Nainen: ihannekumppanisi maksimipituus?
Onko pituudella väliä, vai minkä mittainen olisi jo liian pitkä? Kelpaisiko 200cm, tai 210cm?
Kommentit (38)
180 cm. Pidän itseni pituisista ja ei häiritsevästi minua pidemmistä. Olen 166 cm.
Mitä väliä. Ei tällaisesta asiasta pidä kenenllekään ongelmaa tehdä. Itse olen 162 cm nainan.
Vierailija kirjoitti:
180.
Siis ihanne, on mulla yli 190-senttinenkin kumppani ollut, mutta hiton hankalaa se on.
Olin tulossa vastaamaan tasan samoin. Nykyinen on pituudeltaankin ihan täydellinen kun on vain puoli päätä pidempi eli 175cm.
Yli 180 cm. Ilman piippalakkia ja sukkasillaan.
18 cm. Vai tarkoitettiinko tässä ihan oikeaa pituutta?
Olen seurustellut 2 metrisen miehen kanssa, se oli hankalaa. Max noin 20cm pituusero vielä menettelee.
164cm
177cm. En pidä itseäni paljon pidemmistä (tai lyhyemmistä) miehistä. Itse olen 175cm.
Noin 5-10cm pituusero olisi sopiva, eli koska itse olen 177 olisi optimaalinen pituus 182-187. Mutta valitsin kuitenkin mieheksi itseäni lyhyemmän, joten ei kaikki ole pituudesta kiinni :D
Max 185cm. Aikoinaan en ajatellut että pituudella olisi väliä, mutta sitten kävin treffeillä 195cm miehen kanssa ja tuntui, etten puhunut miehelle ollenkaan kun kasvot oli jossain siellä korkeuksissa.
Empiirinen kokemus on osoittanut, että mitä pidempi mies, sitä enemmän pissaa päässä. Eli sen perusteella sanoisin, että joku 180cm olisi paras, jos on välttänyt pienen miehen syndrooman. Miesten itsevarmuus kun ei manifestoidu sillä tavalla kauniisti itsevarmaksi rakkaudeksi, vaan itsevarmaksi kusipäisyydeksi ja polygamiaksi, minkä vuoksi sitä ei saa olla liikaa. Toki jos olisi joku luonnonoikku pitkä mies, joka olisi myös monogaminen ja jumalaa kunnioittava, niin ei se pituus toki haittaisikaan.
Oma mies on minua vajaat 10 cm pitempi ja se on minusta hyvä pituusero.
180.
Siis ihanne, on mulla yli 190-senttinenkin kumppani ollut, mutta hiton hankalaa se on.