Ilta-Sanomat: Teinit riehuneet Kaivarin päättäjäisbileissä veitsien ja viinan kanssa -pitäisikö vanhemmille tulla sakot?
Poliisi on saanut jo alkuillasta Kaivopuistossa haltuunsa lonkeroa, teräaseita ja ilotulitteita ja kaikki tämä lasten käsistä. Pitäisikö oikeasti miettiä, miksi nämä muksut ylipäätään pääsevät juhlapaikoille tällaisten tavaroiden kanssa?
Poliisi tekee lastensuojeluilmoituksia, kaataa juomia maahan ja vie lapsia poliisiautoon. Mammat, missä te olette silloin? Eikö tosiaan kiinnosta, mitä omalla teinillä on repussa vai suljetaanko silmät "koska kaikki muutkin"?
Miksi tämä toistuu joka ikinen kevät? Onko meillä nyt vanhempina mennyt homma niin pieleen, että poliisin pitää kantaa vastuu meidän kasvatuksesta?
Ja kyllä, kysyn ihan suoraan: pitäisikö alaikäisen rellestyksestä sakottaa myös vanhempia? Vastuuttomuus ei ole enää vain noloa se on vaarallista. Entä jos siellä Kaivarissa olisi tänään sattunut oikeasti jotain peruuttamatonta?
Miten teillä? Tiesitkö mihin ja millä varustuksella sun lapsi tänään lähti?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen jo r4iskattu!
Oliko taas ne isot pahat m a m u t ?! 😱😱😱😱
No noin 99,99% todennäköisyydellä kyllä. Huomaa että päivystävä punikki hälytti kaikki kolme kaveriaan apuun kun jäi alakynteen taas palstalla :D
Ja paskat, et edes uskaltaisi tulla kaivikselle puoliltaöin tappelemaan.
Et sinäkään joten lakkaa uhoamasta läskipossu.
Mä oon täällä jo. Jos uskallat paikalle, niin tänä yönä saat oikein isän kädestä.
No et sinä missään kaivarissa ainakaan ole kun se on tyhjennetty. Osaatteko te palstavassarit muuta kuin valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin 99,99% todennäköisyydellä kyllä. Huomaa että päivystävä punikki hälytti kaikki kolme kaveriaan apuun kun jäi alakynteen taas palstalla :D
Mä oon täällä jo. Jos uskallat paikalle, niin tänä yönä saat oikein isän kädestä.
Mä tuun kanssa. Nyt on aika antaa näille persuille opetus jonka muistavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Teinit"
Kyseessä on aivan varmasti taas partasuiset tummahipiäiset vanhemmalta näyttävät 17-vuotiaat.
Aika valkoisilta pellavapäiltä ne kyllä pidätyskuvissa näytti🤭🤭
Tietenkin. Eihän sinun reppanan lemmikkiapinoita saa häkkiin laittaa kun alat ulinaparkumisen.
Mitä se yhteiskunnan elöttämö syrjöytynyt peräkammarin runkkari siellö nyt sössöttää?
Menepös nyt runkkari jo mamman tissille ja yöunille, hipi hipi.
Tarinan mukaan, jos pientä persupossua kutittaa leuan alta se alkaa haukotella🤭🤭
No sen kun menet sitten persuja kutittelemaan leuan alta kun se sinua tuntuu noin kiihottavan. Minä en kuitenkaan ole mikään persu, joten jätä minut seksifantasioidesi ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Teinit"
Kyseessä on aivan varmasti taas partasuiset tummahipiäiset vanhemmalta näyttävät 17-vuotiaat.
On siellä videoiden perusteella näitä kotimaisia pottatukkiakin. Kaivari tyhjennetään.
Minkä ihmeen takia nuoret miehet leikkauttavat itselleen pottatukan? Kun kaikkein aikojen seksikkäin miesten hiustyyli on 2000-luvun puolivälissä ollut buzz cut.
Aivan järkyttävä tuo buzz cut myös.
Pukeutuuko nuoret enää muuhun kuin mustaan ja valkoiseen? Kovin mustavalkoisen näköistä kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL! Palstapunikin itselleen vastailuvoimafantasioita vol. 3453453453453453453454354354345344543
:D :D :D
Ettekö osaa setviä välejänne ilman tappelua? Se,joka viimeksi seisoo haastetaan käräjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene mene. Mitä jos lähdet vaikka saman tien ja jätät keskustelun meille aikuisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet siis alaikäinen teini? Jos et ole niin mitä siellä teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Mistä lähtien äitisi vuokrakaksion pikku makuuhuone on ollut joku pu
😂😂😂😂😂😂
Toisella foorumilla on kuva paikalta. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Teinit"
On siellä videoiden perusteella näitä kotimaisia pottatukkiakin. Kaivari tyhjennetään.
Minkä ihmeen takia nuoret miehet leikkauttavat itselleen pottatukan? Kun kaikkein aikojen seksikkäin miesten hiustyyli on 2000-luvun puolivälissä ollut buzz cut.
Ja tytöillä se jokin aivan järkyttävän makean hajuinen hajuvesi. Haisee joltain hattaralta.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä juoppojen vanhempia joten ei ne välitä.
On rikkaita ja raittiita, jotka välittää vielä vähemmän.
Jokaisesta alaikäisestä häiriköstä tehdään lastensuojeluilmoitus riippumatta vanhempien statuksesta.
Persut on halunneet laskea rikosvastuuikärajaa. Toistaiseksi se on 15 vuotta.
Toki vanhemmilla on vastuunsa, mutta siitä lähtien kun lapsi lähtee koulutielle, häntä on mahdoton valvoa aukottomasti.
Mieti itseäsi. Tietävätkö äitisi ja isäsi, mitä paskaa kirjoitat someen?
"Mene mene. Mitä jos lähdet vaikka saman tien ja jätät keskustelun meille aikuisille?"
"Persuaikuisten" keskustelut on vuodesta toiseen vinkumista maamuista, mutta mitään ei olla asialle valmiita tekemään. Tosimies olisi jo ajanut ne huitin kuuseen. Vai pelkäättekö itse saavanne turpiin?😃😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun kanssa. Nyt on aik
😴😴😴
No näiden äidit nyt on niitä, jotka vaan sattuvat kaatumaan eri miesten alle, ja uusi lapsi suurinpiirtein putoaa kohdutusta ulos silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuvan poika hakee korvauksia.
Toivottavasti kuvan poika ymmärtää toimia vastedes fiksummin.
Vierailija kirjoitti:
"Mene mene. Mitä jos lähdet vaikka saman tien ja jätät keskustelun meille aikuisille?"
"Persuaikuisten" keskustelut on vuodesta toiseen vinkumista maamuista, mutta mitään ei olla asialle valmiita tekemään. Tosimies olisi jo ajanut ne huitin kuuseen. Vai pelkäättekö itse saavanne turpiin?😃😃
Eikös sun pitänyt mennä kaivariin hakkaamaan persuja? Mitä täällä vielä iniset?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista dramatisointia taas täällä.
Katsoin tuon naispuolisen poliisin haastattelun, ja ilmeisesti raketit pahin juttu nyt? Huumeet ei poliisin sanojen mukaan NÄISSÄ JUHLISSA NÄY eli huumeisiin liittyviä työtehtäviä ollut vain pari, mutta alkoholia kaadettu satoja litroja.
Tuo nuorten oleminen ei vaikuta mitenkään erikoiselta eikä porukka silminnähden päihtyneiltä. Ilmeisesti poliisilla hyvin hallussa tuo ennaltaehkäisevä toiminta noiden alkoholin ja veitsien suhteen. Muistan itsekin teininä, että poliisit ratsasi reput ja vei alkoholit niiltä, joilla niitä oli.
Jos nämä palstalla draamailijat on niitä, jotka eivät ole itse ikinä teininä käyneet muiden nuorten mukana missään Hietsussa, Kaivarissa, Torinrannassa, bileissä tms., niin ymmärrän ettei osaa suhtautua.
Tarinan mukaan, jos pientä persupossua kutittaa leuan alta se alkaa haukotella🤭🤭