Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tilillä yli 80t€ rahaa

Vierailija
31.05.2025 |

En silti sääli köyhempiä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 322459,22 euroa. Toisella tilillä on 380,65 euroa.

Vierailija
22/24 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 80€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi nyt useampi tonni enemmän jos en olisi sijoittanut. Siitä huolimatta että yritän sijoittaa hyviin kohteisiin ja katson mitä analyytikot sanoo ei tunnu oikein tuottoa syntyvän vaan päinvastoin.

Kuulut niiden 9/10 suomalaisen joukkoon, jotka ovat menettäneet sijoituksilla rahaa.

puhut paskaa. Valtaosa sijoittajista on tienannut sijoituksillaan rahaa. Minäkin olen maksanut asuntoni (450 k€) ja useamman auton uutena sijotuksilla ja silti sijoitusten arvo taas perjantaina kaikkien aikojen huipussaan. 

Sijoitusten osinkotulot kuukausittain riittää elämisen perusmenohin mainiosti ja jää vähän uudelleensijoitettavaksikin. 

Vierailija
24/24 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi nyt useampi tonni enemmän jos en olisi sijoittanut. Siitä huolimatta että yritän sijoittaa hyviin kohteisiin ja katson mitä analyytikot sanoo ei tunnu oikein tuottoa syntyvän vaan päinvastoin.

Kuulut niiden 9/10 suomalaisen joukkoon, jotka ovat menettäneet sijoituksilla rahaa.

puhut paskaa. Valtaosa sijoittajista on tienannut sijoituksillaan rahaa. Minäkin olen maksanut asuntoni (450 k€) ja useamman auton uutena sijotuksilla ja silti sijoitusten arvo taas perjantaina kaikkien aikojen huipussaan. 

Sijoitusten osinkotulot kuukausittain riittää elämisen perusmenohin mainiosti ja jää vähän uudelleensijoitettavaksikin. 

Jos kaikki voittaisi sijoituksilla, niin mistään ei tulisi rahaa osakkeiden arvon nousuun. Valitettavasti uusin tutkimus, jonka mukaan valtaosa suomalaisista menettää sijoituksilla rahaa, on sun kanssa vähän eri mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi