valittaa.

Olen 42 v mies, paino 78kg. En ole kalju ja vatsanympärys on 83 cm, selvästi alle 94 cm suosituksen. Monella nelikymppisellä naisella on suurempi vatsanympärys kuin minulla.

Niin on monella miehelläkin, joten sun pointtisi?

Ja mitä vanhemmaksi tulee niin aina vaan pienenee. Ikääntyessä se ei ole enää kehuttavaa, kun kroppa kuihtuu. Toki elämää sekin.

Vierailija
44/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako lastenlasta sinulla on?

Menikö fakta ihon alle?

Sulla itselläsi taisi mennä omat faktasi ihon alle.

Vierailija
45/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ainoastaan yhden naisen josta tuli isoäiti 38-vuotiaana. Oli saanut esikoisensa 19-vuotiaana, ja se esikoinen, huom! poika!, sai lapsen 19-vuotiaana. Mutta ko. nainen sai vielä yhden lapsen nelikymppisenä.

Kuinka moni parikymppinen nuorimies on kypsä isäksi?

Minä olin.

M48

Montako lastenlasta papalle nyt on?

Ei valitettavasti yhtään kun kasvatuksella ei voinut vaikuttaa lasten seksuaaliseen suuntautumiseen. Biologia sotii lisääntymistä vastaan.

Vierailija
46/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas on juhlien päähenkilö, joten luonnollisesti pukeutuminen on juhlavampaa kuin vierailla. Sama kuin esim.  häissä ei viedä huomiota morsiamelta. Ei nelikymppisen edes kuulu näyttää samalta kuin parikymppisen, ihan luonnollinen ikääntymisen prosessi, joka koskee myös miehiä.

Vierailija
47/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tätejähän tässä ollaan. Olisi oikeastaan säälittävää ajatella, että pitäisi näyttää samalta kuin parikymppiset tai pukeutua samalla tavalla. Ja nuoren näkökulmasta on myös säälittävää, jos keski-ikäinen yrittää olla jotenkin "teini". Äiti on äiti, mummu on mummu. 

Vierailija
48/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Meinaatko että meidän pitäisi kilpailla niiden 18-vuotiaiden poikien huomiosta tyttäriemme kanssa? Meidän ikäiset miehet on kaljuja ja isävatsaisia ja heillä ei ole vara valittaa.

Olen 42 v mies, paino 78kg. En ole kalju ja vatsanympärys on 83 cm, selvästi alle 94 cm suosituksen. Monella nelikymppisellä naisella on suurempi vatsanympärys kuin minulla.

Niin on monella miehelläkin, joten sun pointtisi?

Pointti on se että en ole isävatsainen, enkä kalju niin kuin tuossa aiemmin väitettiin. Sen sijaan monet ikäiseni naiset ovat menettäneet muotonsa.

Vierailija
49/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt eletä keskiajalla. Nuorena kuuluu luoda opiskeluiden kautta itselleen tulevaisuutta ja työuraa, eikä alkaa porsimaan lapsia vailla huolen häivää elannosta. 

Mulla oli ammatti 18veenä ja 20veenä jo pari vuotta työelämää takana, vakipaikka. Lapset tulee tehdä nuorena eikä eläkeläisenä.

Lapsia voi tehdä niin kauan kuin se onnistuu, moni tekee vielä yli nelikymppisenäkin ja työuraa on silloinkin jäljellä vielä rutkasti eikä.eläkkeestä tietoakaan vuosikausiin. 

Vierailija
50/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä toki mitään, onhan ikäerokin suuri! 

Sannuli kun tulisi tuonne niin harva erottaisi päivän sankarista.

Vierailija
51/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas oli niin hyvin pukeutunut, että ihan meinas juhlakalukin herätä.

Vierailija
52/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se kuuluu ollakin. Toiset on äitejä ja toiset on teinejä. Ihan sama ero on isissä ja pojissa. Samaltako niitten pitäisi näyttää?

Pojat yrittää näyttää yhtä komeilta kuin isät mutta eihän se onnistu kun ei partakaan kasva ja finnejä puskee ja hartiatkin on vielä kapeat ja se tärkein, eli lompakko on ihan litteä.

Vierailija
53/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia voi tehdä niin kauan kuin se onnistuu, moni tekee vielä yli nelikymppisenäkin ja työuraa on silloinkin jäljellä vielä rutkasti eikä.eläkkeestä tietoakaan vuosikausiin. 

Vanhana tulee vaan jotain vesipäitä.

Vierailija
54/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilasjuhlissa huomasi miten jäykkää touhu oli vaikka juhlittiin juhlakalun kotona lähisuvun kanssa. Puheita, musiikkiesityksiä, pönötystä, voileipäkakkua ja juhlakalu itse näytti tylsistyneeltä eikä seurustellut vieraiden kanssa. 

Pönötys kuuluu suomalaiseen juhlakulttuuriin, ymmärrä jo pölhö

Vierailija
55/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä toki mitään, onhan ikäerokin suuri! 

Sannuli kun tulisi tuonne niin harva erottaisi päivän sankarista.

Se johtuu siitä, että sannuli pukeutuu kuin teini. Menis siinä nahkahamesysteemissä tuonne, heh. 

Vierailija
56/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne 18v tytöt kyllä kilpailee usein samoista 30-45v miehistä.

Vierailija
57/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa jos 40v kuvittelee olevansa nuorekas. Useimmissa 40 vuotiaissa on vielä nuoruutta jäljellä. Rupsahtamisaakto tapahtuu 45-50 välillä. Sen jälkeen ei kukaan enää näitä kovinkaan lapsoselta. 

Vierailija
58/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ovat tätimäisiä alle 20v. mielestä.Nyt vasta sä tajusit.

Vierailija
59/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilasjuhlissa huomasi miten jäykkää touhu oli vaikka juhlittiin juhlakalun kotona lähisuvun kanssa. Puheita, musiikkiesityksiä, pönötystä, voileipäkakkua ja juhlakalu itse näytti tylsistyneeltä eikä seurustellut vieraiden kanssa. 

Pönötys kuuluu suomalaiseen juhlakulttuuriin, ymmärrä jo pölhö

Ja kursailu.

Vierailija
60/106 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm siitä olisi voinut riemu revetä, jos olisin laittanut sellaisen siron tyttömäisen lyhyen mekon, jossa on spagettiolkaimet ja naruja ristissä avoimessa selässä. En koe sellaisessa itseäni juhlavaksi näin 48-v. Laiton kyllä nätin hameen, joka on oikeastaan iätöntä mallia. Kun kroppa alla on lähes 50, ei se pelkkä hame vähennä kokonaisuudesta kymmeniä vuosia. Ap:n kannattaa vain hyväksyä tosiasiat elämänmenosta ja juhlissakin on rennompaa.