Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjillä ei ole kykyä muodostaa aidosti vilpitöntä rakkaussuhdetta

Vierailija
30.05.2025 |

Siksi he kyselevät täällä että miksi se ois väärin ja kertoo että ei siinä ole mitään pahaa jos ei jää kiinni. 

Heiltä puuttuu aivoista osia, eivätkä voi koskaan tietää mitä on oikea rakkaus sekä toisen ja itsensä kunnioittaminen. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärässä olet. Minä olen pettäjä, olen pettänyt vaimoani viimeksi reilu viikko sitten tinder panon kanssa ja myönnän että olen pettänyt vaimoani yhteensä varmasti 30 eri naisen kanssa ja eihän tässä ole mitään järkeä enää. Ette voi uskoa kuinka vaikeaa on palata kotiin ja mennä illalla oman vaimon viereen nukkumaan, siinä saa itkua pidätellä. Olen silti sitä mieltä että tähän on syynsä, me ollaan liian erilaisia, meillä ei ole oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset ja koti. Olen puhunut monesti asiasta naisten kanssa kuinka ei olisi ollenkaan vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa. Rakkauselämän pitää olla alusta asti todella avointa, kenenkään ei kuuluisi hyväksyä että mies menee suihkuunkin puhelin kädessä. Avointa keskustelua ja yhdessä tekemistä. Jos sitä venkoilee kuin mä, lähden aamulla töihin, soitan pomolle että olen kuumeessa ja parin tunnin päästä olen vieraan

Se että ymmärrät joka kerta tehneesi väärin. Kun katsoo vaimoa, katsoo omia lapsia ja miettii kuinka paska mies ja isä heillä on, ei kykene lähtemään kun suhde on huono. Etkö tajua tunteet sanovat kokoajan toista kuin mitä teet, se on erittäin raskasta. Ei todellakaan ole niin että käyt vain vieraissa ja olet kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Vierailija
22/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen tröllipeikko varmaan Mansen lähiöistä taas vauhdissa ketjussa pettämistä puolustamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärässä olet. Minä olen pettäjä, olen pettänyt vaimoani viimeksi reilu viikko sitten tinder panon kanssa ja myönnän että olen pettänyt vaimoani yhteensä varmasti 30 eri naisen kanssa ja eihän tässä ole mitään järkeä enää. Ette voi uskoa kuinka vaikeaa on palata kotiin ja mennä illalla oman vaimon viereen nukkumaan, siinä saa itkua pidätellä. Olen silti sitä mieltä että tähän on syynsä, me ollaan liian erilaisia, meillä ei ole oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset ja koti. Olen puhunut monesti asiasta naisten kanssa kuinka ei olisi ollenkaan vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa. Rakkauselämän pitää olla alusta asti todella avointa, kenenkään ei kuuluisi hyväksyä että mies menee suihkuunkin puhelin kädessä. Avointa keskustelua ja yhdessä tekemistä. Jos sitä venkoilee kuin mä, lähden aamulla töihin, soitan pomolle että olen kuumeessa ja parin tunnin päästä olen vieraan naisen kanssa sängyssä jossain toisella puolella s

En tiedä oletko oikean ihminen vai trolli.

Mun exukko petti, varmasti sai noin monta kertaa kasaan, oltii kuitenkin yhdessä 33 vuotta.

Jälkikäteen mietin että miksi meidän moraaliset kompassit olivat niin erinlaiset.

Kirjotat tossa että kuinka ei olisi vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa.

Pitempiin suhteisiin tulee aina se arkikin, enemmin tai myöhemmin.

Ehkäpä kannatais vaan olla itselleen rehellinen ja olla sinkku, harrastaa vaan O N S panoja.

Ei kaikista ole uskollisuuteen. Useasti nämä antavat itselleen oikeuksia mitä taas on partnerille ehdoton ei.

Vierailija
24/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummeli ei nyt ymmärrä mikä on trolli. 

Eli pettäjät on trolleja?

Vierailija
25/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et petturi halua edes viedä vaimoasi näytille mihinkään niin en kyllä ymmärrä, miksi olet naimisissa hänen kanssaan. Mikä pointti on tuollaisessa teeskentelyssä? 

Vierailija
26/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummaa että niiden naiset silti ovat niiden kanssa. Itselleen valehdellen että kaikki on hyvin. Ellei tapahdu herääminen.

Olen tuo edellinen. Ei se näy välttämättä kotona. Minäkin olen hyvinkin osallistuva ja mukava perheenisä. Laitan ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä, leivon, olen lasten kanssa, käyn kaupassa jne. Halaan ja suutelen vaimoani useita kertoja päivässä. Mutta meillä ei ole oikein mitään yhteistä juttua ja en pidä vaimoani erityisen viehättävänä. Hänelle ero olis vielä paljon raskaampaa, välttämättä ei olisi se miesten suosikki, mutta minä kyllä naisen saan nopeastikkin. Kyllähän hän tuossa on ja kaiken hyväksyy. Käynhän joka päivä töissä (välillä voin eksyä työpäivän ajaksi vieraaseen sänkyyn).

Sehän voi olla että se onkin tuo vaimosi mikä aikansa eroa surtuaan löytää kunnon miehen.

Ehkäpä mukavan ja uskollisen kilttimiehen.

Sinähän nyt olet susi lampaantaljaan käärittynä.

Kun toi sun vehtaaminen vvieritten akkojen kanssa paljastuu niin toivon että vaimosi ottaa eron.

Vierailija
27/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummaa että niiden naiset silti ovat niiden kanssa. Itselleen valehdellen että kaikki on hyvin. Ellei tapahdu herääminen.

Olen tuo edellinen. Ei se näy välttämättä kotona. Minäkin olen hyvinkin osallistuva ja mukava perheenisä. Laitan ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä, leivon, olen lasten kanssa, käyn kaupassa jne. Halaan ja suutelen vaimoani useita kertoja päivässä. Mutta meillä ei ole oikein mitään yhteistä juttua ja en pidä vaimoani erityisen viehättävänä. Hänelle ero olis vielä paljon raskaampaa, välttämättä ei olisi se miesten suosikki, mutta minä kyllä naisen saan nopeastikkin. Kyllähän hän tuossa on ja kaiken hyväksyy. Käynhän joka päivä töissä (välillä voin eksyä työpäivän ajaksi vieraaseen sänkyyn).

Mistä päättelet, että hän hyväksyy pettämisesi? Onko hän tietoinen nii

Emme oikeastaan käy. Kaksi kertaa olemme käyneet yhdessä pois kotoa 13 vuoden aikana. Ei meillä ole oikein mitään yhteistä kiinnostuksenkohdetta ja sen seurauksena jää ne juttelutkin aika vähille, ei oikein kiinnosta kuunnella toisen työasioista kun omani jätän aina työpaikan ovelle. Kun hän ei ole koskaan sellainen jota odottaa näkevänsä. Tässä on vain kotona oleva orja, kumppani ei hyväksy että kävisin joskus esim yksin ulkona, ei mene koskaan itse vaikka pyydän. Yhdessä emme mene. Olisi aivan eri asia jos meillä olisi esim yhteisiä harrastuksia, ulkoilisimme yhdessä, mukavia viikonloppureissuja, yhdessä kaupassa, elokuvia, saunomista jne. Sellainen tuo niin paljon enemmän yhteistä suhteeseen ja samalla tulee avoimmuus ja rehellisyys että se on niin paljon eri kuin meidän suhde uskollisuudenkin suhteen.

Vierailija
28/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärässä olet. Minä olen pettäjä, olen pettänyt vaimoani viimeksi reilu viikko sitten tinder panon kanssa ja myönnän että olen pettänyt vaimoani yhteensä varmasti 30 eri naisen kanssa ja eihän tässä ole mitään järkeä enää. Ette voi uskoa kuinka vaikeaa on palata kotiin ja mennä illalla oman vaimon viereen nukkumaan, siinä saa itkua pidätellä. Olen silti sitä mieltä että tähän on syynsä, me ollaan liian erilaisia, meillä ei ole oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset ja koti. Olen puhunut monesti asiasta naisten kanssa kuinka ei olisi ollenkaan vaikeaa olla uskollinen uudessa suhteessa. Rakkauselämän pitää olla alusta asti todella avointa, kenenkään ei kuuluisi hyväksyä että mies menee suihkuunkin puhelin kädessä. Avointa keskustelua ja yhdessä tekemistä. Jos sitä venkoilee kuin mä, lähden aamulla töihin, soitan pomolle että olen kuumeessa ja parin tunnin päästä olen vieraan naisen kanssa sängyssä jossain toisella puolella s

Olet alinta pohjasakkaa, et mikään kunnon ja täysijärkinen mies. Käy sääliksi vaimoasi, ei vain pettämisen takia vaan siksi, ettet uskalla ottaa eroa. Pelkäätkö maineesi menevän? Älä huoli, se on mennyt jo aikoja sitten, kun kerskut pettäneesi useita kertoja useiden naisten kanssa. Otat vielä vapaata töistä, että pääsisit muiden kanssa sänkyyn? Seksiholisti sinä olet, kannattaisi mennä hoitoon.

Vierailija
29/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykyä voi olla mutta ei halua. Se pettäminen on kuitenkin valinta. Minä olen valinnut etten petä ja päätös on pitänyt jo 34 vuotta.

Vierailija
30/30 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät pelkissä olettamuksissa. Et voi tietää tai päättä, kuinka nopeasti vaimosi voisi löytää uuden ja paremman miehen eron jälkeen. Ja sinä voit saada hetkellisesti uuden naisen, mutta suhde päättyisi todella nopeasti, kun et voi pitää sukukalleuksiasi housuissasi. Olet pataloginen valehtelija. Pettäjät eivät ole kovin kysyttyjä kestävään ja kunnolliseen parisuhteeseen. Sinun kannattaisi elää sinkkuelämää ja ottaa loparit töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä