Harrastaisitko seksiä ulkoavaruuden humanoidin kanssa?
Harrastaisitko seksiä ulkoavaruuden humanoidin kanssa, jos voisit? Siis jos kyseessä olisi riittävän ihmismäinen olento, että sellainen tulisi ylipäätään mieleen. Ei siis puhuta nyt mistään kuusiraajaisista vihreistä otuksista antenneilla tms, vaan niistä ns. pantavista.
Kommentit (53)
En. En haluaisi myöskään eläinten kanssa harrastaa seksiä, toinen laji on toinen laji. Hyvin harva ihminenkään kelpaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
En. En haluaisi myöskään eläinten kanssa harrastaa seksiä, toinen laji on toinen laji. Hyvin harva ihminenkään kelpaa mulle.
Minä kyllä , koira, lammas, kalkkuna helvatan hyvät pillut heillä on joten mietikää pilluja löytyy myöskin ujoille miehille.
Biologisesta näkökulmasta seksikontakti avaruusolennon kanssa olisi äärimmäisen riskialtis, koska emme tiedä mitään mahdollisen alien-lajin mikrobiologiasta tai immunologiasta.
Jo pelkkä ihokontakti voisi altistaa ihmiskehon täysin tuntemattomille viruksille, bakteereille tai sienille, joihin meillä ei ole vastustuskykyä ja seurauksena voisi olla vakavia infektioita tai pandemia.
Samoin alienin kehossa olevat proteiinit, entsyymit tai kemialliset yhdisteet voisivat laukaista immuunijärjestelmässä voimakkaita reaktioita, kuten allergioita, tulehdustiloja tai jopa elinvaurioita.
On myös huomioitava mahdolliset kemialliset eritteet tai feromonit, joiden vaikutuksia ihmiskehoon ei voi ennustaa.
Lyhyesti, biologinen yhteensopimattomuus on erittäin todennäköinen, ja kontaktista voisi seurata vakavia, jopa hengenvaarallisia komplikaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos sen nimi olisi Riikka tai Petteri
Ei voi olla, kyllä ulkoavaruudessa ollaan paljon paljon noita fiksumpia
Niin, mehän etsimme sieltä älyllistä elämää. Täältä ei löydy, jos nuo kaksi mainitaan.
Kysyisin mikä on motiivi ekana? Jos ois hyvä alieni sanoisin että ei riitä, meillä pitäisi olla tunnesuhde en tunne sua. Jos pitkään saatais olla yhdessä ehkä se alkaisi kädestä pitämällä ja ehkä johtais tai ei toiseen....alienilla ei ole ohituskaistaa. Päinvastoin kynnys olisi aika korkea sotkeutua.
Näyttäisikö tämä humanoidi 30-vuotiaalta Cindy Crawfordilta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - ja olen ihan tosissani. En siis minkään nautinnon vuoksi, vaan lisääntymisen ja uuden lajin.
Jos siitä tulisi muuli joka ei lisäänny, tai vammainen?
Lajikin jäisi yhteen yksilöön, jos ei olisi monikkoraskaus kyseessä.
Joskus mietin että kun aina saan pakit kaikilta ihastuksiltani ja muut n*ssivat menemään toistensa kanssa että ovatko nuo muut oikeasti ihmiseksi naamioituneita humanoideja ja etteivät he edes pystyisi yhdyntään kanssani?
N38
Vierailija kirjoitti:
Minä epäilen että Sanna on tuollaisen alien seksin tulos.
No, ei voi olla alienit on järkeviä
Onko tänään humanoidin rakastelijoita linjoilla? Aika lailla 75% joo / 25% ei jakautuu äänet. Katsotaanpa muuttuuko jakauma vielä mihin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
poistoon
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Biologisesta näkökulmasta seksikontakti avaruusolennon kanssa olisi äärimmäisen riskialtis, koska emme tiedä mitään mahdollisen alien-lajin mikrobiologiasta tai immunologiasta.
Jo pelkkä ihokontakti voisi altistaa ihmiskehon täysin tuntemattomille viruksille, bakteereille tai sienille, joihin meillä ei ole vastustuskykyä ja seurauksena voisi olla vakavia infektioita tai pandemia.
Samoin alienin kehossa olevat proteiinit, entsyymit tai kemialliset yhdisteet voisivat laukaista immuunijärjestelmässä voimakkaita reaktioita, kuten allergioita, tulehdustiloja tai jopa elinvaurioita.
On myös huomioitava mahdolliset kemialliset eritteet tai feromonit, joiden vaikutuksia ihmiskehoon ei voi ennustaa.
Lyhyesti, biologinen yhteensopimattomuus on erittäin todennäköinen, ja kontaktista voisi seurata vakavia, jopa hengenvaarallisia komplikaatioita.
Tämä innostaa vain lisää :D Sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poistoon
Miksi?
"Aihe vapaan" sijaan parempi nimi olisi "ainoastaan palstamammojen sisäpiirin hyväksymät ei-triggeröivät tai muuten vaan liian oudot aiheet sallittu"
Vierailija kirjoitti:
Jaah... Itselläni niin päin, että harva ihminen kelpaa, mutta moni alien voisi hyvinkin kelvats
Jos olisimme vakiintuneessa parisuhteessa.
😉
Jos se olisi kiihottava ja kaunis sekä sopivan tiukka tuhero eikä se olisi vaarallista niin mikä ettei 🤩😎
poistoon