Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Icsi vko16/17

22.03.2007 |

Moikka!

Täällä uus/vanha konkari taas palailee palstoille pitkän tauon jälkeen!=)Eli meillä alkamassa 4 icsi nyt yksityisellä klinikalla ja luultavasti siirto olisi joko 16 tai 17 viikolla,en vielä sen tarkemmin tiedä.Ensi viikolla aloitan primolutit jotta saadaan siirettyä menkkoja alkamaan tuolla pääsiäisen tienoilla ja sitten alkaa pistelyt kun vuoto alkaa eli minulla tehdään hoito lyhyellä kaavalla!!=)Aikaisempaa hoitohistoriaa sen verran että minulle on tehty 3 icsiä joista saldona yksi alkanut raskaus joka meni kesken viikolla 6. Sen jälkeen ollut myös kaksi kemiallista raskautta jotka alkoivat ihan luomusti,näissä testi plussaa ja heti sen jälkeen vuoto onkin alkanut.....=(

Toivottavasti tämä hoito nyt tuottaa sen kauan kaivatun tuloksen ja pääsisin minäkin nauttimaan raskauden iloista!!=)Olisi todella kiva saada piinistelyseuraa niistä jotka ovat samalla aikataululla menossa!!!

Kevättä ja hoitoa odotellessa

Pipsa

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi täytyy roselle kommentoida, että sumut todellakin myöhästyttää menkkoja. Mullahan menkat alkoi lauantaina, jolloin oli menossa kp 32, kun normaalisti kierto on mulla 27-28 päivää. Kaiken lisäksi menkat oli normaalia runsaammat ja oikeestaan vieläkin vähän tihkuttaa, joten tavallista pitempään kestävätkin.

Sumut kuitenkin on näköjään auttaneet nimittäin eilisessä 0-ultrassa kaikki oli just niinkuin pitääkin, jippii!! Kyllä putosi jätti-iso kivi harteilta, kun hyvässä muistissa oli tammikuun huonot uutiset. Nyt kohdun limakalvo oli just oikean paksuinen ja munasarjat olivat reagoineet sumuihin oikealla tavalla. Viimeksihän siinäkin oli häikkää.

Pistokset aloitin eilen illalla; vähän jännitti eka pistos, mutta hyvin se meni eikä tuntunut missään. Mies katteli vierestä ja sanoi myöhemmin, että pitihän hänen vahtia etten pyörry :D No, onneks en ole piikkikammoinen enkä pyörry kovin helposti. Ihan aikataulussa tässä nyt sitten mennään. Ensi viikolla on pari kontrolliultraa ja punktion pitäisi olla 16.4., jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.

Tässäpä omanapaiset uutiseni. Mukavaa pääsiäisen aikaa! Ai niin, ja tervetulotoivotukset kaikille uusille!

Vierailija
42/58 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaan pääsin taas kirjoittamaan, olen samaa mieltä voitaisiin laittaa uudet pinot pystyy, niin kaikki IVF-hoitoon menevät löytävät myös pinon ja voidaanko laittaa omat pinot viikoille 16 ja 17. Näin olisi helpompi seurata ja kirjoitella samaan aikaan olevien kanssa????

Toivottavasti tämä käy kaikille, niin voisin tehdä oman pinon viikolle 17 ja kirjoitella sinne lisää:)

Päivänsäde72

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rose, mulla jäi edellinen ivf kesken, koska tyhjennysvuotoa ei tullut lainkaan ja sumupäivänä 18 (eli kp 39) ultrassa oli paksu limakalvo kohdussa. Sain sumutella 21 päivää, jonka jälkeen aloitettiin Terolutit kohtua tyhjentämään. MUTTA huom. mulla ei ole spontaania kiertoa lainkaan eli tuollainen EI todellakaan ole yleistä. Mullakin rinnat olivat arat ja turvonneet, tein jopa kaksi raskaustestiä :) Kuten täällä on jo sanottukin, sumut viivästyttävät kyllä vuotoa.

Anteeksi, en muista enää nikkiä, joka kyseli nollaultrastani. (siis lähimuisti toimii, joopa joo...) Lääkäri sanoi, että ihan normaalille täällä näyttää, whatever that means. Tässä hoidossa mulla alennettiin sumuannos heti vuodon alkamisesta, aiemmin olen sumutellut 2x2 piikkien alkamiseen saakka.

Tänä iltana sitten Gonal-kynä kehiin.

Mukavaa pääsiäistä!

Vierailija
44/58 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan jorner mukaan, tämä on kaikkien pino oli sitten hoito ivf tai icsi, samalla kaavallahan siinä edetään,hedelmöitys vaan on erilainen!;)Tehdään vaikka ensi viikolla uusi pino ettei tuu hirveen pitkää pinoa mutta kirjoitellaan pääsiäinen vielä tähän!=)

Sasseli:Kiva että ultrakuulumiset oli hyviä ja saat aloittaa pistelyt.Tsemppiä!!!=)

Rose ja mittumaari:Täällä ollaan teidän kanssa samassa veneessä eli menkkoja odotellaan alkaviksi!!Lääkkeetkin jo eilen hain valmiiksi että saa sitten aloittaa pistämisen kun vaan nuo perhanan menkat nyt alkais....aina niitä saa sitten odottaa kun ne vaan sais alkaa....ilman mitään viivyttelyjä!=)

Soffiolle:Tsemppiä pistelyihin!!!=)Kunpa sais pian itsekin aloittaa!

Täällä siis kuumeisesti odotellaan menkkoja alkaviksi, mutta eipä oo ainakaan vielä näkyny,maanantaina loppu primolutit ja siitä sitten pitäis mennä se 2-4 päivää että menkat alkaa mutta ei täällä ole mitään tietoakaan.....=(No, toivottavasti nyt alkaisi ajallaan ettei sitten kaikki taas siirry eteenpäin...

Kaikille oikein hyvää ja rauhallista pääsiäisen aikaa!!=)

Terkuin Pipsa( joka sitten kyllä ilmoittaa kun menkat alkaa!!=) )

Vierailija
45/58 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Pipsalle tervetulotoivotuksista. Taisi Päivänsäde jo ehtiä muodostaa uuden pinon IVF/ICSI vko 17 joten enkähän pompsahda sinne. Yhden viikon pienemmässä porukassa ehkä muistaa paremmin toiset. Tuntuu, että tässä pinossa on jo niin paljon porukkaa että väkisin unohtuu :)

Mutta nyt siis siirryn uuteen pinoon!

Vierailija
46/58 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on täällä nyt jo vino pino! Mukavaa että uusiakin on tullut mukaan!

Täällä nyt siis kp32/28 (-30) eikä mitään merkkiä kuukautisista! Ei tipan tippaa.. Alkaa jo ärsyttää kun ne muuten tulee niin täsmällisesti ja nyt sitten ovat ties missä odotuttamassa itseään. Ja rinnat on niin kipeät että menen kohta amputoimaan ne jos eivät rauhoitu ;O) Mieliala on parempi, ärsytyskäyrä vähän tasaantunut. Odotan innolla tiistaita kun pääsen ultraan ja toivottavasti sitten alkaa pistelyt jos kaikki ok. Mulla ei ole vielä kaikkia reseptejä, saan ne kuulemma sitten tiistaina ultran jälkeen. Toivon vaan että apteekista tosiaan löytyy ne tarvittavat lääkkeet, muuten tulee ongelmia..Kovasti klinikalta vakuuttelivat että isommista apteekeista aina löytyy, toivotaan näin. Malttamattomana olisin kyllä halunnut ne etukäteen.

Kuulun kai nyt sitten tuohon uuteen vko17-pinoon? Tulen varmasti kuitenkin lukemaan viikko16-porukankin kuulumisia jatkossakin. Hyvää pääsiäistä kaikille ja onnea matkaan!

Vierailija
47/58 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tulen piipahtamaan :) Paljon on porukkaa tullut lisää ja ilmeisesti uusi pinokin muodostettu. Minulle on ihan sama kummassa porukassa piinailen, kun tuntemukset on kuitenkin samanlaisia vaikka aikataulu oliskin vähän eri :)

Mulla ei ole ollut menkkojen kanssa mitään ongelmia. Itseasiassa ne alkoi viikko siitä, kun pistin procren? piikin. Eli viime lauantaina alkoi menkat ja pääsiäisen jälkeen tiistaina on ultra. Onko ihan normaalia, että aikataulu on tällainen, vaikka menkat alkoivatkin jo aikaa sitten? Ainaskin, kun vertailee teidän toisten aikatauluja, niin ultra on aikas heti menkkojen alun jälkeen? *kehittää itselleen kauhukuvia hoitojen epäonnistumisesta:)*

Täällä oli keskusteltu hoitojen motivaatiosta. Voihan olla niin, että sitä rakentaa ympärilleen jotakin suojamuuria ja pitää motivaationkin alhaisena, ettei putoa korkealta ja kovaa. Varsinkin teillä, joilla on jo tietämystä hoidoista ja mahdollisesti jo onnistumisia takana, on vielä isompi suojamuuri. Tehän kun tiedätte jo mihin olette ryhtymässä, kun pikkukakkosta tai kolmosta lähdette hoitojen kautta yrittämään. Ei ihme, jos motivaatio on hakusessa, kun tiedätte jo ne mahdollisten negojen jälkeiset masennukset... Sellaista pohdiskelin :)

Tuisku

Vierailija
48/58 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas..vaikka oli puhe tuosta uudemmasta pinosta..täällä on vaan niin mukava porukka ettei täältä taida ihan helposti lähteä!

Kp 33/28 (-30) ja ne menkat edelleenkin kateissa. Taitaa se ns " täti" olla matkalla Kyöpelinvuorelle ja napannut ne minun menkat kahvipannuunsa :O) Tosiaan tähän asti on melkein joka kuukausi mannannut niitä menkkoja että pysyisivät poissa, eivätkö ole koskaan totelleet. Ja nyt sitten kun ne tarvittaisiin niin eipä tule pyytämälläkään...on kai sitten lopultakin mennyt se manaus perille :O)

No ei siinä muuta mutta ennen tiistaita on ihan pakko tulla! En halua että punktio ym menee hamaan tulevaisuuteen..

Muuten olo hyvä, mieliala normaali ja rinnatkin jo paremmat (enteilisikö vihdoinkin menkkoja..)

Munarikasta pääsiäistä!

Vierailija
49/58 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäislauantai ja mies töissä... niin kuin eilenkin, pöh. Ei malta pitää vapaata. No, niin siinä käy, kun erehtyy miehekseen yrittäjän ottamaan ;)

Kivaa, että ainakin Tuisku ja rose ovat kirjoitelleet! Ehdin jo säikähtää, että kaikki siirtyy tästä pinosta pois, kun suurimmalla osalla näyttäisi siirto olevan vkolla 17. Älkää nyt kaikki lähtekö poies!! Meitä vkon 16 " hoitolaisia" on vaan Siili74, Soffio ja minä, jos pikaisella silmäyksellä oikein luin. Mitäs teille kuuluu? Piikitykset menossa?

Täällä piikitykset jatkuu, piikittelen puregonia 150 yksikköä kerrallaan. Tiistaina on ultra, jossa katotaan, onko annostus ok. Sitten perjantaina ois viimenen ultra ennen punktiota, hui! Täytyy myöntää, että punktio pelottaa jonkun verran. Jännittääkö muita ekakertalaisia? Ja kiva ois kokeneemmilta kuulla, miten punktio on aikaisemmin sujunut.

Mutta joo, pitänee lähteä tästä koiran kanssa lenkille, kun aurinkokin paistaa niin kauniisti. Tsemppiä jälleen kerran kaikille!

Vierailija
50/58 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreeks,terveeks......;)

Täällä menkat alkoi tänään joten piikitykset alkaa huomenna,jippii!!=)Toisaalta kyllä jännittää ja pelottaakin.....kun on niin pitkä aika siitä kun viimeksi on tarvinnu pistää....hjelp!!;)

Sasseli:Onko sinulla piikitykset menny ihan hyvin??Kyselit siitä punktiosta, minulla ainakin on menny joka kerta ihan hyvin, siinä on niin hyvät ne esilääkkeet ja sitten sen varsinainen punktiolääkityskin on niin tujua että ei siinä kyllä mitään tunne!=)Yhdellä kertaa minulla jouduttiin tekemään punktio vähän vaikeamman kautta kun ei saatu toista munasarjaa kunnolla esiin niin silloin vähän tuntui kun sitä ronkittiin oikein kunnolla mutta se oli oikeastaan vaan sellaista piston tuntua mutta siinähän ne kyllä lisää sitä kipulääkettä jos haluaa ja tuolloin sain sitten antibioottiakin kun siinä oli vissiin joku tulehdusvaara kun ne joutu tekeen kaksi reikää jonnekkin?!;)Ei kannata niitä etukäteen jännittää, hyvin ne menee!!=)

Rose:Toivottavasti noidat nyt ei oo pakannu sun menkkoja kyöpelivuorelle mukaan!;)Täällä iso kivi putos harteilta kun menkat tänään tosiaan alkoi ja huomenna alkaa piikitys.Kuinka voikaan olla näin onnellinen nyt menkoista!;)Eikös noi sumut saata myöhästyttääkkin menkkoja, itellä ei oo noista sumuista mitään kokemusta kun ei niitä ikinä tarvinnu käyttää?!

Tuisku:Kiva kuulla sinustakin!=)Olikos sinulla pitkän kaavan mukaan toi hoito?Kyl toi mun mielestä on ihan normaali aikataulu eli sulla varmaan alkaa heti sit pistokset tiistaina,luulisin!?Kyllä täälläkin ollaan varovaisin toivein vain liikkeellä vaikka koko ajan sitäkin kyllä miettii että jos tämä nyt sitten vihdoin ja viimein onnistuisi eli tunteet menee vähän laidasta laitaan ja varmaan ne keskenmenotkin sitten vaikuttaa jollakin lailla ja minä pelkään sitäkin että osaako sitä sitten nauttia siitä raskaudesta vai onko sitä koko ajan sitten sellainen pelko persiissä....Kyllä sitä joka hoidon jälkeen oli silloin vähän aikaa siipi maassa mutta jotenkin sieltä suosta taas noustiin taistoon mukaan!=)Itselle on vaan annetava lupa kaikenlaisiin tunteisiin ja on itkettävä silloin kun itkettää ja naurettava silloin kun naurattaa!!=)

Kiva kun meillä on tällainen porukka täällä,toivottavasti nyt ei hirveesti porukka katoile!!;)Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!!!!

Pääsiäisterkuin Pipsa (joka odottelee täällä pikkutrulleja ovien taakse)

Vierailija
51/58 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen lauantaiaamu!

Piti heti tulla tänne kun on kerran vapaapäivä ja mies omissa hommissa.

Punktio ei kauheesti jännitä, se kestää kuitenkin melko lyhyen aikaa ja kivusta ei kuitenkaan tiedä etukäteen. Jotkut on kärsineet kauheita kipuja ja toiset taas eivät ole pitäneet koko toimenpidettä kovinkaan kummallisena. Enemmän mua jännittää se miten tokkurassa sitä on lääkityksestä, että puhuuko ihan pimeitä jne eli se kontrollin menettäminen enemmänkin. Lääkkeinähän käytetään kai useimmin Diatsepaamia ja Rapifenia (synteettinen opioidi).. Ja kauanko kestää lääkityksen jälkeen ennenkuin on ns normaali (vaikka totuuden nimissä en ole tainnut koskaan olla ihan normaali :o)).

Kuten otsikosta näkyy, täällä edelleen kuivat oltavat ja kp 34/28 (-30). Tais iskee kerralla ihan se lopullinen menopaussi ja loppui kuukautisetkin kuin seinään! Muuten unelma olotila, mutta nyt niitä sitten kuitenkin tarvittaisiin.

Käykää ihmiset kirjoittamassa kuulumiset ettei mene ihan yksinpuheluksi :O) Ja nauttikaa kauniista kevätpäivästä!

Aurinkoisin terveisin

Rose

Vierailija
52/58 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen oireettomat terveiset täältä teille... Sumuja suihkittu tänään tasan neljä viikkoa ja Gonaliakin piikitetty kaksi annosta eikä missään tunnu. Olen ehkä tullut jo hoitoresistentiksi?!!

Punktiosta oli puhetta. Mulla kaikki kolme aiempaa punktiota ovat menneet kivutta, joskin jälkikäteen olo on ollut aikalailla tukala. Follikkeleja on joka kerralla ollut reilu parikymmentä, mutta soluja sitten huomattavasti vähemmän. Minun kohdallani kaikista hankalinta aikaa näissä hoidoissa ovat olleet muutamat punktion jälkeiset päivät kipuineen ja turvotuksineen, itse punktiota en pelkää. Lääkityskin on sen verran hyvä, että velatkin muuttuvat saataviksi ;) Rose taisi pelätä puhuvansa pehmoisia, mulle ei ole niin käynyt, vaikka aika puheliasta sorttia noin muuten olenkin :)

Muutenkin oma suhtautuminen tähän hoitoon on aivan toista kuin silloin esikoista tehdessä. Tietty pakko on poissa, kaikki tästä eteenpäin on pelkkää plussaa. Tottakai sitä toivoo, että saisi toisenkin lapsen, mutta ehkäpä ei yhtä koville ota negakaan, kun on kuitenkin jo tämä yksi työvoitto olemassa.

Ketäs meitä siis on jäljellä tässä pinossa? Taisin vähän pudota kärryiltä. Mielestäni ei ole väliä millä viikolla se itse punktio ja siirto ovat, melko samoissahan tässä joka tapauksessa mennään.

Jaahas, poika purkaa kaukosäädintä haarukalla, pitänee mennä hätiin!

Mukavaa pääsiäistä!

Vierailija
53/58 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rose, pitäisköhän sun kuitenkin testata??

Vierailija
54/58 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt noita testejä jostain kummasta (oiskohan se pääsiäispupu tuonut..) on ilmestynyt tuonne kylppärin kaappiin, niin ajattelin että testataan nyt varmuuden vuoksi. Ja on se ihan puhdas nega että ei ainakaan raskaudesta johdu tämä menkattomuus..tai sitten olen näitä tapauksia missä testit näyttää plussaa vasta päivää ennen synnytystä :O) No ei nyt sentään, ei muutenkaan tunnu olo siltä että edes tuo olisi mahdollista (vaikka enpä voi sanoa että tietäisin miltä sen pitäisi tuntua), muttei toisaalta tunnu siltäkään kuin menkat olisi tulossa. Päivittäin on ollut pieniä tuntemuksia alavatsassa, vain yhtenä päivänä alkuviikosta lieviä menkkakipuja, nyt vain joskus pieni vihlaisu tms. Ja ei siis tipan tippaa edes mitään sinnepäin lupailevaa, ei tuhrua ei mitään.

Onko muilla menkkojen viipyminen siirtänyt hoitoja ja kuinka paljon ne sitten menee eteenpäin? Eli eikö siinä sitten lääkkeillä laiteta tyhjennysvuodot väliin ja sitten pitää vaan jatkaa sumutteluja pidempään, eikö? Ja kaikki muu sitten siirtyy viikolla, parilla?

Vierailija
55/58 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meinaa vit...käyrä hypätä kattoon. Mulla menossa 7:s päivä Teroluteja ja tunti sit alko tiputtaa...voi ärsytyksen ärsytys. Taitaapa meidän hoito nyt sit jäädä haaveeksi. Soitin gynen päivystykseen ja kysyin neuvoa. Lekuri käski ottaa Teroluteja nyt 2xpv, aiemmin 1xpv...josko vuotoa saisi siirrettyä edes tiistaihin saakka. Onneks pakkauksessa on just neljä tabua ylimääräistä. Mulla ei oo koskaan aiemmin kroppa reistaillu hoitojen aikaan...tää hoito eka joka oli tarkoitus tehä lyhyellä kaavalla. Ihmettelinkin kun aloitin Terot vasta kp24...soitinkin klinikalle ja kysyin, että eikö ole liian myöhäistä??? Ei kuulemma?!?! Kai se vaisto näköjään sanoo et metsään mennään. Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia? Onko pistosten aloittaminen ehdoton kp2? Eikö millään ehtisi aloittaa kp3? Jos huomenna alkaa normaali vuoto, niin sit tiistaina olisi kp3...pakko soittaa ti. klinikalle heti aamulla, josko pääsisin näytille jo silloin. Muuten kontrolli vasta torstaina.

