Nainen: ihannekumppanisi maksimipituus?
Onko pituudella väliä, vai minkä mittainen olisi jo liian pitkä? Kelpaisiko 200cm, tai 210cm?
Kommentit (38)
186.5 cm pitkä. Evoluutiopsykologien mukaan naiselle sopii parhaiten 11 cm pidempi mies. Muista mitoista en nyt tässä puhu mitään. Mutta niissäkin on eroja.
Vierailija kirjoitti:
Alle 199.
Korjaan, tuo olisi ehdoton maksimi. Ihanne olisi noin 190. Sama
Olen bi. Suhde on onnistunut sekä 198 cm pitkän että 155-senttisen kumppanin kanssa. Pituus ei ole ratkaiseva kriteeri mihinkään suuntaan. Moni muu asia on tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Olen bi. Suhde on onnistunut sekä 198 cm pitkän että 155-senttisen kumppanin kanssa. Pituus ei ole ratkaiseva kriteeri mihinkään suuntaan. Moni muu asia on tärkeämpi.
Ei ole kovin onnistuneita suhteita jos olet eronnut
Vierailija kirjoitti:
18 cm. Vai tarkoitettiinko tässä ihan oikeaa pituutta?
Taidat olla blondi...
Ei ole koskaan ollut pituudella väliä suuntaan tai toiseen. Itse olen 160cm ja seurustelukumppanien pituudet on vaihdellut välillä 165-205cm. Nykyinen on 192cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin onnistuneita suhteita jos olet eronnut
Ei varmaankaan, jos vaikkapa rauhanyhdistyksiltä tai Luther-säätiöltä kysytään. Minä en kysy. Olen nyt pitkässä suhteessa, kolme aiempaa pitkähköä suhdetta on mahtunut elämääni. Olen tyytyväinen, että osasin nuorempana lähteä ihmissuhteesta, jos se ei tuntunut hyvältä.
Sama
Vierailija kirjoitti:
180 cm. Pidän itseni pituisista ja ei häiritsevästi minua pidemmistä. Olen 166 cm.
Mulla tismalleen sama, ja 166-176 olis ihanteellinen kumppanin pituus. Oma on 168 cm.
Miksi jatkuvasti näitä pituusaloituksia?
Jos ihanteesta puhutaan, niin 185 cm tai ehkä 180 cm. Ei tuo nyt mikään deal braker ole, mutta yli 185 on jo selvästi miinusta. En ole koskaan seurustellut yli 175 cm miehen kanssa. Puolisoni on 170 cm.
ihannepituus 170cm. suhtaudun vähän nihkeästi minua lähestyviin miehiin, jos he ovat pidempiä kuin 176
Vierailija kirjoitti:
178,34 cm
Millit unohdit mainita :)
En osaa sanoa. Olen itse 170 cm, niin ehkä 170 cm ylöspäin. Itselläni miehen kasvot ja tyyli vaikuttavat enemmän siihen, että viehätynkö tai kiinnitänkö mieheen huomiota vaiko en.
En tiedä johtuuko siitä, että isäni on ns. hujoppi (194 cm), mutta minua ei pituus itsessään ns. säväytä, en näe pituutta niin ihmeellisenä tai eksoottisena piirteenä, ja olen nähnyt vanhempieni kautta, ettei miehen pituus takaa onnellista avioliittoa.
No koripalloilijoista menee niska mutkalle. Ideaali on siinä 185-195 ja vähintään 180.
Ennen olisin sanonut joku 185 cm, mutta nykyään tykkään paljon pidemmistäkin. Töissäkin 1 komistus, joka on varmasti reilusti yli 190cm ja naiset vaan lakoaa hänen edessään :D Eli jos luonne on kultaa niin pituudella ei niin paljoa väliä.
N, 165 cm