Isä kuoli pelastaessaan veden varaan joutunutta lastaan ulkoilualueella Vihdissä
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti vesi ole ollut 19 asteista kun ei ilmakaan ole tuollaisissa lukemissa ollut kuin hetkellisesti. Apua mitä täällä kirjoitetaan..
Ihmettelen suuresti näitä lukuja. Mistä ne oikein mitataan? Vai onko meillä pirkanmaalla oikeasti vesi näin paljon kylmempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet vaarantavat lastensa hengen?
Miksi olet miesvihaaja?
Miesvihaa ei ole olemassakaan
Harvinaisen älytön kommentti.
Mitä tahansa vihaa voi olla olemassa. Siihen riittää yksi ihminen, kuka vihaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuolla on muistakseni sellainen jyrkempi kallioreuna, josta olen itsekin melkein liukastunut järveen."
Missä siellä Salmessa tällainen kallioreuna on? Olen käynyt monta kertaa, mutta en hoksaa. Siinä ulkoilureitin alussa olevalla rannalla ei ainakaan. Lehdessä tosiaan kirjoitettiin, että lapsi putosi kalliolta, mutta en tosiaan saa päähäni, missä siellä jyrkkää kalliota olisi.
Vähä-Parikkaalla ainakin on kalliota, mutta onko se sitten jyrkkää.
Siinä nuotiopaikan luonako? Itse olisin sanonut, että ei ole mitään jyrkkää kalliota, mutta tietysti voihan sitä pudota veteen, vaikka se reuna ei erityisen jyrkkäkään olisi.
Poliisin tiedotteessa ei lue mitään jyrkästä kalliosta, mutta Hesari ja Iltis kirjoittaa, että lapsi ilmeisesti pudonnut kalliolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti vesi ole ollut 19 asteista kun ei ilmakaan ole tuollaisissa lukemissa ollut kuin hetkellisesti. Apua mitä täällä kirjoitetaan..
Ihmettelen suuresti näitä lukuja. Mistä ne oikein mitataan? Vai onko meillä pirkanmaalla oikeasti vesi näin paljon kylmempää?
No seurasaaressa (helsingin edustalla meressä) on sentään (just nyt) -327 astetta, joten aika viileetä sanoisin.
Ai hitsi, kun Helsingissäkin on jo 23 astetta veden lämpötila. Voiko tuollaista soopaa nettiin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mittareiden sijaintia, mutta olen jo reilun kuukauden käynyt Itä-Helsingissä meressä ilman talviuintivarusteita ja eilen pystyin uimaan lähimmän poijun ympäri, joten uskon veden lämpötilan olleen sen 16-17-astetta, mitä tuo sivusto näytti.
Lapsi kuitenkin kotiutettiin vielä samana iltana, eli mistään massiivisesta hypotermiasta ei voinut olla kyse.
Kuinka tyhmä pitää olla, kun yrittää uimataidottomana mennä pelastamaan vedestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuolla on muistakseni sellainen jyrkempi kallioreuna, josta olen itsekin melkein liukastunut järveen."
Missä siellä Salmessa tällainen kallioreuna on? Olen käynyt monta kertaa, mutta en hoksaa. Siinä ulkoilureitin alussa olevalla rannalla ei ainakaan. Lehdessä tosiaan kirjoitettiin, että lapsi putosi kalliolta, mutta en tosiaan saa päähäni, missä siellä jyrkkää kalliota olisi.
Vähä-Parikkaalla ainakin on kalliota, mutta onko se sitten jyrkkää.
Iltiksen uutiseen oli päivittynyt onnettomuuspaikaksi Vähä-Parikas (Pikku-Parikas).
https://uiras.fvh.io