Mutta...tämmösiä huolia tänne näin pääsiäisenä.

Munisten kasvatussäteitä kaikille piikittelijöille ja minä voin lähettää täältä tätin hänelle ken sitä kaipaa...sori, en muista nikkiä :)

Hansuliini

Vierailija
56/58 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisin kai minäkin sitten tuonne uuteen vko17 pinoon, mutta ainakin nyt vielä kirjoittelen tänne kun tänne näyttää olevan muitakin aktiivisia kirjoittelijoita.

Nyt on viikko sumuteltu ja pahimmat mielialanvaihtelut on jo hellittäneet. Ihan kaikki ei enää ylitä ärsytyskynnystä. =) Sen sijaan tilalle on tullut aivan älyttömän kuumat aallot.

Menkat alko mulla tällä kertaa aivan täsmällisesti kp27. (Viime ICSI:ssä tuli vasta kp32) Kyllä helpotti kun ei tarvinnutkaan stressata tädin tulemisesta tai tulemattomuudesta. Tosiaan, eipä sitä kai koskaan näin innolla odota menkkoja alkavaksi. Mä soittelen heti tiistaina klinikalle ja ultra-aika on sitten keskiviikkona tai torstaina.

Mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille!

~himmu

Vierailija
57/58 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Tulipa tuossa heti aamulla käytyä ulkona kylmässä tuulessa kävelyllä, muuten aivan ihana päivä jos ei tuulisi. Aurinkoinen ja keväinen.

Kuten otsikossa näkyy, ei täällä edelleenkään ole mitään edistystä tapahtunut..nyt on jo sellainen tunne ettei hoidosta tule mitään :O( ei varmaan auta vaikka kuukautiset tulisi huomenna tai tiistaina koska eihän se limakalvo silloin ole ehtinyt poistumaan tiistain ultraan mennessä! Ottaa niin päähän..tuntuu että aina jos jotain voi mennä väärin niin taatusti menee! Nyt kun vihdoinkin on päästy näin lähelle niitä hoitoja niin sitten tulee tällaisia ongelmia. Ihan pakostakin tulee sellainen olo että joku jossain yritää kertoa ettei meitä ole tarkoitettukaan vanhemmiksi..ettei pitäisi väkisin yrittää?

Mulla ei koskaan ikinä ole kuukautiset jääneet pois, ne on aina olleet säännölliset, ainoastaan kerran pari ovat olleet pari päivää myöhässä mutta ei koskaan viikkoa! Ja kun ei tosiaan edes tunnu lainkaan siltä että niiden pitäisi edes alkaa, ei tiputtelua, ei särkyä, ei mitään :O( Olen kyllä lukenut muista joilla sumut myöhästyttää menkkoja " hieman" muttei sentään viikkoa/viikkoja tai kokonaan poista niitä!

Ehkä tälläkin on joku tarkoitus?

Vierailija
58/58 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin omasta kokemuksestani tähän pinoon, olisikohan nro 44. Mulla edellinen hoito jäi kesken, ksoka vuoto ei tullut ja kohdussa oli 10mm muheva limakalvo. Olin tuolloin sumutellut 18vrk.

Älä kuitenkaan vielä luovu toivosta! Nyt en valitettavasti muista, kuinka kauan olet jo sumutellut, mutta ymmärtääkseni nollaultraa voi siirtää viikolla eteenpäin ja odotella vuotoa sen aikaa. Minulle hoitaja sanoi, että vuotoa saa odotella siihen ultrapäivään saakka. Joskus käy niin, että munasarjat eivät ymmärrä " sammua" sumuilla, vaan porskuttavat hormonimylläkässä eikä vuoto tule.

Tsempit sinne joka tapauksessa!!!

Mullakaan ei ole mitään oireita edelleenkään, liekö omatkin munasarjat lopullisesti seonneet. Yleensä neljän piikkipäivän jälkeen on jo kunnon tuntemukset ja turvotukset, vaan nyt ei yhtikäs mitään. No, mulle on tämän hoitohistorian aikana osunut kohdalla vaikka mitä eli enää en yllättyisi mistään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän