Oletko ikinä soittanut hätänumeroon kuumassa autossa olevasta koirasta? 🌞
Itse kerran melkein.
Tai oletko jopa hajottanut auton lasin? Siihenhän on oikeus jos näkee eläimen helteellä autossa.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus: humalainen seurue soitti poliisille koirastani. joka oli ollut noin 15 min autossa odottamassa käväistessäni hoitamassa erään asian. Farmarissani on varta vasten teetetty täyshäkki, joka ei ole miltään sivulta umpinainen. Ikkunat olivat osittain auki, mutta ennen kaikkea takaluukku oli täysin auki ja yläasennossa. Lämpötila siis aivan sama kuin ulkona.
Hyvähän se on, että ihmiset ovat tarkkaavaisia, mutta jotain järkeä tulisi hysterian sijasta olla.
Seurue? Oliko siis humalainen mus*alaisseurue?
Seurue teki ihan oikein. "Farmarissani on teetetty häkki....." anna mun kaikki kestää xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus: humalainen seurue soitti poliisille koirastani. joka oli ollut noin 15 min autossa odottamassa käväistessäni hoitamassa erään asian. Farmarissani on varta vasten teetetty täyshäkki, joka ei ole miltään sivulta umpinainen. Ikkunat olivat osittain auki, mutta ennen kaikkea takaluukku oli täysin auki ja yläasennossa. Lämpötila siis aivan sama kuin ulkona.
Hyvähän se on, että ihmiset ovat tarkkaavaisia, mutta jotain järkeä tulisi hysterian sijasta olla.
Seurue teki ihan oikein. "Farmarissani on teetetty häkki....." anna mun kaikki kestää xD
Siis etkö sä lukenut tuota viestiä? Siinähän luki, että hänellä oli koira takaluukussa häkissä ja takaluukku auki. Etkö ole koskaan nähnyt tuollaista häkkiä?
"No silloin ei kannata vanupään touhottaa jos ei kerta tiedä!"
Jos ei tiedä ja on helle ja eläin autossa - silloin oletetaan että eläin tarvii apua.
Lasin saa rikkoa ja lasku menee eläimen kuumaan autoon jättäneelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kohtaa sinä et ymmärtänyt?
Jopa mun 20v vanhassa volkkarissa on aurinkopaneelilla toimiva taukoilmastointi ja lämpöä heijastavat kaksikerrospanssarilasit, siellä ei tartte hikoilla.
Saattaisi intohimoiselle ikkunanrikkojalle tulla tenkkapoo, kun lasit kestää pienellä pistoolilla lähietäisyydeltä ampumisenkin...
"Siis etkö sä lukenut tuota viestiä? Siinähän luki, että hänellä oli koira takaluukussa häkissä ja takaluukku auki. Etkö ole koskaan nähnyt tuollaista häkkiä?"
No ehkä seurue näki että koiralla on liian kuuma. Kuinka kova helle silloin oli?
Jenkkilässä tuostakin saa kunnon rangaistuksen. Näin kerran videon, jossa auton omistaja laitettiin käsirautoihin ja pidätettiin eläinten kaltoinkohtelusta, kun oli jättänyt koiran autoon kuumalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tiedä ja on helle ja eläin autossa - silloin oletetaan että eläin tarvii apua.
Jos pariskunta kävelee kadulla, silloin miehen saa piestä ja naisen vapauttaa, koska hänhän voi olla vaikka lapsena kidnapattu ihmiskaupan uhri. En mä sitä voi tietää, lasku menee sille miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Jopa mun 20v vanhassa volkkarissa on aurinkopaneelilla toimiva taukoilmastointi ja lämpöä heijastavat kaksikerrospanssarilasit, siellä ei tartte hikoilla.
Saattaisi intohimoiselle ikkunanrikkojalle tulla tenkkapoo, kun lasit kestää pienellä pistoolilla lähietäisyydeltä ampumisenkin...
No, jos jätät koiran helteellä siihen ihastuttavaan vanhaan rotiskoosi niin sitten ohikulkijalla on oikeus soittaa poliisit paikalle hajoittamaan ikkunan
Vierailija kirjoitti:
Kuka se sitten on se laskun maksaja (kuumaan autoon jättänyt), kun olet mennyt rikkomaan auton ikkunan, jossa EI ollut kuuma, koska siellä oli se ilmastointi, mistä sinä et pöljänä tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Jenkkilässä tuostakin saa kunnon rangaistuksen. Näin kerran videon, jossa auton omistaja laitettiin käsirautoihin ja pidätettiin eläinten kaltoinkohtelusta, kun oli jättänyt koiran autoon kuumalla.
Oikein 🐶
Kerran olin aikeissa, mutta Teslan näytöllä luki omistajien palaavan pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos jätät koiran helteellä siihen ihastuttavaan vanhaan rotiskoosi niin sitten ohikulkijalla on oikeus soittaa poliisit paikalle hajoittamaan ikkunan
Miksi? Siellä ei lämpötila nousee yli 25 asteen vaikka ulkona olisi kuumempaakin.
Mikä hiton rikkomisvimma teillä koiraihmisillä on? Oletteko vihervasemmistolaisia?
Vierailija kirjoitti:
"Siis etkö sä lukenut tuota viestiä? Siinähän luki, että hänellä oli koira takaluukussa häkissä ja takaluukku auki. Etkö ole koskaan nähnyt tuollaista häkkiä?"
No ehkä seurue näki että koiralla on liian kuuma. Kuinka kova helle silloin oli?
On jo selvinnyt, että vanupäät ei osaa eläimestä nähdä, onko sillä kaikki kunnossa vai ei
Mun auton ikkunaa joku hullu nainen kun lapsen pehmolelu oli takapenkillä. Ikkunaan kauheat naarmut. Tein rikosilmoituksen ja sain korvaukset
"Kuka se sitten on se laskun maksaja (kuumaan autoon jättänyt), kun olet mennyt rikkomaan auton ikkunan, jossa EI ollut kuuma, koska siellä oli se ilmastointi, mistä sinä et pöljänä tiennyt?"
No tietenkin se joka jätti koiran autoon. Ikkunan rikkonut kansalainen on tehnyt velvollisuutensa ja kun ei ole voinut tietää - on tehnyt oikein ja koiran parhaaksi.
Olin huoltoasemalla töissä ja jatkuvaan tuli joku sanomaan, että pihalla on koira kuumassa autossa. Näitä sitten kuuluteltiin ja jos omistajaa ei löytynyt soiteltiin hätäkeskukseen. Ihmiset siis jätti siihen auton/koiran vaikka eivät tulleet koko asemalle itse ja koiraparkkikin meillä oli pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Olin huoltoasemalla töissä ja jatkuvaan tuli joku sanomaan, että pihalla on koira kuumassa autossa. Näitä sitten kuuluteltiin ja jos omistajaa ei löytynyt soiteltiin hätäkeskukseen. Ihmiset siis jätti siihen auton/koiran vaikka eivät tulleet koko asemalle itse ja koiraparkkikin meillä oli pihassa.
No duuh. Nehän jättää auton parkkiin sinne ja lähtee muualle.
En olisi uskonut että täällä vauva-sivullakin on näin paljon vanupäitä jotka jättävät koiriaan kuumalla autoon
muistakaa kaikki kansalaiset, että sen auton lasin tosiaan saa rikkoa jos on helle ja eläin tuskissaan autossa!
No silloin ei kannata vanupään touhottaa jos ei kerta tiedä!