Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se ole hieman outoa, että neljääkymmentä lähenevä ihminen on edelleen sinkku?

Vierailija
29.05.2025 |

Varsinkin kun henkilö - mies tai nainen - on ilmaissut haluavansa pariutua, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Missä siis mättää? Mistä voisi löytää puolison?

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole komuja.

Vierailija
142/171 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa vaan mahtavaa ja loistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36 vuotias ihminen ja edelleen sinkku.

Ei parisuhteet kiinnosta.

Vierailija
144/171 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut vaikka ikää yli 40. Viihdyn aivan liian hyvin yksin. Ei ole oikeastaan koskaan ollut edes kavereita. Siihen en tiedä syytä  ehkä olen ihmisten mielestä niin tylsää seuraa, etteivät halua kaverikseen. Olen huono keskustelemaan. 

En käy missään baareissa tai vastaavissa paikoissa, tansseissa..en todellakaan tiedä  mitä siellä tekisin. Alkoholin käyttö ei kiinnosta. 

Netin kautta olen tietenkin yrittänyt etsiä kumppania, mutta jostain syystä ei löydy. Nuorempana pääsi toki helposti treffeille, mutta eipä ne treffit mihinkään johtaneet. Syynä varmaan huonot keskustelutaidot. 

Nykyään ehkä olen jo frrikin maineessa, kukaan ei edes kiinnostu. Olen myös huomannut olevani aika nirso. Ehkä parempi , että elän elämäni yksin. 

Mielenkiintoista. Miten vastaat jos joku kysyy syitä seurustelemattomuuteen tai jopa haukkuu aiheesta?

Vierailija
145/171 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että "on ilmaissut halunsa pariutua" kertoo, että mitään muuta tyyppi ei ole tehnytkään kuin ilmaissut. Ehkä peräti vuosien ajan vauva.fissä.

Häipykää täältä, ilmaisijat. Täällä ei ole ilmaisjakelua.

Vierailija
146/171 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vätyksen yksinäisyys ei sinänsä yllätä ketään vätyksen tuntevaa. Se olisi hemmetinmoinen ihme, jos se joskus löytäisi jonkun.

Vierailija
147/171 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla jotain pahasti vialla ihmisessä, koska normaalit seukkaa kouluiästä lähtien. Allu on esimerkki tällaisesta epänormaalista, ihan stnan hitaasta ihmisestä, jonka äo ei voi olla yli 65.

Vierailija
148/171 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, koska en ole tavannut miestä, joka olisi yhtä kiinnostava kuin oma elämäni. Kun sellainen löytyy, ilmoitan kyllä kaikille mutta en pidätä hengitystäni.

Sekin on sinkkuuden syy. Ja tekstistäsi on luettavissa, ettet ole kovinkaan kiinnostava tapaus.

Jos lainaamasi henkilö ei ole kovinkaan kiinnostava tapaus, se tarkoittaa että miehet ei pääse matalankaan riman yli. Hienosti tehty, poika.

Vierailija
149/171 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla jotain pahasti vialla ihmisessä, koska normaalit seukkaa kouluiästä lähtien. Allu on esimerkki tällaisesta epänormaalista, ihan stnan hitaasta ihmisestä, jonka äo ei voi olla yli 65.

Minä en ole koskaan seurustellut, vaikka nuorempana halusinkin. Ja surin tosiaan sitä, että minussa on jotain todella pahasti vialla kun en löydä miestä joka haluaisi olla kanssani.

Nyt olen asian kanssa sinut, ja se "pahasti vialla oleva asia" on ainakin osittain siinä että oma lapsuudenperheeni oli suoraan helvetistä. Näin tasapainoisessa elämäntilanteessa sitä peilatessa - en ikinä halua vapaaehtoisesti siihen helvettiin, jota parisuhteeksi kutsutaan. Onneksi miehet aistivat minusta tämän, enkä suhteeseen päätynyt silloin nuorempana.

Vierailija
150/171 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa edelleen sinkku? Siis ollut koko elämänsä sinkku? Vai lasketaanko nekin jotka ovat aiemmin seurustelleet mutta nyt neljääkymppiä lähennellessään sinkkuja.

