Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies saa olla tatuoitu, mutta nainen ei?

Vierailija
29.05.2025 |

Monet  tatuoidut miehet sanoo, että naisella ei saa olla näkyviä tatuointeja. Naiset varmaan harvemmin laittaa kriteereiksi, että miehellä ei saa olla vaikka käsivarsissa yhtään kuvaa. Itselläni on kuvia näkyvillä ja olen saanut muutamia naureskelevia kommentteja, että mitäköhän äiti tykkäisi kun veisi näytille. Aika erikoista, jos 5 kymppisen miehen ajatus on ensimmäisenä siinä, että mitäkähän äiti tykkäisi. Voin vaan arvata, että moni muukin ajattelee samoin, kuin nämä jotka ovat sen suoraan sanoneet. Niin, mikä siinä on, että nykypäivänäkin katsotaan kieroon jos ei näytä ihan tavikselta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo tatuointeja eikä tule. Oon alkanut enemmän tykkäämään miehillä niistä. Kunhan ei oo liikaa. Ja kokonaan tatuoimaton on aina hyvä. Mut pari pienehköä tatuointia miehellä menee kyllä. Sellainen sopivasti renttu -vibe on hyvä jos on oikeasti sydämeltään sellainen hyvismies :) N33

Sieltähän se tuli, tatuointi = renttu-vibe.

Tätä monet tatuoidut yrittävät kiistää.

Vierailija
22/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa sinänsä, että kuvittelisi tatuoinneista pitävien miesten tykkäävän tatuoiduista naisista. Tiedän monta pariskuntaa, joilla on molemmilla tatuointeja.

Minulle tatuointi miehelläkin on turn off, mutta ei se välttämättä olisi este, jos olisi muuten hyvä mies. Itselleni en ainakaan haluaisi, vaikka osa tatuoinneista on kauniitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei tykkää, ei toista tietenkään pidä loukata, kertoo ihmisestä aika huonoa ja voi miettiä että mitäs muuta hän tulee arvostelemaan. Itse esim. tapailin kerran miestä, jolla muutama tatska. Jopa kehuin (vaikka inhosin todella sitä kuvaa, en sano mikä on, nimittäin varmasti tosi harvinainen), hommasi siis uuden tatskan tapailun aikana. Onnistuin olemaan niinkin kohtelias liittyen tatuointeihin, että mies kysyi minulta olenko harkinnut tatuoinnin ottamista. Sanoin että "eeeenn..." 😄

Vierailija
24/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei tykkää, ei toista tietenkään pidä loukata, kertoo ihmisestä aika huonoa ja voi miettiä että mitäs muuta hän tulee arvostelemaan. Itse esim. tapailin kerran miestä, jolla muutama tatska. Jopa kehuin (vaikka inhosin todella sitä kuvaa, en sano mikä on, nimittäin varmasti tosi harvinainen), hommasi siis uuden tatskan tapailun aikana. Onnistuin olemaan niinkin kohtelias liittyen tatuointeihin, että mies kysyi minulta olenko harkinnut tatuoinnin ottamista. Sanoin että "eeeenn..." 😄

Eli entiseksi jäi, kuvallinen tapailumies. Minkä tästä opimme.

Vierailija
25/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita 90-luvulla otettuja tatuointeja enkä välitä yhtään mitä mieltä joku muu niistä on. Enkä muuten vastaa tuon Wikipedia-artikkelin tunkkaista määritelmää. N65

Vierailija
26/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä jälkiä ihmiset ihoonsa hakkaa, mutta heidän kanssaan en olekaan parisuhteessa.

Itselläni ei ole kuvia, eikä vaimollanikaan. Mielestäni naisen iho on kaunis, eikä sitä tule töhryillä pilata, ei vaikka kuvat itsessään olisivat kuinka kauniita tahansa.

M42

Vierailija
27/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa... Mutta saa...tanan ruma 

Vierailija
28/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä laittaa kriteereiksi mitä itse haluaa. En minäkään naisena halua tatuoitua miestä, mun mielestä tatuoinnit on pelkästään rumia. Haluan nähdä ihoa enkä mitään kirjailua. 

Vierailija
29/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se varmaan ihan noin mene. Joko söhryistä tykkää tai sitten ei. 

Vierailija
30/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on aina näkyvissä kun nainen on paljaana.

Tatuoinneilla ihonsa pilanneet naiset ovat joko 1) vankeustuomion suorittaneita rikollisnaisia, 2) seksibisneksessä itseään kuvissa, videoissa tai lihallisesti myyneitä naisia, tai 3) täysin kajahtaneita. Minä en huoli sellaista naista olipa tatuointi kuinka hyvin piilotettuna, vaikka lepattimen taipeessa.

Vierailija
31/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikö? 

No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.

Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.

Siksi.

Ja tämä tietysti koskee miehiä yhtä lailla kuin naisia.

Tässä vähän faktaa vaihteeksi.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tatuointi

Wikipediaa pääsee halutessaan päivittämään kuka tahansa ja valikoimaan puolueelliset 'faktat' mielipiteidensä tueksi. Jotkut eivät tätä ymmärrä, ja toisille kelpaa tietenkin aina oman mielipiteen mukaiset tekstit. ('Millaisia tatuoidut ovat')

Vierailija
32/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa aikuinen saa olla tatuoitu. Älä kiinnitä niin hirveästi huomiota siihen, mitä joku muu pitää viehättävänä. Sinun ei tarvitse viehättää kaikkia maailman ihmisiä etkä sitä paitsi voisikaan, koska joillakin on vastakkaisia mieltymyksiä.

Vierailija
33/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen on kuin likainen patja. 

Vierailija
34/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useita 90-luvulla otettuja tatuointeja enkä välitä yhtään mitä mieltä joku muu niistä on. Enkä muuten vastaa tuon Wikipedia-artikkelin tunkkaista määritelmää. N65

Niin, en välitä yhtään, nostan keskisormea.

Vierailija
35/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en välitä yhtään, nostan keskisormea.

Harva asia rumentaa ihmistä enemmän kuin tatuoinnit. Mutta yksi sellainen on, huono käytös.

Vierailija
36/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla naiset pitävät miesten tatuoinneista enemmän kuin miehet naisten tatuoinneista. Niin simppeliä.

Vierailija
37/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipediaa pääsee halutessaan päivittämään kuka tahansa ja valikoimaan puolueelliset 'faktat' mielipiteidensä tueksi. Jotkut eivät tätä ymmärrä, ja toisille kelpaa tietenkin aina oman mielipiteen mukaiset tekstit.

Tuo on totta ja suomenkieliset sivut ovat erittäin alttiita koska päivittävä yhteisö on niin pienilukuinen. Etenkin filosofiset ym. immateriaaliset aiheet ovat vaarassa. Kovien faktojen sontiminen sen sijaan on paljon vaikeampaa sillä, duck-käännöstä: "Jotkut sivut on suojattu muokkaamiselta ja merkitty lukkokuvakkeella sivun oikeassa yläkulmassa. Jos et saa muokata sivua, siinä on "Muokkaa"-välilehden sijasta "Näytä lähde". Voit silti muokata näitä sivuja epäsuorasti lähettämällä muokkauspyynnön: napsauta "Näytä lähde", sitten "Lähetä muokkauspyyntö" oikeassa alakulmassa, ja toimittaja, jolla on valtuudet muokata sivua, vastaa pyyntösi." Lähde: https://en.wikipedia.org/wiki/Help:Editing#cite_note-protection-1

Vierailija
38/39 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa aikuinen saa olla tatuoitu. Älä kiinnitä niin hirveästi huomiota siihen, mitä joku muu pitää viehättävänä. Sinun ei tarvitse viehättää kaikkia maailman ihmisiä etkä sitä paitsi voisikaan, koska joillakin on vastakkaisia mieltymyksiä.

Mistä tuo "aikuinen" tekstiisi putkahti? Käy tarkastelemassa lauantai-illalla ihan vaan lähimmässä kauppakeskuksissa, siellä on tatuoituja 13v ikäisiä naisia, jos ei nuorempiakin.

Vierailija
39/39 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on visuaalinen olio joka haluaa nähdä naisensa paljaana, tatuoitu nainen ei koskaan ole paljas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi