Vaimon puhelin
Kun tässä yks päivä koitin ottaa vaimon puhelimen, ja laitella sitä vähän kuntoon (oli aiemmin pyytänyt kun liitetiedostot ei näy), niin ihan paniikissa koitti estää mua ottamasta sitä, ja kun se oli mun kädessä, niin kaksin käsin koitti repiä mun kädestä, ja lopulta onnistui, sitten juoksi toiselle puolta huonetta, ja kovasti naputteli puhelinta, ja sitten toi sen mulle.
Varmaan oli kyseessä viestittelyt jollekkin toiselle äijälle, vaan voisko olla kyse jostain muusta? etenkin naisilta toivon vastausta asiaan, kun ovat viisaampia.
Kun itse oon semmonen että aina yrittää ajatella toisista pelkkää hyvää, niin tuntuu että taidan olla ihan idiootti!
No varmaan se avioliitto oli sitten tässä, en kuitenkaan pysty vihaamaan muijaa, ei kai sekään itselle mitään voi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Viestitellyt ystävien kanssa jotain luottamuksellisesti. Esimerkiksi ystävä on avautunut asiasta x, eikä vaimo halunnut sun näkevän, koska olisi näin pettänyt ystävän luottamuksen.
Tuohon et usko itsekään
Ei tietenkään kun tämä baitti on ylläpidon tekemä
No ei, jotain koitti änkyttää että pinkoodilla vaan avasi puhelimen, sen jälkeen oli kuulemma siskon kanssa viesititelly, ja nyt kun aikaa on jo vähän mennyt, niin ei kuulemma muista koko asiaa, määkii ettei ole muita miehiä. Vituttaa tuo kieroilu ja päin naamaa valehtelu, kun kerran muitten kans nussii niin okei, mutta olis edes sen verran reilu että sanoisi sitten rehellisesti. Kait se varmaan vuosia on pettänyt mua, no ei siinä, sain sovittua jo treffit sievän ja mukavan naisen kans, viikonloppu hotellissa odottaa.
Viestitellyt ystävien kanssa jotain luottamuksellisesti. Esimerkiksi ystävä on avautunut asiasta x, eikä vaimo halunnut sun näkevän, koska olisi näin pettänyt ystävän luottamuksen.