Vierailija
151/171 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50v ihmiset eroavat 50% todennäköisyydellä. Eli etsivät uutta rakkautta,

Vierailija
152/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa edelleen sinkku? Siis ollut koko elämänsä sinkku? Vai lasketaanko nekin jotka ovat aiemmin seurustelleet mutta nyt neljääkymppiä lähennellessään sinkkuja.

Karkeasti sanottuna on ollut todella pitkään sinkku tai ei ole vielä koskaan seurustellut ja ollut parisuhteessa.

Vierailija
153/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hommaa mulle pre-op transnainen, joka musta tykkää ja josta mä tykkään. Pippeli ja peräaukko ei yksistään riitä. Ja paina ase kaikkien kyläläisten ohimolle ja ilmoita, että jos minun ja hänen läsnä oloaan kylillä ei hyväksytä ilman halveksimista, niin sitä alat yksitellen ampumaan niitä. ;)

Vierailija
154/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen tällaista ihmettelyä, että miten joku voi olla sinkku.

Vierailija
155/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat on näin todella muuttuneet. Takavuosina iskettiin teininä eka heila mikä mopon kyytiin lähti, kesäisen teltta-yön jälkeen tuli vauva ja sitten tulikin kiire naimisiin. "Onnea" saattoi kestää jomman kumman muksun ala-asteen ajan. Eronneena ja omaisuus puolittuneena sitten vuokralle ja uutta iskää lapsille etsimään.

Sellainen sinkkumies joka ei ole tuota rulettia itselleen hankkinut on jo voittanut kerran elämän lotossa.

Nyt naiset ovat niin vaativia että ihan yleistäen moniko parisuhde kariutuu ihan sovittavista seikoista kun asioista ei keskustella vaan mies pistetään kuin ajokoira metsään "tekemään parhaansa" jotta joko saa tulla kotiin saaliin kanssa tai saa päätyä luiskaan.

Vierailija
156/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hommaa mulle pre-op transnainen, joka musta tykkää ja josta mä tykkään. Pippeli ja peräaukko ei yksistään riitä. Ja paina ase kaikkien kyläläisten ohimolle ja ilmoita, että jos minun ja hänen läsnä oloaan kylillä ei hyväksytä ilman halveksimista, niin sitä alat yksitellen ampumaan niitä. ;)

Jos sun kylä on noin perseestä ja sivistymätön Suomessa vuonna 2025, niin muuta helvettiin sellaisesta mestasta.

Vierailija
157/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 42 vuotias, ja edelleen sinkku, vaikka haluaisin kumppanin. 

Onko se outoa? En tiedä, ehkä on. Mutta en kauheasti käytä aikaa sen miettisimiseen että onko sinkkuuteni outoa vai ei. Paljon enemmän energiaani menee sen miettimiseen, että miten saisin miehen.

Vierailija
158/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten vastaat jos joku kysyy syitä seurustelemattomuuteen tai jopa haukkuu aiheesta?"

Syy: olen liian traumatisoitunut. Yleensä pistää porukan vaikeaksi ja hiljentää. Jos haukkuu, totean, että totta, ei kukaan tällaista haluaisikaan ja totta, olen ruma jne. Vie tuulen purjeista, kun eivät saa riitaa aikaiseksi.

- eri

Vierailija
159/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.

Parisuhteet ja lapsien hankkimiset ovat vapaaehtoisia valintoja.

Vierailija
160/171 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noin 40 vuotias, enkä ole parisuhteessa. - Välillä on tuntunut minua paremmin miksi minä olen sinkku, kuin mitä itse tiesän tai tiedostan. - Pitäisikö tästä sinkkuudesta kantaa jotenkin syyllisyyttä?  Vai mikä oli niin kuin pointti? - Jos joku pitää minua outona vain siksi, että olen sinkku, niin siinähän pitää. Koen että parisuhde on mahdollisuus ei onneksi velvollisuus mutta jos sopivan oloinen "parisuhdekumppani ehdokas" tulee kohdalle ja joka kokee minusta jotain saman suuntaista, niin vosin kyllä harkita parishteeseenkin etenemistä. Ei tämä sinkkuus mikään erityine meriittikään ole. Onpahan vain tämänhetkinen parisuhdestatukseni. Mitä sitten  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme