Mitä iloa on käyttää alkoholia, jos ei juo itseään humalaan?
Eihän se edes ole hyvää selvinpäin juotuna. Löytyy miljoona parempaa alkoholitonta juomavaihtoehtoa jos ei ole tarkoituskaan päihtyä. Itse juon varsin harvoin, mutta kyllä minä nyt känniin haluan sen kerran jos juon. Mitään hyötyä siitä nyt muuten ole.
Kommentit (152)
Minua ei kiinnosta humala, krapulaa onneksi ei ole koskaan edes ollut, 1-2 annosta korkeintaan ja sitä maun vuoksi tai seurajuomana. Alkoholi on viisasten juoma mutta hirveä känni ei ole viisasta.
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia uskonnollisista syistä.
Vedät muita päihteitä senkin edestä? Kulttuurikännissä?
Eihän naimistakaan jätä kukaan kesken niin sama se on juomisella. Kesken kun lopettaa niin jää nautinto saamatta.
Maistapa ap joskus yli 10 v vanhaa sampanjaa tai yli 500 e maksavaa punaviiniä.
Kannabis on mainio vaihtoehto aikuisille.
2-3 lasia viiniä rentouttaa, eikä ole krapulasta tietoakaan. Vyötäröllä kyllä näkyy, jos usein ottaa.
Ei pysty enää vetää kännejä. Tulee vatsa kipeäksi ja oksettava olo.
Mitä tarkoitat humalalla? Tarkoitattaako se horjuvaa kävelyä ja sammaltavaa puhetta vai tarkoittaako se pientä vapautumisen tunnetta ja iloisuutta? Jo yksi annos aiheuttaa pientä humalaa.
Ei ehdi tulla humalaan, kun flaksi käy jo muutaman tuopin jälkey
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä nykyään enää humalaan asti juo koska krapulaa kauheampaa olotilaa ei olekaan. Riittää sellainen pieni nousupöhinä, esim 2 max 3 lasia viiniä.
Tämä! Juuri noin minäkin juon! Täytyy sen vähän jossain tuntua, mutta ei varsinaisesti humalaan asti kuitenkaan. Muutama lasillinen ei vielä saa aikaan humalaa, mutta rentouttaa ihanasti.
Nimenomaan pikkuhiprakka= vähäinen humala on se juttu. Jotkut edes kehtaa sanoa sen suoraan, jotkut selittelee jotain "kun niin tykkään mausta" :) Mausta tykätään KOSKA se yhdistyy mielessä ihanaan pikkuhiprakanhippelöiseen. Kippis! Tosin aamupäivästä vain vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valtias Ran lapsi. Näen näkyjä joita muut eivät näe. Tiedän mistä maailma on tulossa ja mihin se on menossa. Tämän on kerrottu minulle. Mentän lahjani jos juon alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
-- vaan ihan muista syistä.
1 tai 2 on parasta. Pieni huppeli. Tykkään myös viinin ja oluen mausta. Juhlavampi ruokajuoma hyvän ruuan kera. Drinksu kesäterassilla ja hermo lepää.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on mainio vaihtoehto aikuisille.
Sehän on paras ja vähiten haitallinen päihde. Sen laittomuudelle on niin "hyvä" syy kuin valheeksi myönnetty porttiteoria.
Suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan alkoholisteja, jotka eivät keksi eivätkä löydä mitään muuta tapaa rentoutua kuin ottamalla alkoholia. Ollaan olevinaan niin viimeisen päälle fiksuja alkoholin kohtuukäyttäjiä, mutta voi luoja miten vaikeaa on saada juominen katkaistua, kun loma lähestyy loppuaan. Kyllä ketuttaa lähteä taas maanantaiaamuna töihin, kun mieli vaan tekee jäädä kotiin ottamaan huikkaa. Vitut nää ole mitään alkoholin kohtuukäyttäjää nähneetkään. Niitä juoppoja kavereita, tuttuja ym. joiden kanssa viettävät aikaansa. Siitä sitten syntyy ne kuvitelmat, kuinka tässä ei mitään alkoholisteja olla. Sitten on ihan mahdoton ajatus esim. alkoholittomat häät. Siellä kun pitäisi pönöttää kuivin suin 12:kin minuuttia. Poikkeuksen tekevät vain raitistuneet ja he, jotka eivät ole koskaan edes halunneet ruveta käyttämään alkoholia. Monilla ongelmat lähtivät kehittymään siitä, kun pentuna tarjottiin rommilla höystettyä joulusuklaata, rommilla höystettyä leivonnaisia ja, aah, liköörikonvehteja ym. lapsen suuhun sopimatonta paskaa, mistä ei seurannut mitään hyvää. Siitä tuli se saatanan koukku siihen alkoholin makuun.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta humala, krapulaa onneksi ei ole koskaan edes ollut, 1-2 annosta korkeintaan ja sitä maun vuoksi tai seurajuomana. Alkoholi on viisasten juoma mutta hirveä känni ei ole viisasta.
No eihän siinä vielä mitään, kun on pelkät huonot olot itsensä humalaan juomisen johdosta. Mutta sitten kun siitä juomisesta tulee jotkut hullut ajatukset ja idioottimaiset teot, jotka pitää toteuttaa, jotta olisi hauskaa. Niistä kun joutuu sitten vastaamaan ja kantamaan seuraukset. Se on monin monin verroin pahempaa kuin se että juomisen ainoat seuraamukset rajoittuvat huonovointisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä maalaile mitään sulle mieluisia kuvia ja sepitä itse keksimääsi paskaa henkilöistä, joita et tunne. On se kumma perkele.
Eri.
Itse tulen pikku hiprakkaan jo yhdestä viinilasillisesta. Se riittää hyvin minulle. Krapulaa vältän kuin ruttoa.
Kunnon känni vaan päälle...kuperkeikkaviinaa..