Pesen lemmikkien kupit laimennetulla fairylla. Toinen sanoo, että eihän eläinten
astioita pesuaineella saa pestä.
Mitä mieltä sinä olet tästä asiasta?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ihmisten kupit ja kipot fairylla pestään. Kannattaa muuten katsoa mitä siinä pullossa lukee. Erikoista kuinka niin monet on huolestuneita rikkaruohomyrkkyjen käytöstä, mutta tiskiaineella läträtään.
Mitä joku 576gffjk mulle kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Mua mietityttää tää "laimennetulla Fairylla". Miksi pitää sanoa, että laimennetulla? Käytännössä pesuainetta aina laimennetaan, kun sen kanssa käytetään vettä. Mikä itu siis on laimentamisessa?
No itse asiassa sitä astianpesuainetta ja vettä kuluu tosi paljon vähemmän, jos tekee keittiöön suihkepullon jossa on vahvahkoa vesi-fairy-nestettä, vahvempaa kuin normi tiskivesi. Ei mene joka kattilan pesuun puolta teelusikallista pesuainetta, kun suihkuttaa kattilaan pari suihkausta, pesee sillä ja sitten huuhtelee.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan Ap, mutta tuttusi on idiootti. Muistan peräti eläinsuojelutapauksen, jossa kuppeja ei oltu pesty kunnolla ja tarjottiin vettä harmaantuneesta likaisesta kupista.
Puhdas, raikas vesi, puhtaasta kupista tarjoiltuna maistuu eläimillekin paremmin, ja se on ihan niitä vähimmäisjuttuja, joita omistajan tulee tarjota.
Jos turhaa kemikaalikuormaa haluaa vältellä, voi suosia tiskiaineita, joissa ei ole väriaineita eikä hajusteita ja jotka on ympäristömerkittyjä, tai biohajoavia.
Olen huomannut minäkin sen juomaveden tärkeyden. Etenkin kun on tulossa lämpimät ilmat, niin sitten saakin vaihtaa raikasta vettä pari kertaa päivässä. Muutenkin eläimet pitää puhtaasta ympäristöstä ja puhtaista nukkuma-alustoista. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua mietityttää tää "laimennetulla Fairylla". Miksi pitää sanoa, että laimennetulla? Käytännössä pesuainetta aina laimennetaan, kun sen kanssa käytetään vettä. Mikä itu siis on laimentamisessa?
No itse asiassa sitä astianpesuainetta ja vettä kuluu tosi paljon vähemmän, jos tekee keittiöön suihkepullon jossa on vahvahkoa vesi-fairy-nestettä, vahvempaa kuin normi tiskivesi. Ei mene joka kattilan pesuun puolta teelusikallista pesuainetta, kun suihkuttaa kattilaan pari suihkausta, pesee sillä ja sitten huuhtelee.
En mä kyllä missään nimessä käytä kattilaan puolta teelusikallista fairya, vaan pisaran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä missään nimessä käytä kattilaan puolta teelusikallista fairya, vaan pisaran.
No silti sitä kuluu tuolla suihkepullon tavalla reilusti alle se pisara. Sillä pisaralla kumminkin pesisi useammankin pannun, kun kahdella pisaralla pesee altaallisen tiskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silti sitä kuluu tuolla suihkepullon tavalla reilusti alle se pisara. Sillä pisaralla kumminkin pesisi useammankin pannu
Riippuu kyllä ihan altaan koosta, tiskin määrästä ja likaisuudesta. Tuossa aineessa, mitä nyt kotona on, taitaa olla ohje se 1/2 tai 1 teelusikallinen per altaallinen tiskiä. Jos annostelee liian vähän pesuainetta, niin ei tule puhdasta.
Samaan koneeseen koiran, kissan ja ihmisten kupit heti ruokailun jälkeen.
Koira saa ruoan 3 kertaa päivässä. Jos ei syö kuppia tyhjäksi (harvoin), ruoka siirretään jääkaappiin puhtaassa kipossa kelmu päällä seuraavaa ruokailua varten.
Nyt tuli kyllä päivän naurut, kiitos tästä!
Taidanpa tässä lähteä viemään omat puhtaat murokulhoni astianpesukoneen pesuainemyrkkyjäämien varalta likoamaan kylpyammeeseen! Menen itsekin ja otan sen koirankin mukaan polskimaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli kyllä päivän naurut, kiitos tästä!
Taidanpa tässä lähteä viemään omat puhtaat murokulhoni astianpesukoneen pesuainemyrkkyjäämien varalta likoamaan kylpyammeeseen! Menen itsekin ja otan sen koirankin mukaan polskimaan.
Miten tämä kommentti liittyy ketjun aiheeseen?
Kyllä pesen astianpesuaineella ruoka- ja juomakupit. Veden vaihdan kuppiin 2-3 kertaa päivässä.
Niin ne kemikaalivanat tiskialtaissamme, chemtrails.
Haju voi häiritä. Käytä hajusteetonta. Pesusooda desinfioi, huuhtele hyvin.