Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttelin miehelle grillijonossa - luuli että yritin iskeä sänkyhommiin

Vierailija
30.05.2025 |

Voi herra siunaa ny 🙄 

Yritin rupatella ajan kuluksi mukavia

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt uskoo mitä sattuu. Töissäkin jos puhut, ni heti ovat kuvittelemassa satukirjaansa.

Vierailija
2/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Moni mies luulee, että yritän iskeä, jos juttelen. Suomi on kumma maa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytit helpolta nakilta grillijonissa? 

katao ensi kerralla, miltä näytät ulospäin?

Vierailija
4/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nyt uskoo mitä sattuu. Töissäkin jos puhut, ni heti ovat kuvittelemassa satukirjaansa.

Niin. Heti jos vähän rupattelee niin olettaa että on se sukuelin mielessä 🙄

Vierailija
5/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuollaista. Tuntemattomille ei saisi jutella, tai ainakin heti just luullaan että on iskemässä, on kännissä, tai jotenkin vaan outo. Eipä se ihme ole että täällä kärsitään paljon yksinäisyydestä kun kaikki normaali (päihteetön) sosiaalisuus puuttuu täysin

Vierailija
6/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Moni mies luulee, että yritän iskeä, jos juttelen. Suomi on kumma maa. 

Suomi vai ulkoinen olemus? Ehkä luuli, et olet maksullista seuraa?

Vierailija
7/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua.

Vierailija
8/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkin iskemässä muuttohommiin?

Vierailija
9/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä toive, mistä puute. 

Vierailija
10/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi vai ulkoinen olemus? Ehkä luuli, et olet maksullista seuraa?

Olen keski-ikäinen lesbonainen. Ulkomailla asuessani en ole törmännyt tähän ilmiöön. 

Sama

Vierailija
11/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseksihan se aina menee kun mies ja nainen kaveeraa.

Vierailija
12/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan välillä, että (mies)asiakkaatkin saattavat tulkita normaalin höpöttelyn iskuyritykseksi, vaikka keskusteltavat tuotteet ovat niin epäseksikkäitä kuin olla voi. 

Vierailija
13/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tuollaista. Tuntemattomille ei saisi jutella, tai ainakin heti just luullaan että on iskemässä, on kännissä, tai jotenkin vaan outo. Eipä se ihme ole että täällä kärsitään paljon yksinäisyydestä kun kaikki normaali (päihteetön) sosiaalisuus puuttuu täysin

Muissakin maissa pelätään ryöstäjää, huijaria ym.

Vierailija
14/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun mies ei juttele mitään, niin ..?

ooksa homoo kun et haluukkan mua, mö kostan sulle kun et noteeraa!

Vierailija
15/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näytit helpolta nakilta grillijonissa? 

katao ensi kerralla, miltä näytät ulospäin?

Höyrynakki grilliltä, olisipa ihana! Yksi minulle kaikilla mausteilla ja yksi koiralle ilman. Olisikohan iltakävelymatkan päässä grilliä? /ot

Vierailija
16/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta oikeasti vain Suomessa... :( Täällä on niin sulkeutunutta ja estynyttä, hirveän tarkkaa kenelle saa puhua ja missä. Se ahdistunut kyräily, varautuneisuus. Enkä ole edes mikään kovin puhelias ja olen myös introvertti. Mutta sosiaalinen ja kiinnostunut ihmisistä myös.

Vierailija
17/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panemiseksihan se aina menee kun mies ja nainen kaveeraa.

Eikä mene jos nainen vaan rupattelee kanssaihmiselle ilman mitään seksuaalista vetoa 

Vierailija
18/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kun mies ei juttele mitään, niin ..?

ooksa homoo kun et haluukkan mua, mö kostan sulle kun et noteeraa!

Otahan lääkkeesi, asiat näyttävät valoisammilta. 

Vierailija
19/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta oikeasti vain Suomessa... :( Täällä on niin sulkeutunutta ja estynyttä, hirveän tarkkaa kenelle saa puhua ja missä. Se ahdistunut kyräily, varautuneisuus. Enkä ole edes mikään kovin puhelias ja olen myös introvertti. Mutta sosiaalinen ja kiinnostunut ihmisistä myös.

Oletko ajatellut muuttaa sosiaalisempaan maahan. Vaikka Ruattiin?

Jatka vain juttelua toisten kanssa, osa ihmisistä ei ole mitään mörköjä, ujoja ovat, ja moni ei rohkene aloittaa juttelua. Ja jos sitä ei kiinnosta, niin so what?

Vierailija
20/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin, että kun olen tarpeeksi vanha mennäkseni jo jonkun mummosta miehet luulevat minun yrittävän iskeä heitä. Ihan sama onko nuori tai vanha, niin heti alkaa torjuminen ja ikään kuin olisi sopimatonta jutella naisena vieraalle miehelle. En keksi muuta kuin ennakkoluuloisen, toksisen asenteen ja tottumattomuuden kohteliaiseen käytökseen, En juttele enää.