Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi, mitä teet?

Vierailija
31.05.2025 |

Onko sellainenkin työ olemassa, josta voi oikeasti nauttia?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käräjätuomari ja rakastan mun työtä :)

Vierailija
82/99 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röntgenhoitaja, tykkään työstäni. Tienaan melko hyvin, teen töitä paljon ja vaativaa kuvantamistyötä. Päivystysvuorot on mieluisia missä työskentelen pääosin yksin. Päivävuorot ovat joskus raskaita kun on liikaa keltanokkaporukkaa säätämässä ympärillä mutta yksin työskennellessäni tykkään potilaskohtaamisista, työn merkityksellisyydestä ja laadunhallinnasta ja siitä että huomaan oikeasti pitäväni työstäni ja osaan sen hyvin.

Sinäkin olet ollut keltanokka. Annatko muidenkin oppia työn vai oletko piikikäs?

https://www.hs.fi/visio/art-2000011227365.html

En ole piikikäs. En halua olla todistamassa häsläystä ja mielelläni vetäydyn jos mahdollista itsenäisiin töihin. Toin vain esiin että pidän itse työstäni, en aina työympäristöstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkimushoitaja. Paras työ, mitä olen tehnyt. 

Vierailija
84/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulussa äikänope. Uraa on takana 24 vuotta. Edelleen tykkään kovasti itsenäisestä työstäni, jossa saa käyttää luovuutta ja omaa persoonaa. Ja useimmista oppilaista. Tosin lomatkin tulevat tarpeeseen, koska työ on niin intensiivistä.

Vierailija
85/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitja, oli erilaista ennen muinoin, nykyiset vaan valittaa.

Vierailija
86/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja, rakastan työtäni. Jokainen päivä on erilainen, saa innostua ja käyttää luovuutta sekä ongelmanratkaisutaitoja. Parasta työssäni ovat oppilaat, heidän kohtaaminen ja kasvun näkeminen. En vaihtaisi mihinkään. 

Vierailija
87/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja yliopistollisen sairaalan kirurgisella vuodeosastolla. Työ on kiireistä mutta antoisaa. Soten tulo toi epävarmuutta kokonaisuuteen mutta ainakin toistaiseksi työ ns. hanskassa.

Vierailija
88/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keraamikko, itsenäinen unelmatyö.

Vierailija
89/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulunkäynninohjaaja alakoulussa. On niin kivaa työtä, etten malttais aina kotiin lähteä. Ainut huono puoli on palkka. 

Vierailija
90/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalityöntekijä. Tykkään työstäni tosi paljon mutta koska hyvinvointialueet ovat suurin työnantaja, se vie työstä iloa. Hyvinvointialueet eivät reagoi palveluiden tarpeisiin ja työ on muutenkin suunniteltu ylemmältä taholta siten, että se ei enää toimi nykyään. Eli työmallit ovat vanhentuneita. Asiakkaat kärsivät siitä eniten. 

Vierailija
91/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalityöntekijä. Tykkään työstäni tosi paljon mutta

koska hyvinvointialueet ovat suurin työnantaja, se vie työstä iloa. Hyvinvointialueet eivät reagoi palveluiden tarpeisiin ja työ on muutenkin suunniteltu ylemmältä taholta siten, että se ei enää toimi nykyään. Eli työmallit ovat vanhentuneita. Asiakkaat kärsivät siitä eniten. 

Eli et nauti työstäsi. Sitä kysyttiin.

Et voi suositella tuota.

Vierailija
92/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän työstäni, mutta työnantajat vaikuttavat siihen että työ ei ole aina mielekästä. 

Vierailija
93/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen palkanlaskija ja inhoan työtäni todella. Kaikkea siinä.

Ohhoh! Minä vastikään kouluttauduin ja vaihdoin alaa taloushallinnon puolelle (olen 40+) ja olen ihan liekeissäni!

Osaatko kertoa, mikä siinä on kivaa ja sellaista, mistä pidät?

Vierailija
94/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitaja. Saa käyttää siistejä laitteita ja näkee ihmisen sisälle.

Vierailija
95/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa on kivaa olla töissä. Koska lukeminen on lempiharrastukseni, niin on mahtavaa, että on saanut työn harrastuksen parista. Ja asiakaspalvelu on mukavaa. 

Vierailija
96/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen UX-suunnittelija/palvelumuotoilija. Rakastan työssäni luovuutta, vaihtuvia haasteita, ihmislähtöisyyttä ja mukavaa työympäristöä.

Vierailija
97/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä, josta en voi puhua, mutta pidän siitä kovasti :D

Vierailija
98/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuudessa sähköasiantuntija nautin työn haasteellisuudesta ja hyvästä palkasta.

Vierailija
99/99 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosturin käyttäjä satamassa.kiva työ mutta esimiehet täysiä i.d.i.ootteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi