Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua harmittaa sellaisten ihmisten puolesta jotka joutuvat ajamaan jotain toyotaa.

Vierailija
30.05.2025 |

Koska heillä ei ole varaa laadukkaaseen saksalaiseen premium autoon.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko autokorjaamon omistaja?

Vierailija
2/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saksalaisista ainakin Audi, BMW ja VW ovat kyllä paljon vikaherlempiä kuin Toyota. MB:stä itsellä kokemusta vain pakuista/busseista, joten en osaa henkilöautosta sanoa mitään. Mutta itselleni hankkisin noista  Toyotan tai Volkkarin. Edellinen oma oli Toyota ja nyt VW, joka ollut ihan ok, paitsi sen verran ajettu, että jarrut pitänyt laittaa täysin uusiksi viimeisen vuoden aikana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittavat saksalaisten premium-autojen haltijat jotka esiintyvät autojensa omistajina ja maksavat korjaamoille yhden hyvän käytetyn Toyotan hinnan joka vuosi😁

Vierailija
4/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saksalaisista ainakin Audi, BMW ja VW ovat kyllä paljon vikaherlempiä kuin Toyota. MB:stä itsellä kokemusta vain pakuista/busseista, joten en osaa henkilöautosta sanoa mitään. Mutta itselleni hankkisin noista  Toyotan tai Volkkarin. Edellinen oma oli Toyota ja nyt VW, joka ollut ihan ok, paitsi sen verran ajettu, että jarrut pitänyt laittaa täysin uusiksi viimeisen vuoden aikana...

Mulla sama juttu Mersun jarrujen kanssa. Lisäksi näissä Mersun jarruissa on sellainen ominaisuus, että käsijarru pitää kehiä kolmen kuukauden välein. Mies oli sitä mieltä että Mersun jarrut on yhtä hyvät kuin Mossessa aikanaan. Ei ole mikään premium auto kyllä. Seuraava auto on japsi.

Vierailija
5/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu Mersun jarrujen kanssa. Lisäksi näissä Mersun jarruissa on sellainen ominaisuus, että käsijarru pitää kehiä kolmen kuukauden välein. Mies oli sitä mieltä että Mersun jarrut on yhtä hyvät kuin Mossessa aikanaan. Ei ole mikään premium auto kyllä. Seuraava auto on japsi.

Eikun olenhan mä ajanut vuokraamon Mersulla. Siinä oli juuri tuollainen käsijarruongelma. Kyseessä oli A-Mersu (sitä mallia, joka kaatui väistötestissä..).

Vierailija
6/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka kestää vuodesta toiseen ja korjataan halvalla, idiootit maksaa 50 tonnia akusta.

Vierailija
7/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä, jotka uhraavat ajatuksen pätkääkään siihen miten joku toinen on järjestänyt liikkumisensa.

Vierailija
8/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä mersu-kuskina kommentoin, että toyota on paljon luotettavampi peli. Aivan sama mitä kuka ajattelee mun autosta. 

Vierailija
9/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli uutena ostettu 2.0 hybridi corolla farkku 5 vuotta jonka aikana ajoin sillä 140t kilsaa,ei kertaakaan mitään vikaa/korjattavaa,vain normaalit huollot.

Vierailija
10/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden 2018 valkoinen Audi A6 punaisilla alumiinivanteilla.

Mun unelma auto on Toyota AE86 Trueno. Ne ovat erittäin harvinaisia Japanin ulkopuolella ja todella kalliita. M28

Vierailija
11/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa niiden puolesta, jotka joutuu ajamaan. Julkinen liikenne on ihan best. Ja niiden, jotka jotenkin kuvittelevat automerkin määrittelevän ihmisen arvon. Jotenkin surullista olla niin epävarma itsestään, että tarvitsee jonkun toisen luoman ja tuottaman tuotteen kokeakseen itsensä hyväksi. Nyt vähän itsetunnon kehittämistä, ap.

Vierailija
12/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän harmita. Olet oikeasti vahingoniloinen. Vääristä syistä tosin. Olet pinnallinen hupakko.

Vierailija
13/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista montako työsuhde-Toyota oli normitöissä. Oli sedania ja farkkua, bensaa ja dieseliä. Oli helppo mennä Toyota-kauppaan kun yhtiön omistaja sanoi että autot vaihdetaan. Hyvin toimivat nuo autot!

Kun jäin eläkkeelle liisasin Toyota Yariksen, nyt toinen menossa ja tulee kesällä kolme vuotta täyteen sillä.

Totta on se että Toyota on väritön, mauton, hajuton, olemukseltaan porvarillis-konservatiivinen mutta olen merkkiin hyvin tyytyväinen. Jos saan ison lottovoiton ostan Camryn!

Vierailija
14/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa ihmiset joilla ei ole varaa  italialaiseen premium autoon.

Vierailija
15/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyotahan kestää vuosikymmeniä hyvin pidettynä jos ei tarvitse ajella pitkiä matkoja. Ap saa tottakai ajella ihan millä haluaa. Täysin merkityksetöntä minun elämälleni.

Vierailija
16/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin ostaa vaikka sadantonnin auton, mutta käytän rahani mieluummin johonkin järkevämpään kuin autoon. Auto on kulkuväline.

Vierailija
17/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaamme jokaisen tulla autuaaksi omilla autovalinnoillaan, poikani ajaa Dodge RAMilla ja ruuvaa autotallissaan kuusikymmentäluvun Chevrolet Corvettea kun on tekniikkamiehiä. Entinen työkaveri haki silloin tällöin trailerilla hiukan vanhempia Volvoja ruuvattavaksi ajatuksella helppo tekniikka ja lähialueilla saatavilla hyvin vaihto-osia.

Ei kannata ottaa stressiä tai harmitusta toisten autoista!

Vierailija
18/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa niiden ihmisten puolesta, jotka joutuvat ajamaan itse autoa. Minulla on oma kuljettaja. Silloin harvoin siis kun auton kyydissä joudun olemaan. Yleensä liikun omalla lentokoneella ja jahdilla. Niissäkin toki kuski.

Vierailija
19/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa niiden puolesta, joiden äo on alle 120.

Vierailija
20/22 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en JOUDU ajamaan Toyotalla, vaan minä SAAN ajaa Toyotalla. Kyseessä siis ei ole mikään olosuhteiden pakko, vaan ihan oma valintani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi