Harrastaisitko seksiä ulkoavaruuden humanoidin kanssa?
Harrastaisitko seksiä ulkoavaruuden humanoidin kanssa, jos voisit? Siis jos kyseessä olisi riittävän ihmismäinen olento, että sellainen tulisi ylipäätään mieleen. Ei siis puhuta nyt mistään kuusiraajaisista vihreistä otuksista antenneilla tms, vaan niistä ns. pantavista.
Kommentit (53)
Jaahas, tällä kohtaa näyttää siltä, että 100% vastaajia harrastaisi, tosin niitä on vasta kokonaiset 2. Mites muut?
Kyllä jos sen nimi olisi Riikka tai Petteri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos sen nimi olisi Riikka tai Petteri
Ei voi olla, kyllä ulkoavaruudessa ollaan paljon paljon noita fiksumpia
Kyllä mulle kävis toi kuusiraajainen antenniotus myös, mutta rajataan nyt vain humanoideihin tällä kertaa!
Kyllä se eteneminen tuossa asiassa olisi erittäin harkitsevaista ja hidasta, koska ei voi ikinä tietää mitä tauteja saisi tai toisaalta itse tartuttaisi. Humanoidit voivat olla myös välinpitämättömiä ehkäisyn suhteen, toisin kuin aina vastuulliset ihmiset.
Predator elokuvien predator kelpaisi
Humanoidin kanssa en, mutta homonoidia voisin tyypata
Turianeja kyllä <3 (Mass Effect peleistä)
Minä epäilen että Sanna on tuollaisen alien seksin tulos.
No niin, 75% harrastaisi, 25% ei. Olisi mielenkiintoista kuulla näkemyksiä siitä, miksi ei?
Kyllä - ja olen ihan tosissani. En siis minkään nautinnon vuoksi, vaan lisääntymisen ja uuden lajin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - ja olen ihan tosissani. En siis minkään nautinnon vuoksi, vaan lisääntymisen ja uuden lajin.
Nautintoa tunnetasolla ajattelin itse mutta hyvä näkökulma tämäkin olisi. Minkäänlaista olisi perhe-elämä? Saisiko katseita kun kulkisi yhdessä kaupungilla? Tätä viimeistä mietin joskus aiemmin itsekin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Predator elokuvien predator kelpaisi
Sitten vaan sanottaisiin paska asioita sattuu, joo kyllä jos vasta puoli ei ole kahdeksanjalkainen ja meillä olisi sopimus siitä kumpi on äiti ja kumpi on isä ja mitä sitten myöhemmin tapahtuu.
En harrasta seksiä edes ihmisten kanssa, joten en todellakaan alienien kanssa.
Ei ehkä hyvä idea. Varginhan tunnetussa tapauksessa humanoidit olivat melko pienikokoisia, niillä oli isot punaiset silmät ja iho oli kauttaaltaan öljyinen. Ne läähättivät, mahdollisesti hengitysvaikeuksien ja kuuman säätilan takia. Ne haisivat voimakkaasti, hajua kuvattiin ammoniakin tapaiseksi ja läpitunkevaksi, se tarttui mm. sairaalan preparaatiohuoneeseen useiden päivien ajaksi. Myös pudonneen aluksen löytänyt mies kuvasi saman läpitunkevan hajun hylyn läheisyydessä.
Pahinta tapauksessa oli ehkä se että toisen humanoidin sairaalaan käsissään kantanut nuori sotilashenkilö sairastui vakavasti ja kuoli muutaman viikon kuluttua yleiseen tulehdustilaan. Häntä hoitanut lääkäri määräsi ruumiin haudattavaksi välittömästi, turvallisuustoimenpiteenä.
Humanoidien ruumiit haettiin USA:n sotilaslentokoneilla.
Tällä tapauksella on lukuisia todistajia mm. kolme sisarusta jotka näkivät humanoidin lähietäisyydeltä, makaamassa muurin vieressä. Heidän äitinsä kuvasi humanoidin kolmivarpaisen jalanjäljen jonka toinen todistaja (sotilashenkilö) vahvisti ruumishuoneelta jossa olennon ruumis oli laatikossa jalkaterät näkyen. Tämä henkilö kuvasi huoneen tunnelmaa erittäin jännittyneeksi ja kireäksi.
Me ollaan avaruudessa ja kyllä täällä on oikeasti niitä olioita ihan tarpeeksi, trump ja putin paska ööliöt tulleet ulkoavaruudesta.
Se oli nainen toisen planeetan ja se hymyili mulle niin, kuin ei kukaan vielä milloinkaan kun se minua hyväili ja kysyi kuuletko hiljaisena suuren valtameren pauhun.
Antonio Vilas Boas kuvaili humanoidinaista hyvin viehättäväksi.