Pettäjillä ei ole kykyä muodostaa aidosti vilpitöntä rakkaussuhdetta
Siksi he kyselevät täällä että miksi se ois väärin ja kertoo että ei siinä ole mitään pahaa jos ei jää kiinni.
Heiltä puuttuu aivoista osia, eivätkä voi koskaan tietää mitä on oikea rakkaus sekä toisen ja itsensä kunnioittaminen.
Kommentit (30)
Rehellisyys puuttuu. Itselleen ja muille.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys puuttuu. Itselleen ja muille.
Minä taas ajattelen, että näillä ihmisillä on poikkeava ja häiriintynyt tunne-elämä (ja moraali). Käytännössä heiltä puuttuu koko kyky kiintyä syvästi ja rakastaa.
Väärässä olet. Minä olen pettäjä, olen pettänyt vaimoani viimeksi reilu viikko sitten tinder panon kanssa ja myönnän että olen pettänyt vaimoani yhteensä varmasti 30 eri naisen kanssa ja eihän tässä ole mitään järkeä enää. Ette voi uskoa kuinka vaikeaa on palata kotiin ja mennä illalla oman vaimon viereen nukkumaan, siinä saa itkua pidätellä. Olen silti sitä mieltä että tähän on syynsä, me ollaan liian erilaisia, meillä ei ole oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset ja koti. Olen puhunut monesti asiasta naisten kanssa kuinka ei olisi ollenkaan vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa. Rakkauselämän pitää olla alusta asti todella avointa, kenenkään ei kuuluisi hyväksyä että mies menee suihkuunkin puhelin kädessä. Avointa keskustelua ja yhdessä tekemistä. Jos sitä venkoilee kuin mä, lähden aamulla töihin, soitan pomolle että olen kuumeessa ja parin tunnin päästä olen vieraan naisen kanssa sängyssä jossain toisella puolella suomee niin eihän se onnistu. Minäkin tästä vielä eroan.
Kummaa että niiden naiset silti ovat niiden kanssa. Itselleen valehdellen että kaikki on hyvin. Ellei tapahdu herääminen.
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olet. Minä olen pettäjä, olen pettänyt vaimoani viimeksi reilu viikko sitten tinder panon kanssa ja myönnän että olen pettänyt vaimoani yhteensä varmasti 30 eri naisen kanssa ja eihän tässä ole mitään järkeä enää. Ette voi uskoa kuinka vaikeaa on palata kotiin ja mennä illalla oman vaimon viereen nukkumaan, siinä saa itkua pidätellä. Olen silti sitä mieltä että tähän on syynsä, me ollaan liian erilaisia, meillä ei ole oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset ja koti. Olen puhunut monesti asiasta naisten kanssa kuinka ei olisi ollenkaan vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa. Rakkauselämän pitää olla alusta asti todella avointa, kenenkään ei kuuluisi hyväksyä että mies menee suihkuunkin puhelin kädessä. Avointa keskustelua ja yhdessä tekemistä. Jos sitä venkoilee kuin mä, lähden aamulla töihin, soitan pomolle että olen kuumeessa ja parin tunnin päästä olen vieraan naisen kanssa sängyssä jossain toisella puolella s
"Kuinka ei olisi ollenkaan vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa."
:D
Luuletko, ettei arki astu siihen uuteen suhteeseen? Siitäkin naisesta tulee tylsä ja erilainen. Max. vuosi ja luikit vessaan viestittelemään uudelle tinder-naisellesi. Et kykene olemaan uskollinen, nytkin ulkoistat pettämisen oman puolisosi niskaan. Rehellinen ihminen eroaa ja pettäjä selittelee. Valehtelet pomollesikin? Taidat olla trolli, mutta olen tavannut kaltaisesi. Et uskalla olla yksin. Sympatiat ovat vaimosi puolella, sinun itkusi ovat vain ulinaa kun uskottelet olevasi ansassa.
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olet. Minä olen pettäjä, olen pettänyt vaimoani viimeksi reilu viikko sitten tinder panon kanssa ja myönnän että olen pettänyt vaimoani yhteensä varmasti 30 eri naisen kanssa ja eihän tässä ole mitään järkeä enää. Ette voi uskoa kuinka vaikeaa on palata kotiin ja mennä illalla oman vaimon viereen nukkumaan, siinä saa itkua pidätellä. Olen silti sitä mieltä että tähän on syynsä, me ollaan liian erilaisia, meillä ei ole oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset ja koti. Olen puhunut monesti asiasta naisten kanssa kuinka ei olisi ollenkaan vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa. Rakkauselämän pitää olla alusta asti todella avointa, kenenkään ei kuuluisi hyväksyä että mies menee suihkuunkin puhelin kädessä. Avointa keskustelua ja yhdessä tekemistä. Jos sitä venkoilee kuin mä, lähden aamulla töihin, soitan pomolle että olen kuumeessa ja parin tunnin päästä olen vieraan naisen kanssa sängyssä jossain toisella puolella s
Ei ole kyse pelkästään erilaisuudesta, vaan sinulta puuttuu täysin itsekunnioitus ja jotain on todella pahasti vialla päässä. Valehtelet myös itsellesi, ettei olisi vaikeaa olla uskollinen, vaikka todellisuudessa sinun ei olisi vaikea olla uskoton jatkossakin. Mikä sinua siis itkettää siinä kun tulet vaimosi viereen? Sinähän olet pelkkä tyhjä kuori ja suosittelen terapiaan hakeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Kummaa että niiden naiset silti ovat niiden kanssa. Itselleen valehdellen että kaikki on hyvin. Ellei tapahdu herääminen.
Olen tuo edellinen. Ei se näy välttämättä kotona. Minäkin olen hyvinkin osallistuva ja mukava perheenisä. Laitan ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä, leivon, olen lasten kanssa, käyn kaupassa jne. Halaan ja suutelen vaimoani useita kertoja päivässä. Mutta meillä ei ole oikein mitään yhteistä juttua ja en pidä vaimoani erityisen viehättävänä. Hänelle ero olis vielä paljon raskaampaa, välttämättä ei olisi se miesten suosikki, mutta minä kyllä naisen saan nopeastikkin. Kyllähän hän tuossa on ja kaiken hyväksyy. Käynhän joka päivä töissä (välillä voin eksyä työpäivän ajaksi vieraaseen sänkyyn).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo edellinen. Ei se näy välttämättä kotona. Minäkin olen hyvinkin osallistuva ja mukava perheenisä. Laitan ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä, leivon, olen lasten kanssa, käyn kaupassa jne. Halaan ja suutelen vaimoani useita kertoja päivässä. Mutta meillä ei ole oikein mitään yhteistä juttua ja en pidä vaimoani erityisen viehättävänä. Hänelle ero olis vielä paljon raskaampaa, välttämättä ei olisi se miesten suosikki, mutta minä kyllä naisen saan nopeastikkin. Kyllähän hän tuossa on ja kaiken hyväksyy. Käynhän joka päivä töissä (välillä voin eksyä työpäivän ajaksi vieraaseen sänkyyn).
Mistä päättelet, että hän hyväksyy pettämisesi? Onko hän tietoinen niistä? Miksi halaat ja suutelet vaimoasi, jos se on mielestäsi vastenmielistä?
Miksi teillä pitäisi olla jokin yhteinen juttu? Eiköhän tuo huushollin pyörittäminen ole sitä yhteistä juttua. Kai te joskus käytte yhdessä jossakin? Ei meilläkään ole varsinaisesti yhteisiä juttuja kuin että joskus käydään teatterissa ja ulkomailla - pääasiassa minulla on omat ystävät, joiden kanssa vietän laatuaikaa ja mies on muita asioita varten.
Jokainen ihminen kokee rakkauden omalla, yksilöllisellä tavallaan. Joillekin se on pelkkä tunne, toisille tekoja, kolmannelle hyvää seksiä - jollekin kaikkia näitä. Ei ole yhtä tapaa kokea rakkautta.
Itselläni ei ole, ja uskallan sen myös julkisesti tunnustaa.
Tärkeintä on että tuntee itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen kokee rakkauden omalla, yksilöllisellä tavallaan. Joillekin se on pelkkä tunne, toisille tekoja, kolmannelle hyvää seksiä - jollekin kaikkia näitä. Ei ole yhtä tapaa kokea rakkautta.
Rehellisyys on kuitenkin lähtökohta. Epärehellisyys, piilottelu ja valheellisuus ovat kaikkea muuta kuin rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
No he ajattelee, että se on vain seksiä - ei mitään vakavaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vain suosiolla erota vaimosta, olisi suuri palvelus molemmille. Ehkä yh-äitien kysyntä ei ole korkeinta parisuhdemarkkinoilla, mutta parempia vaihtoehtoja kuin pettäjä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olet. Minä olen pettäjä, olen pettänyt vaimoani viimeksi reilu viikko sitten tinder panon kanssa ja myönnän että olen pettänyt vaimoani yhteensä varmasti 30 eri naisen kanssa ja eihän tässä ole mitään järkeä enää. Ette voi uskoa kuinka vaikeaa on palata kotiin ja mennä illalla oman vaimon viereen nukkumaan, siinä saa itkua pidätellä. Olen silti sitä mieltä että tähän on syynsä, me ollaan liian erilaisia, meillä ei ole oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset ja koti. Olen puhunut monesti asiasta naisten kanssa kuinka ei olisi ollenkaan vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa. Rakkauselämän pitää olla alusta asti todella avointa, kenenkään ei kuuluisi hyväksyä että mies menee suihkuunkin puhelin kädessä. Avointa keskustelua ja yhdessä tekemistä. Jos sitä venkoilee kuin mä, lähden aamulla töihin, soitan pomolle että olen kuumeessa ja parin tunnin päästä olen vieraan
Astuu. Mutta tämä suhde on myös opettanut tosi paljon. Jos sinulla ei ole mitään muuta yhteistä kumppanis kanssa alkuun kuin hyvä seksi niin älä ala. Jos minulla olisi kumppani jonka kanssa voisin esim harrastaa, käydä vaikka kävelyllä, tai olisi sellainen että hänet halusi viedä ulos ja liikkua yhdessä ilman että hävettää ja olisi tarvetta pitää etäisyyttä kuin nyt. Voisi vaikka aamulla suunnitella että tehdäänkö ensin vähän kotona juttuja ja lähdetään sitten ulkoilemaan ja illalla katsotaan yhdessä elokuvaa niin se toisi sisältöä elämään, iloa ja hyvää ystävyyttä. Kun se kaikki puuttuu ja suhde on huono, sekä sulkeutunut, puuttuu avoimmuus ja tapa kannustaa ja hyväksyä toinen. Silloin pettää helposti.
Vierailija kirjoitti:
Seksillä ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys on kuitenkin lähtökohta. Epärehellisyys, piilottelu ja valheellisuus ovat kaikkea muuta kuin rakkautta.
Tuokin on tulkinnallinen asia. Mahdottomaksi menee, jos jokaisen ihastumisen joutuisi kertomaan kumppanille. Ei siinä sillon muusta ehtisi puhuakaan.
Satunnainen seksi jonkun puolitutun kanssa ei poista puolisoa kohtaan tuntemaani rakkautta.
Kukaan ei ansaitse pettäjäpuolisoa - paitsi toinen pettäjä.
Kannattaisi tämänkin isukin miettiä, mitä mieltä hän olisi tyttärensä poikaystävästä, joka käy päivisin panemassa toisia tyttöjä, silloin, kun ei ole pettäjäisukin tyttären kanssa. Tuntuisiko isästä kivalta kun tyttären maailma on romuna ja hänestä tulee mahdollisesti henkisesti hauras.
Vierailija kirjoitti:
Selkärangattomuuttahan tuommoinen on. Jos olet jo päättänyt että tulet eroamaan niin miksi et ole tehnyt sitä jo ennen kuin olet pettänyt yli 30 naisen kanssa puolisoasi? Miksi sinä vaadit avointa keskustelua mutta et tee sitä kotona? Kai sä nyt kuitenkin kumia käytät näiden naisten kanssa tai käyt testeissä ettet vielä tartuta puolisoasi johonkin seksitautiin?
Mä haksahdin kerran naiseen joka myönsi pettäneensä ennen, ja ei kyllä pettänyt meidän suhteessa mutta jätti kuin nallin kalliolle parilla tekstarilla kun oli vaan sellainen fiilis.
Sinne meni vuosien parisuhde parilla tekstirivillä, vaikka juuri oli edellisenä iltana naurettu ja syöty illallista yhdessä.
En usko että ikinä edes kykeni aitoon rakastamiseen. Jonkinlaista rakkauden simuloimista ja fyysisten tarpeiden täyttöä.