Laihdutin pois raskauskilot ja joka paikassa töllötetään
Enkä jaksa uskoa sen nyt olevan pelkkää kuvittelua. Paksumpana ei kukaan katsonut ja sai kulkea rauhassa ilman tuijotusta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis jotenkin huomiotaherättävän hoikka nyt? Itse olen 170 pitkä ja painan 57 ja ihan saan rauhassa kulkea.
Tuo on vartalokohtaista. Laihimmillani olen painanut 55 kg (168 cm) ja tosi moni oli sitä mieltä, että minulla oli syömishäiriö.
Itse olen treenattu joten en tosiaan alipainoisen näköinen. Mutta ei mua kukaan tuijota. Olisko sun naama mennyt vähän kuihtuneen näköiseksi kun olet laihtunut, sanoit että et ole enää kovin nuorikaan?
Päinvastoin näytän hyvältä hoikempana. Tuo oli nuoruudenpaino. Nyt painoa on 30 kg päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään kiinnostaisi? Taitaa olla ihan oman pääsi sisällä koko asia.
Sitä juuri, lihava pyrkii olemaan näkymätön tuijottamalla omia varpaitaan, hävettää. Hoikka suorastaan hakee niitä katseita katsomalla suoraan muihin, näettehän nyt kaikki juuri minut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kun voimakas stressi helpottaa, niin laihtuminen on helpompaa.
Kurinalaista työtä se vaatii, mutta se ei ollut pointti. Ihmettelen kun joka paikassa töllötetään. Mikään muu ei ole muuttunut kuin se etten ole enää ylipainoinen vaan jopa aika timmi. Joskus 2010-luvulla sai olla ihan rauhassa timmi sulautuen massaan ja olin silloin jopa laihempikin. ap
Miksi kerrot laiskasti? Kerro, miltä näytät.
Olen pitkäraajainen, isorintainen ja lihaksikas. ap
Ap jättää kertomatta, että hänellä on vauvan äitinä irokeesi/naamalävistyksiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis jotenkin huomiotaherättävän hoikka nyt? Itse olen 170 pitkä ja painan 57 ja ihan saan rauhassa kulkea.
Tuo on vartalokohtaista. Laihimmillani olen painanut 55 kg (168 cm) ja tosi moni oli sitä mieltä, että minulla oli syömishäiriö.
Itse olen treenattu joten en tosiaan alipainoisen näköinen. Mutta ei mua kukaan tuijota. Olisko sun naama mennyt vähän kuihtuneen näköiseksi kun olet laihtunut, sanoit että et ole enää kovin nuorikaan?
Vaikka olisi minkä näköiseksi mennyt niin selittääkö se sen myrkyllisen tuijotuksen? Aika sairasta. ap
Joo joo, myönnetään että ollaan kaikki kateellisia. Noin voit jatkaa päivääsi.
Yksi päivä oikein laitoin hiukset ja meikkasin. Menin julkisilla. Nuoretkin pojat tuijottivat minua. Kyllä ihminen voi olla hyvännäköinen vanhempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri, lihava pyrkii olemaan näkymätön tuijottamalla omia varpaitaan, hävettää. Hoikka suorastaan hakee niitä katseita katsomalla suoraan muihin, näettehän nyt kaikki juuri minut!
Vähän kyllä mietityttää pitäisikö syödä pari kiloa takaisin niin voisi olla olemassa ilman töllötyksiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi päivä oikein laitoin hiukset ja meikkasin. Menin julkisilla. Nuoretkin pojat tuijottivat minua. Kyllä ihminen voi olla hyvännäköinen vanhempanakin.
Really?
Sua tuijotetaan koska sinä itse tuijotat muita
Vierailija kirjoitti:
Itse huomaan ylipainon olevan yhteydessä stressiin. Kun yöheräilee, uni on katkonaista, syö enemmän jotta jaksaa.
Elämän stressaavimpina aikoina olen ollut lihavimmillani.
Nukun sairauksien takia 2-4h yössä ja kovaa stressiäkin ollut viimeiset 23 vuotta. Ei varaa hankkia elintasosairauksia, kyllä se lihominen on kiinni ihan vaan siitä että itse tekee valinnan syödä väsymykseen/tunteisiin. Univelka ja stressihormonit itsessään ei ketään lihota.
No itsellä on ainakin miesten kiinnostus lisääntynyt 100% sen jälkeen, kun olen saanut kolme lasta. Ylipainoa ei ole koskaan ollut. Lisäksi monet näistä miehistä on olleet sellaisia, joilla on ollut vaikea äitisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Ap jättää kertomatta, että hänellä on vauvan äitinä irokeesi/naamalävistyksiä tms.
Ei ole. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen universumin kiintotähti, ainoa hoikka maailmassa ja muut ovat minua alempi arvoisia.
Rakastan ylipainoisia, jotka pukeutuvat napapaitaan! Olen ylpeä heistä! Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa.
Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä mietityttää pitäisikö syödä pari kiloa takaisin niin voisi olla olemassa ilman töllötyksiä. ap
Marttyyrius on narsismin piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. ap
No miksi sitten tölläävät?
Oikeasti kukaan ei töllötä. Se on vaan pääsi sisäinen juttu. Haluat katseita "saavutuksellesi", joten otat jokaisen vilkaisunkin imartelevana tuijotuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Really?
Joo. Ne oli sellaisia parikymppisiä miehiä. Oikein hiljenivät kun vilkuilivat minua. Tajusin olevani heidän unelmiensa nainen. Naisellinen, rauhallinen ja ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttyyrius on narsismin piirre.
Alas sieltä ristiltä ulisemasta, olet ihan itse sinne kiivennyt ja lyönyt naulat ranteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen universumin kiintotähti, ainoa hoikka maailmassa ja muut ovat minua alempi arvoisia.
Rakastan ylipainoisia, jotka pukeutuvat napapaitaan! Olen ylpeä heistä! Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa.
Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.
En tiedä mitä haet tällä vaahtoamisella, mutta vuonna nakki ja kypärä sai nuorena, hoikkana ja nättinä olla töllötyksiltä rauhassa, mutta eipä enää. ap
Vaikka olisi minkä näköiseksi mennyt niin selittääkö se sen myrkyllisen tuijotuksen? Aika sairasta. ap