Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Icsi vko16/17

22.03.2007 |

Moikka!

Täällä uus/vanha konkari taas palailee palstoille pitkän tauon jälkeen!=)Eli meillä alkamassa 4 icsi nyt yksityisellä klinikalla ja luultavasti siirto olisi joko 16 tai 17 viikolla,en vielä sen tarkemmin tiedä.Ensi viikolla aloitan primolutit jotta saadaan siirettyä menkkoja alkamaan tuolla pääsiäisen tienoilla ja sitten alkaa pistelyt kun vuoto alkaa eli minulla tehdään hoito lyhyellä kaavalla!!=)Aikaisempaa hoitohistoriaa sen verran että minulle on tehty 3 icsiä joista saldona yksi alkanut raskaus joka meni kesken viikolla 6. Sen jälkeen ollut myös kaksi kemiallista raskautta jotka alkoivat ihan luomusti,näissä testi plussaa ja heti sen jälkeen vuoto onkin alkanut.....=(

Toivottavasti tämä hoito nyt tuottaa sen kauan kaivatun tuloksen ja pääsisin minäkin nauttimaan raskauden iloista!!=)Olisi todella kiva saada piinistelyseuraa niistä jotka ovat samalla aikataululla menossa!!!

Kevättä ja hoitoa odotellessa

Pipsa

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä taas puolestani olen sitten ihan untuvikko liittyen hoitoihin. Meillä ensimmäistä lasta yritetään ja tutkimusten jälkeen päädyttiin suoraan icsi:hin. Olen jo seikkaillut muutamassa pinossa ja käynyt ilmoittautumassa, mutta tämä taitaisi sopia ajoituksen kanssa erittäin hyvin.

Aloitan lauantaina lääkityksen, eli ensimmäinen piikki olisi silloin. Sitten se 3 vkoa taukoa ja sen jälkeen se varsinainen piikittely. Viikolla 17 olisi sitten se loppuhuipentuma, mikäli kaikki menee hyvin.

Olet kyllä joutunut kokemaan kovia, kun toiveet ovat jo nousseet ja sitten on matto useampaan otteeseen vetäisty jalkojen alta. Kuinka olet jaksanut kaiken sen?

Tuisku

Vierailija
2/58 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun edes joku löytyy samalla aikataululla suurinpiirtein,meilläkin varmaan punktio ja siirto on toi viikko 17,riippuu tietenkin ihan siitä että kuinka munasoulut lähtee kasvamaan että kauanko joutuu pistelemään!!Minulla lääkkeenä on nyt tässä hoidossa menopur, aikaisemmissa on ollut puregon mutta nyt päätettiin kokeilla lääkevaihtoa.Mikä sinulla on käytössä??Sinulla näköjään tehdään hoito pitkällä kaavalla?!Minulta voi kysellä kaikkea jos on jotain epäselvää, jos voin jossakin vaan auttaa,kun tälläinen " konkari" jo olen!=)

Niin,Kyselit noista että kuinka olen selvinnyt....vaikeaahan se on ollut, varsinkin kun koko ajan lähipiirissä ilmoitellaan vauvojen tulosta ja itse aina vaan saa pettyä kerta toisensa perään...=(Mutta jollain tavalla sieltä suosta on aina noustu, ehkä se on toi ihana ja kannustava mies tossa rinnalla joka antaa sitä voimaa ja tukea ja yhdessä on surtu ja itketty kaikki menetykset.Ehkäpä nyt sitten olisi meidän vuoro jo kokea kaikki se onni moninkertaisesti!!!=)

Voimia näissä hoidoissa kyllä tarvitaan ja kärsivällisyyttä.....=)

Kirjoitellaan kuulumisia!!=)

Muitakin mahtuu joukkoon.......!!!=)

Terkuin Pipsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin minäkin tähän pinoon mukaan jakamaan jännitystä ja kuulumisia, jos vaan mukaan huolitte! =)

Meillä on alkamassa nyt kolmas ICSI, pitkän kaavan mukaan. Perjantaina aloitan synarelan sumuttelut.

Taustaa:

Ollaan lähemmäs kolmekymppinen pariskunta. Ensimmäiset hoidot aloitettiin syksyllä 2004 (IVF) ja tuoresiirron (kaksi alkiota) tuloksena meillä onkin reipas tyttö. Pakkaseen ei saatu silloin mitään, alkioiden laatu oli tosi heikkoa.

Pikkukakkosen haaveilu, tai ennemminkin toteuttaminen hoidoilla, aloitettiin viime syksynä, jolloin tehtiin ICSI. tuoresiirto negaa, pakkaseen sentään saatiin kaksi alkiota. Nyt helmikuussa tehtiin PAS, siirrettiin yksi alkio (toinen ei selvinnyt sulatuksesta) ->nega. Nyt siis lähdetään taas hormonihuuruiseen-rumbaan.

aurinkoista viikkoa toivotellen

~himmu

Vierailija
4/58 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,kyllä joukkoon mahtuu!!=)Se on kiva kun ei sitten tarvitse yksin jännäillä ja piinailla...

Onko teillä kuinka suunniteltu punktio ja siirto??

Aurinkoisia keväpäiviä toivotellen Pipsa=)

Vierailija
5/58 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Himmu :)

En oikein ymmärrä näiden pitkien ja lyhyiden kaavojen eroja? Ei ne minulle mistään sellaisesta puhuneet, enkä tietysti älynnyt myöskään kysyä. Ollaan kyllä nyt ensimmäisessä hoidossa, niin olisko, että meidän kohdalla tämä ilmeisesti pitkä kaava toimii paremmin?!? Tiedä häntä :)

Eli siis lauantaina pistin itteeni Procren piikin ja nyt sitten se 0 ultra on pääsiäisen jälkeen heti. Mikäli oikein ymmärsin :) Termit on tosiaankin vähän hakusessa. Pitää vaan kysäistä vielä siltä sairaanhoitajalta, että haittaakohan se, kun pistäessä ehdin tunaroida 5 tippaa pois. Oli niin paljon ilmaa seassa, että työnsi ulos sitten nestettäkin. Toivottavasti ei haittaa...

Tänään ei enää pistokohtaan edes sattunut. Eilen oli vielä vähän hellänä pistokohta. Yllättävän rauhallinen olin, kun todellakin olen ollut todella piikkikammoinen. Nyt se vaan jotenkin tuntuu luonnolliselta.

Tällä hetkellä on erittäin rauhallinen olotila, kun ei tosiaan ole omissa käsissä tämä raskaaksi tuleminen. On jotenkin helpottavaa ajatella, etten itse mahda mitään kasvaako munasolut vai eivätkö kasva :) Huoletonta eikä tarvitse kyttäillä ovulaatiohetkeä Ym.

Tuisku

Vierailija
6/58 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä teidän lapsettomuutenne tai vaikeus saada lapsia johtuu? Jos tuntuu liian henkilökohtaiselta kysymykseltä, niin ei ole pakko vastailla :)

Tuisku

Vierailija
7/58 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli siis meillä on kaavailtu punktio viikolle 17. Toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan ja samalla viikolla päästäisiin siirtoonkin asti.

Mulle on aina tehty hoidot pitkän kaavan mukaan, mutta niin olen käsittänyt, että lyhyellä kaavalla ei ole mitään " nollaus" lääkitystä (kuten mulla nyt alkava synarela) vaan aloitetaan suoraan muniksien kasvattaminen puregonilla tms. Tosin omaa kokemusta ei ole, niin en voi satavarmaksi tuota väittää.. =)

Meillä lapsettomuuden syy on kokonaan minussa. Multa on molemmat munanjohtimet sekä toinen munasarja poistettu todella pahan, selittämättömän, tulehduksen takia. Onneksi sentään toinen munasarja oli säästämisen arvoinen.

~himmu

Vierailija
8/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ehdin jo ilmoittautua toiseen pinoon, mutta tämä sopii paremmin aikataulullisesti meidän hoitoihin, joten liittyisin mukaan, jos sopii!

Ensimmäistä lasta ollaan toivottu kolme vuotta ja nyt olis edessä eka icsi tai oikeestaan tammikuussa oli eka yritys, joka keskeytyi, kun jouduin hysteroskopiaan. Piikkeihin asti en silloin päässyt. Nyt tilanne on se, että viime viikon tiistaina aloitin sumuttelut ja ensi viikolla pitäisi olla 0-ultra, jos vaan menkat tulee ajallaan. Punktio ja siirto olisivat viikolla 16.

Syyt lapsettomuuteen löytyy miehen simpoista, joita kyllä on, mutta valioyksilöitä vähemmän. Ja multa hysteroskopiassa kaavittiin pois polyyppeja eli syitä löytyy minustakin. Hoidoissa ollaan yksityisellä, kun kyllästyttiin julkisen jonoihin (ja vähän muistakin syistä vaihdettiin).

Tässäpä siis lyhyesti taustaa.

-sasseli-

Vierailija
9/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon sasseli!!=)

Minulla hoito siis on sillä lyhyellä kaavalla ja minulla pistokset alkaa toisena vuotopäivänä ja siitä sitten pistellään viitisen päivää ja sitten on ultra jossa katsotaan tilanne ja sitten siihen rinnalle aloitetaan orgalutran niminen lääke, jota myöskin pistellään....joten pistettävää riittää!!=)

Meillä vika on kummassakin eli minulla pco ja miehellä simpoissa vikaa joten meille icsiä suositeltiin silloin aikanaan heti!=)

Tänään pitäisi alkaa syömään primolutia joilla siirretään kuukautiset alkamaan pääsiäisen tienoilla ja siitä ne piikittämiset sitten alkaa jota taas kauhulla odotan!!=)Apua.....

Kuulumisiin!!=)

Aurinkoisin terkuin Pipsa

Vierailija
10/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lyöttäydynpä" minäkin joukkoonne. Täällä mennäänkin samaa tahtia Pipsan kanssa. Eli 4.ICSI lyhyellä kaavalla olisi tarkoitus toteuttaa, siten että punktio ja siirto viikolla 17. On sulla Pipsa ollut haastetta, kun ekaks plussasit ja sit menetit :( Meillä kaikki aiemmat ICSI:t tehty pitkällä kaavalla, joten lyhyestä ei kokemusta. Aloitan terolutit 1.4. ja niitä popsin 10 päivää. Ilmeisesti tällä siirretään menkkoja klinikan aikatauluun?? 1.4. on mulla kp24. Kierto yleensä 27-29. Toivottavasti menkat sit siirtyvät, kun noin myöhäisessä vaiheessa aloitan. Onko kellä kokemusta?

Taustaa sen verran, että meillä hoitoja takana: 1.ICSI, 1.PAS, 2.ICSI, 1.PAS, kaikki negoja. 3.ICSI:n tuoresiirto toi kauan odotetun plussan keväällä 2005, jonka tuloksena pikku prinssimme näki päivän valon joulukuussa :) Meillä lapsettomuuden syy mun vaikea endo, joten laparoskopian jälkeen ei luomuraskautumis mahdollisuutta annettu. Nyt jo kovasti haaveissa pikku kakkonen. Endo tekee tuhojaan koko ajan. Kaikista ärsyttävin asia on kp:ään 20 kestävä tiputteluvuoto. Eivät oo saaneet selville mistä johtuu, itse epäilen endoa. Meille suotiin kesäkuussa -06 luomuylläriplussa, joka meni kesken rv 6+1. Nyt sitten helmikuussa 07 tehtiin 1.PAS, joka nega. Näin ollen koko rumba taas edessä. Hirveesti ei motivaatiota ole koko hommaan, mutta kai se on viel yritettävä jos klinikka antaa mahdollisuuden.

Mulla on kontrollikäynti 12.4., jolloin selviää hoidon kulku ja saan reseptit. Mikä sinulla Pipsa on pistolääkkeenä munisten kasvatukseen? Eroaakohan lääkitys miten (sumuja ei tietty ole, mut jarrupiikit) pitkän kaavan lääkkeistä? Ja sit viel kiinnostais et monenako päivänä Orgalutrania joutuu tökkimään? Mulla ei oo minkäälaista piikkikammoa...eniten ärsyttää taas kellon kyttääminen...onneks puhelimes on muistutus olemassa!

Mutta...johan tätä juttua tulikin. Toivotaan, että tästä ketjussa kaikille olisi plussajunassa paikka varattuna! Tsemppiä kaikille tulevaan koitokseen!

Hansuliini :)

Vierailija
11/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tilaa yhdelle joka käyttää Rexonaa..eli hivuttaudun minäkin tänne. Kirjoittelin tuossa toisessakin ketjussa mutta täällä mennään nyt samassa aikataulussa kuin meillä joten toivottavasti mahtuu mukaan? :O)

Sumuttelut aloitin Suprecurilla sunnuntaina eli kolmatta päivää on nyt sumuteltu, eikä ainakaan vielä mitään hirveitä menopaussin oireita ole iskenyt..toivottavasti jatkuu näin " helposti" .

Meillä siis ICSI viikolla 17 ja kyseessä eka yritys! Yksityisellä ollaan hoidoissa ja vauva on ollut tervetullut jo monen monta vuotta. Miehen siittiöissä vikaa..niitä on ihan liian vähän muihin hoitoihin/luomuun.

Vierailija
12/58 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko mukaan yksi IVF-läinen?

Mulla alkaa sumuttelut huomenna, pääsiäisen jälkeen pistokset ja punktio sitten viikolla 17. Pitkällä kaavalla siis mennään. Mulla on lääkärikin vasta huomenna, joten en tiedä edes lääkkeitä vielä. Saan silloin reseptit mukaan ja sitten mars apteekkiin ja hoidot käyntiin.

Meillä tehdään pikkukakkosta, tyttö täytti juuri kaksi. Ensimmäistä tehtiin vuosia, hoitoja oli 2 x inssi, 1 X IVM, 2 X IVF ja lukuisia PASeja. Lopulta tärppäsi, kun alkoille tehtiin pitkä viljely ja siirrettiin kaksi blastokystaa. Syy oli hoitojen ja tutkimusten ajan selittämätön, kunnes keisarinleikkauksen yhteydessä havaittiin endo.

Nyt on ajatuksena, että yksi hoitokierros kokeillaan, ja jos ei onnistu niin sitten todetaan, että meille riittää yksi ihana pikkuinen.

Vierailija
13/58 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toinen IVF menossa pitkällä kaavalla. Sumut aloitin jo viikko sitten ja puregon alkaa ensi viikolla. Punktio on suuniteltu vkolle 16. Jännittää jo nyt kaikki tuleva, piikitykset ja punktio, vaikka kaikki ne olen jo kerran läpikäynyt. Siksi on kiva vaihtaa ajatuksia samoissa vaiheessa menijöiden kanssa! Meillä ei syytä ole lapsettomuuteen löytynyt ja muutama vuosi on jo ehditty kovasti toivoa omaa vauvaa.

Vierailija
14/58 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän onkin jo ihan kivan kokoinen porukka piinistelemässä yhdessä! Ja lisää totta kai sopii...

Onkos teillä, jotka olette jo sumut tms aloittaneet, mitään erikoisia tuntemuksia? Mie olen reilun viikon sumutellut ja kyllähän jonkinlaisia oireita on. Inhottavin on ehkä unettomuus, vaikka en ole varma, johtuuko sumuista vai onko se joku stressioire. Nyt jännittää se, tuleeko menkat ajallaan... Toivottavasti, kun ensi viikolla olisi 0-ultra!

Pitänee jatkaa välillä tylsää työpäivää... :)

Vierailija
15/58 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lyöttäytyisi mukaan IVF-hoidon merkeissä:)

Ensin hieman taustaa: minä ja mies 35 v., lapsettomuuden syy paha endometrioosi, jota on leikattu kaksi kertaa, ensin tähystyksellä ja sitten kunnon avoleikkaus. Pillerit jätin pois tammikuussa 2002, joten aika monta vuotta tässä on painittu asian kanssa.

1. IVF 10/2004 siirrettin 2 ,nega eikä pakkaseen saatu mitään.

2. IVF 01/2005 siirrettin 2, nega eikä pakkaseen saatu mitään.

3. IVF 05/2005 siirrettin 1, kemiallinen raskaus (hcg 17) mutta menkat alkoivat ihan ajallaan ja pakkaseen jäi 2 alkiota.

1. PAS 10/2005 siirrettin 2, plussa mutta viikolla 7 todettin kohdun ulkoiseksi ja tähystyksessä vietiin toinen munajohdin.

4. IVF 01/2006 siirrettin 2, nega eikä pakkaseen saatu mitään.

5. IVF 12/2006 sirrettin 2, nega eikä pakkaseen saatu mitään.

Nyt sitten ollaan aloitettu 6. IVF ja punktio suunniteltu viikolle 17. Neljä ensimmäistä hoitoa on tehty julkisella ja sen jälkeen siirryttiin väestöliitton, jossa sitten nyt tehdän toisen kerran. Tämä on meidän viimeinen hoito omilla soluilla, lääkärin kanssa on juteltu alustavasti, että mahdollisesti tämän hoidon jälkeen kokeillaan vielä luovutettuja munasoluja, mutta aika näyttäää mihin päädytään.

