MTV: Onko teinisi päättäjäisreppu täynnä votkaa, piriä ja puukkoja? - Poliisi varoittaa mutta vanhemmat eivät enää välitä
Oon aivan sokissa. Siis me eletään Suomessa vuonna 2025 ja POLIISI joutuu ERIKSEEN varoittamaan vanhempia, että tarkistakaa mitä teidän lapsilla on repuissa päättäjäisiltana?!? Teräaseita, viinaa, ties mitä muuta ja sitten vanhemmat muka ihmettelee, kun poliisi ottaa yhteyttä...
Missä kohtaa huoltajuus tarkoitti sitä, että teinit saa kävellä ovesta ulos mihin tahansa ilman että kukaan tietää mitä niillä on mukanaan?
Itä-Suomessa uhataan jo väkivallalla, Helsingissä kaadetaan litroittain viinaa maahan, ja 150 poliisia jalkautuu valvomaan juhlintaa. Mutta missä on ne vanhemmat? Miksi kukaan ei enää puutu ennen kuin joku toinen joutuu?
Tämä ei ole pelottelua vaan ihan konkreettista arkea. Jos et tiedä mitä sun lapsi kantaa mukanaan lauantai-iltana, oletko oikeasti valmis ottamaan sen riskin?
Kertokaa nyt ihan rehellisesti: katsotteko te, mitä reppuun on pakattu vai "luotatte"? Vai onko niin, että kunhan saa olla kavereiden kanssa ja Insta rullaa, niin vastuu siirtyy suoraan poliisille?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Teinin instansta, snäpistä ja tiktokista on kaikki tyhmyydet aina selvinnyt jälkeenpäin. Ei ne malta olla laittamatta kaikkee mitä ne tekee nettiin.
Suosittelen jokaista vanhempaa tekemään feikki profiilit jostakin 15v tissiheruttajasta noihin someihin.
"Suosittelen jokaista vanhempaa tekemään feikki profiilit jostakin 15v tissiheruttajasta noihin someihin. "
.......
Tällaiset profiilit pitää poistaa lasten/nuorten somesta.
Koska kyseessä on joku hikinen, kalju, isomahainen, vanha ukko, joka kohta ui liiveihin ja pyytelee rohkeita kuvia/videoita...
Taitaa olla Itä-Helsingin ongelma. Turha syyllistää koko Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Itä-Helsingin ongelma. Turha syyllistää koko Suomea.
Jep. Kyllä v*tuttaa, kun joku Itä-Helsingin pikkukeisari Marjaniemestä ahdistelee lasta. Onneksi nyt jättänyt rauhaan, se pikku nilkki.
Vierailija kirjoitti:
Pojalla on repussa koripallo. Ja tuskin pilaa uraansa millään aineilla. Ei voi koskaan tietää,mutta hänellä ei tunnu olevan kiinnostusta päihteisiin, eikä häntä tunnu hetkauttavan kavereiden yllytys tms. Tähän asti on tullut selvinpäin kotiin, vaikka kaupungilla ja Hietsussa luuhaakin.
Mistä tiedät että on selvinpäin tai paremminkin ettei ole nautittu mitään päihteitä. Esim vaimo kysyi eilen kuinka usein käytät amfetamiinia nykyään. Hän ei erota minä päivinä olen käyttänyt ja minä en.
"Suosittelen jokaista vanhempaa tekemään feikki profiilit jostakin 15v tissiheruttajasta noihin someihin. "
.......
Tällaiset profiilit pitää poistaa lasten/nuorten somesta.
Koska kyseessä on joku hikinen, kalju, isomajainen, vanha ukko, joka kohta ui liiveihin ja pyytelee rohkeita kuvia/videoita...