Mulla on tilillä yli 80t€ rahaa
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
minä taas säälin sinua. Vain idiootti pitää moisia summia tilillä. On minullakin satojatuhansia sijoituksissa, siltikään ei tilillä passiivisena ole montaakaan tonnia.
En tykkää sijoittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Saisinko tuosta vaikka neljäsosan?
Saat sen menemällä töihin kuten minä.
Eikö ole mitään käyttöä tuolle rahalle? Miksi pidät sitä tilillä vaikka sillä saisi jotai ki aa
Kyllä sitä näköjään vähälläkin pärjää
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mitään käyttöä tuolle rahalle? Miksi pidät sitä tilillä vaikka sillä saisi jotai ki aa
Minulla on jo kaikki tarvitsemani kivat.
Hitto. Mulla ei ole edes kymppitonnia. Ärsyttävää tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pidän tilillä. En uskalla kotiinkaan nostaa tyynynalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko töissäkin kivaa? Itse pistäisin poikimaan jotta voisin jäädä aiemmin pois työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko töissäkin kivaa? Itse pistäisin poikimaan jotta voisin jäädä aiemmin pois työstä.
Tykkään työstäni paljon. Olen osakkaan yrityksessä ja mukava porukka jo 16 vuotta.
Mulla on tonteissa ja metsämaassa kiini rahaa arviolta puoli miljoonaa, jos nämä saisi siirettyä sinne etelään niin sitten puhutaisiin miljoonista, joten persaukinen aloittaja älä päde.
Muutamalla yhteensä 70t mutta tuosta on varattu kattoremppaan se 30t.
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla yhteensä 70t mutta tuosta on varattu kattoremppaan se 30t.
Mulla onneksi uusi oma talo ja ei murheita tuommoisista.
Minä säälin sinua ap, olen ennemmin köyhä kuin noin tyhjä kuin sinä ap.
Rumat ne rahalla koreilee.
Anna markka niin saan ostettua ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna markka niin saan ostettua ruokaa.
Laita mobilepay
Mulla 8milj
vttu oot köyhä ap mee ruokajonoon
Mulla on 20 000 ja ehdottomasti sijoitan. Kauan menee että on 80 000.
Minulla olisi nyt useampi tonni enemmän jos en olisi sijoittanut. Siitä huolimatta että yritän sijoittaa hyviin kohteisiin ja katson mitä analyytikot sanoo ei tunnu oikein tuottoa syntyvän vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi nyt useampi tonni enemmän jos en olisi sijoittanut. Siitä huolimatta että yritän sijoittaa hyviin kohteisiin ja katson mitä analyytikot sanoo ei tunnu oikein tuottoa syntyvän vaan päinvastoin.
Kuulut niiden 9/10 suomalaisen joukkoon, jotka ovat menettäneet sijoituksilla rahaa.
Saisinko tuosta vaikka neljäsosan?