Tällä kertaa kokeillaan eri lääkkeitä, aikasemmat on tehty aina samoilla eli synarela, puregon ja pregnyl, lugesteron. Nyt sitten on aloitettu jo laittamalla kaksi kertaa (26.2 ja 26.3) zoladex kapseli, menopur, pregnyl, ja lugesteron. Seuraava käynti on 10.4 jolloin sovitaan koska piikittely alkaa.

Raskastahan tämä koko touhu on ollut mutta en ole vielä valmis luovuttamaan, koska yksi raskaus on kumminkin alkanut vaikkakin väärässä paikassa. Sitä ihmeesti unohtaa aina kuinka raskasta se negan kuuleminen on mutta jotenkin sitä taas noustaa suosta ja aloitetaan koko ruljanssi uudestaan....

Meillä on vielä talon rakennus projekti menossa tässä samaan aikaan ja yritetään päästä muuttamaan kesällä sisään, joten yritän ehtiä lukemaan kuulumisia mahdollisimman usein:)

Päivänäsäde72

tulipa taas selostettua paljon...

Vierailija
16/58 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sumutelllut viime sunnnuntaista eli viides päivä nyt menossa, eikä mitään ihmeempiä oireita ole tullut ainakaan vielä. Olen aina kärsinyt enemmän tai vähemmän uniongelmista joten en ole ihan varma onko parina viime yönä koettu heräileminen/unettomuus sumujen aiheuttamaa vai stressiä vai mitä. Tietysti se stressaa kun pitää joka ikinen aamu herätä klo 06.30 viimeistään sumuttelemaan..olen vuorotyössä joten useimmiten nousen muutenkin töitä varten jo klo 06.00, mutta nyt ei ole niitä vapaita/myöhäisiä aamuja samalla tavalla vaikka sumuttelun jälkeen saisikin nukkua...mutta kun ei aina enää saa unesta kiinni :O) että sellasta.

Ihan parina eka päivänä oli pää hieman kipeä mutta ei mitään pahempaa ja eilen sitten iski ihan tajuton väsymys iltapäivällä, oli ihan pakko mennä tunniksi nukkumaan ja senkin jälkeen oli sairaan väsynyt. Vähän helpotti kun kävin ulkoilemassa. Mutta kuten sanottua nämä voi johtua ihan vaan stressistä ja unettomuudesta, joten sanoisin että vointi on ollut erinomainen! Mielialan muutoksia ei ole ollut vielä, nyt mulla mennään kierron PMS-vaihetta mutta nekin oireet on ollut olemattomia mitä nyt rinnat hieman kipeät ja alavatsassa pientä vihlontaa joskus välillä. Eilen miehen kaikki sanomiset ärsytti..mutta se ei varmaan johdu sumuista ;O)

Eli mulla 0-ultra vasta viikolla 15 joten peukaloita pyöritellään siihen asti. Sumuttelut mulla aloitettiin siis kp21 ja piikittelyt alkaa sitten 0-ultrasta ja punktio/siirto sitten vko 17. Tuntuu että siihen on vielä tooosi pitkä aika, mutta kyllähän tämä aika melko nopeasti menee!

Vierailija
17/58 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joukkomme vaan kasvaa eli tervetuloa vaan mukaan hansuliini, rose, mittumaari, siili ja päivänsäde!!=)

Hansuliini: Minulla siis pistoslääkkeenä on menopur nyt tässä hoidossa, aiemmissa ollut aina puregon.Minulla pistokset alkaa aika suurilla annoksilla eli aluksi pistän 300 Iu:ta kolme päivää ja 225 kaksi päivää, sitten on seurantaultra.Muistaakseni olen tuota orgalutrania pistellyt viitisen päivää.Minä aloitin nuo primot suurinpiirtein 5 päivää ennen oletettuja menkkoja.Minulla on aika pitkiä kiertoja n. 32-35 päivää.

Päivänsäde: sinulla näköjään on sama pistoslääke kuin minulla ja aiemmissakin sinulla on ollut puregon,me olemme myös väestöliiton asiakkaita!=)Minä ainakin tykkäsin kun nyt kokeillaan eri lääkettä kun kaikki julkisen puolen hoidot tehtiin samalla lääkkeellä.Toivottavasti nyt saalis olisi parempi ja saisimme myös pakkaseen jotain.

Sumuttelijoille voimia ja jaksuja sivuoireiden kestämisessä, tuosta ei ole kokemuksia kun en ole ikinä sumuttelut.Pitkissä kaavoissa on ollut aina toi procren-piikki.Mitäs teillä muilla on pistoslääkkenä??

Minulla luultavasti punktio onkin jo viikko 16, olen laskeskellut päivät ihan päin honkia.Jos nyt sitten menkat alkaa niin kuin pitää tuon primolutkuurin jälkeen.Sitä siis syön 2.päivään asti ja vikasta tabletista pitäisi mennä 2-4 päivää kun menkat alkaa.Luultavasti saan pistämisen sitten aloitella pääsiäisenä!=)Kyllä jotenkin taas kaikki on uutta ja jännittävää, varsinkin nyt kun toi pistoshomma on erilainen, ei ookkaan nyt valmista kynää vaan kaikki pitää sekoitella itse,apua!!=)Onneksi minulla on rauhallinen mies joka varmaan hoitaa taas nämä sekoittelut ja varmaankin saa myös pistää minua jos itseä rupeaa hirvittämään.....=)Häneltä se sujuu!!=)

Tässähän sitä taas tuli asiaa tuutin täydeltä...=)

Kirjoittelemisiin ja kuulumisiin!!=)

Terkuin Pipsa

Vierailija
18/58 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou! Pinoudunpa minäkin täältä taustalta.

Täällä suunnitelmissa ivf. Sumuttelut aloitettu jo kolmisen viikkoa sitten ja punktio suunnitteilla vkon 16 alkupuolelle. Piikittelyt (Gonal-F) tarkoitus aloittaa viikon kuluttua.

Taustaa... Lapsettomuuden syynä minun miten sattuu toimivat munasarjani, pco-tyyppiset eikä ovuloivat. Hoidot aloitettu syksyllä 2002, tähän saakka tuloksena lapsi 5/05. En jaksa listata koko hoitohistoriaa, mutta tässä oleellisimmat:

3/03 ivf lyhyt kaava, vain yksi alkio, negaa

2/04 ivf pitkä kaava, neljä alkiota, kaksi siirrettiin, nega

4/04 pas-yritys, kumpikin alkio kuukahti kesken sulamisen

9/04 ivf pitkä kaava, viisi alkiota, kaksi siirrettiin, yksi lapsi :)

4/06 pas-yritys, huono limakalvo, ei siirtoa

11/06 pas, yksi alkio selvisi ja siirrettiin, nega

2/07 ivf-yritys pitkä kaava, hoito kesken, koska tyhjennysvuotoa ei tullut

Hoidossa julkisella puolella, viimeinen hoito menossa. Katsotaanhan, kuinka tällä kertaa käy...

Vierailija
19/58 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kovasti näyttäisi, että tämä ehkä olisi minulle oikea pino kasautua...eli tämän päiväisen tiedon mukaan olisi meillä punktio viikolla 17. Kaikki nyt vaan riippuu milloin kuukautiset alkavat. Jos menee pyhien kanssa päällekkäin, niin sit hoito menee eteenpäin toukokuulle.

Eli jos vaan joukkoon mahtuu, niin änkeisin tähän kirjoittelemaan!

Meillä siis kolmas ICSI hoito edessä ja edellisistä ainoastaan puhdasta yhtä viivaa ollut tuloksena. Pakkaseenkaan ei olla saatu kuin yksi ja se siirretään sitten joskus tulevaisuudessa, kun on hyvä aika. Tähän asti hoidot olleet pitkän kaavan mukaan, mutta nyt kokeillaan lyhyttä kaavaa luomukiertoon hypäten. Hieman on vielä minullekin hämärän peitossa miten kaikki tulee menemään, mutta ilmeisesti kierron 2-3 pvä alan piikittämään ja siitä kahden viikon päästä on sitten punktio ja siirto, jos jotain siirrettävää tulee.... Jänskää!

Vierailija
20/58 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä odotellaan menkkoja alkavaksi ihan lähipäivinä nyt kp 26/28-30, ellei nuo sumut sitten kauheesti niitä myöhästytä. Kuten eilenkin kommentoin, niin PMS oireet on olleet tosi vähäiset tällä kertaa..olo on enimmäkseen erinomainen! Ja tuo kaunis kevät aurinko piristää myös ihan kummasti! Joten nauttikaa kaikki ihanan keväisestä viikonlopusta ja käykää kertomassa kuulumiset!

Hyvää viikonloppua!

Rose

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän