Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä soittanut hätänumeroon kuumassa autossa olevasta koirasta? 🌞

Vierailija
31.05.2025 |

Itse kerran melkein. 

Tai oletko jopa hajottanut auton lasin? Siihenhän on oikeus jos näkee eläimen helteellä autossa.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tänä kesänä hirveästi sellaisia kelejä tulla että tarvisi soittaa

Vierailija
82/92 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua että kaikki vanupäät tajuavat että niitä koiria EI JÄTETÄ KUUMAAN AUTOON

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt hyvät teinit toi jankkaus. 

Vierailija
84/92 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyönyt ainakin 50 ikkunaa rikki. Joskus koirakin pelastunut

Vierailija
85/92 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!!!

Vierailija
86/92 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyönyt ainakin 50 ikkunaa rikki. Joskus koirakin pelastunut

Hienoa! Lol!

Vierailija
87/92 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, soitan aina puhelimesta.

Vierailija
88/92 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Paskoohan sinne eikä ulos.

Vierailija
89/92 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt mutta en löytänyt siitä näppäimistöä.

Vierailija
90/92 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koirasta soitettiin poliisit.

Laitoimme sen nopean kaupassa käynnin ajaksi pakun tavaratilaan häkkiin,jossa oli vettä tarjolla.

Kävimme mahdollisimman nopeasti Ikeassa jossa tarvittiin sekä minua että miestäni.

Miestäni kantamaan ja minua valitsemaan ostammeko ko livenä nähtynä.

Emme jääneet mitään etsiskelemään vaan tavarat jotka tarvitsimme olivat jo valmiiksi tiedossa hyvin mietittynä ja kiiruhdimme asiointiamme juurikin koiramme vuoksi.

Koiramme olikin alkanut haukkumaan,koska outo tilanne sille,ensimmäisen kerran takakontissa odottamassa.

Poliisi tuli paikalle jonkun tätin soiton vuoksi ja totesi,ettei koiralla ollut mitään hätää.

Emme saaneet sakkoja tai muutakaan.

Olisimme jättäneet kyllä koiran kotiin hyvin mielellämme,mutta ei ollut mahdollista sillä reissulla.

Kyllä kävi mielessä ,että kai se täytyy koira hävittää,kun ei voi enää kaupassa käydä ilman ,että  poliisille tehdään siitä ilmoitusta.

Vierailija
91/92 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koirasta soitettiin poliisit.

Laitoimme sen nopean kaupassa käynnin ajaksi pakun tavaratilaan häkkiin,jossa oli vettä tarjolla.

Kävimme mahdollisimman nopeasti Ikeassa jossa tarvittiin sekä minua että miestäni.

Miestäni kantamaan ja minua valitsemaan ostammeko ko livenä nähtynä.

Emme jääneet mitään etsiskelemään vaan tavarat jotka tarvitsimme olivat jo valmiiksi tiedossa hyvin mietittynä ja kiiruhdimme asiointiamme juurikin koiramme vuoksi.

Koiramme olikin alkanut haukkumaan,koska outo tilanne sille,ensimmäisen kerran takakontissa odottamassa.

Poliisi tuli paikalle jonkun tätin soiton vuoksi ja totesi,ettei koiralla ollut mitään hätää.

Emme saaneet sakkoja tai muutakaan.

Olisimme jättäneet kyllä koiran kotiin hyvin mielellämme,mutta ei ollut mahdollista sillä reissulla.

Kyllä kävi mielessä ,että kai se täytyy koira hävittää,kun ei voi enää kaupassa käydä ilman ,että  poliisille tehdään siitä ilmoitusta.

seliseli

Vierailija
92/92 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pistänyt lasin alas autosta jossa oli husky hätää kärsimässä. Soitin häkeen ja kerroin että koira lakkasi reagoimasta (ensin reagoi) ja makaa kieli ulkona hengittäen hyvin nopeasti. Ja ei todellakaan ollut ilmastointi päällä, autossa oli polttavan kuuma ihmisellekin.

Tein eläinsuojeluilmoituksen myös.

Itse jätän koiran autoon kauppareissun ajaksi koska siinä on dog mode ja ilmastointi päällä. Jätän myös lapun tästä auton ikkunaan ja puhelinnumeroni siihen lappuun.

Bhuaaaahhh...

Millasia puheluita / viestejä saanu?

Puhelinnumero jakeluun juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi