Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ikä on mielestäsi 29-vuotta? Ikäkriisi.

Vierailija
29.05.2024 |

Kannattaako vielä kriiseillä? Ei ole rahaa, ei miestä, töitä riittää alalla kyllä. 

Kerran olen asunut miehen kanssa ja se oli kamalaa. Tuskin kokeilen ihan heti toista kertaa ellei joku erityisen spesiaali tule vastaan. 

Seksikään ei kyllä nykyään kiinnosta. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ne ovat lapsia, ennen aikuisia. Mieti vaikka joku Linnea Leino 30v on vielä tinderissä.

Vierailija
2/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärinkirjoitettu ikä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Nuo tuolloin mä olin ollut pari vuotta naimisissa (parisuhteessa reilusti yli 10 v) ja saanut juuri lapsen.

Vierailija
4/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ikä , kaikki vielä edessä . Ei lapsi eikä aikuinen .Nauti jos pystyt.

Vierailija
5/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ne ovat lapsia, ennen aikuisia. Mieti vaikka joku Linnea Leino 30v on vielä tinderissä.

Tekeekö mielestäsi ihmisen status hänestä aikuisen? Mielenkiinnosta kysyn. 

Ennen oli talot edullisempia, avioliitot pyhempiä ja lapsettomuus tabu. Nyt ihmiset ehkä valitsevat vapaammin ja "itsekkäämmin".

Tekisikö se minusta aikuisen mielestäsi mikäli minulla olisi tuo kaikki? 

Ap 

Vierailija
6/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

väärinkirjoitettu ikä

Oho, niinpä onkin. 

Olen juuri tullut yövuorosta. Heh. Ap 

Vierailija
7/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

väärinkirjoitettu ikä

Väärin kirjoitettu väärin kirjoitettu. Eikä isossa alkukirjaimessa ja pisteessäkään ollut kehumista.

Vierailija
8/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä ikä. Olet nuori vielä ja kerkeät tekemään mitä vain. Kyllähän se ikä-kriisi voi iskeä milloin vain. Minulle tuli ensimmäinen, kun täytin 26v. Silloin ajattelin, että nyt pitäisi sitten olla aikuinen. Vaikka ei tarvitse, jos ei halua.

Toinen kriisi alkoi kun 40 alkoi tulla mittariin. Se kriisi on vielä päällä ja liittyy siihen, että osasinko ottaa ilon irti nuoruudesta silloin kun olisi ollut sen aika.

Vierailija
9/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella viime hetket saada ensimmäinen lapsi. Munasoluista on 30v mennessä 90% kuollut.

Vierailija
10/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä kolkuttaa nurkan takana ja kaikki on menetetty. 

Oikeasti minusta tuo on paras ikä. Kaikki on edelleen mahdollista ja aiempi eletty elämä antaa kokemusta .

Vierailija
11/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Kakskymppiset on se aika kun etsitään itseään ja kokeillaan erilaisia juttuja elämässä. Jos kysyisit samaa asiaa ja olisit 50v niin sitten ehkä.

Vierailija
12/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii elää nuoruutta! Olisinpa vielä 29. Nyt yli 40v tuntuu, että nuoruus on enää kaukainen muisto ja olisi pitänyt ottaa ilo irti kun ei vielä ollut niin paljon velvollisuuksia ja muita kuormituksia.

Vierailija
13/13 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kriiseilin noin 29 vuotiaana mm.sitä, että olin sinkku ja vailla kokemusta parisuhteesta. Nyt reilu 10 vuotta myöhemmin olen sinkkuna mutta en anna sen määrittää elämääni niin paljon. - Vaikka toki hieman surettaa, että en ole saanut omia lapsia. Ja saattaa olla, että lapsettomuus on kohtaloni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi