Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua odottaa pieni eläke ja kituuttelu

Vierailija
31.05.2025 |

Harmittaako se, että et tehnyt kunnon töitä?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt kyllä töitä, päiväkodissa kohta 25 vuotta ja eläkekertymä on reilu 800€. 

Onhan tämä perseestä, mutta omat mahdollisuudet vaikuttaa asiaan ovat rajalliset. Olemme kusetettu sukupolvi.

Tein 45 v töitä ja eläkekertymäni on 1350 brutto. Olin kusetettu sukupolvi. N65

Minä tein myös 45 vuotta, eläke on 2200e/brutto.

Vierailija
82/87 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olisi pellelle aika antaa opetus tapaan seven. sitäkö yrität?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kunnon töitä julkisella alalla 44 vuotta. Työuuvuin, koska työmäärä oli hirveä ja palkka pieni. Saan eläkettä hiukan enemmän kuin ne, jotka eivät tehneet päivääkään töitä.

Elämä ei ole reilua. Olen katkaissut välit sukumme loiseläjiin, jotka ovat lusmuilleet eri tekosyillä koko elämänsä. Onneksi kukaan lapsistamme ei ryhtynyt yhteiskunnan loisiksi.

Palkkasitko itse ne lapset sinne julkiselle ilman CV:tä?

Vierailija
84/87 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minua odottaa loppuelämän kestävä vankeusrangaistus veronmaksajien piikkiin, kunhan eläkkeelle jään. Saa asunnon lisäksi ilmaisen terveydenhuollon eikä pörssisähkön hintavaihtelu harmita.

M52

Tämä siintää itselläkin mielessä. Miten aiot toteuttaa tämän. Pisimmän tuomion saanee (palkka)murhasta, mutta itsestä ei ole siihen. Talousrikoksistakin saa pitkiä tuomioita, mutta niitä täytyy sitten toistaa.

Hassu juttu et oon ittekki miettinyt tätä. Elinkautisen saa vain mu**hasta. Eihän sieltä kai pois potkita jos ei ano. Musta ei kylläkään moiseen ole mut jos oikeen ahtaalle vedetään, niin kai sitä joku valitsemansa rollaattorihenkilö täytyy sit l**data. Tämä on tietysti sarkasmia mut vankiloissa on paremmat olot kuin kunnallisissa hoivakodeissa(kuulemma). Jos nyt jotain eläkettä saat niin sen mukaan laskutetaan et sulle jää karkkirahaa muutama euro. 

Vierailija
85/87 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden lusimaan kun eläkeikä koittaa. Voimia veronmaksajille.

M54

Vierailija
86/87 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden lusimaan kun eläkeikä koittaa. Voimia veronmaksajille.

M54

Hesarissa oli juttua vankien mielenterveyden hoitamisesta. Tavan ihmiset eivät pääse hoitoon millään. 

Tämä pörssisähkökommentti oli hersyvän hauska. Ei ollut vitsi. Kaikki hoituu talon puolesta vaatteita myöten, harrastamiseenkin kannustetaan. Voit alkaa vaikka hitsata. Luet itsesi lakimieheksi. Sitäkään ei tarvitse tehdä jos olet tehnyt ratkaisisi eläkeiän kynnyksellä. 

Ei ole mikään ihme että lusimisajatukset alkaa kukkia mielessä. Pääseehän nämä lomillekin. Talousrikoksista tuomitut vallankin helposti kun ei ole väkivallan uhkaa muille. Sukulaisetkin voivat tulla kylään vaan ei riesaksi asti.

Vierailija
87/87 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 5.800 e/kk on sinun mielestä pieni, niin sitten se on sitä. Jään eläkkeelle 30.9.2025.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä