Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko susta ok jos sun mies (baariasiaa)

Vierailija
22.03.2007 |

Alkaisi yhtäkkiä juosta kaikki lauantai-illat baareissa? Meillä on reilu vuoden vanha tyttö ja tähän asti miestä ei baarit ole vetäneet. Nyt uudessa työpaikassa tutustunut pariin sinkkumieheen ja menee niiden kanssa aika usein. Tulee joskus kotiin vasta seuraavana aamuna tai iltapäivällä. Sanoo, että haluaa nyt tuulettaa kun vauva-ajasta päästiin.

Mäkin saan toki käydä jos haluan, mutta mietin vaan onko sillä puhtaat jauhot pussissa kun on öitäkin pois. Olenko vaan vainoharhainen...?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joka viikonloppu käy jossain eikä tule yöksi edes kotiin. En paljon edes enää epäilisi vaan ottaisin selvää.

Ei se välttämättä edes missään baarissa käy, vaan viettää viikonloput jonkun vosunsa luona.

Ikävä totuus!

Vierailija
2/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin saa mennä kumpikin. Mutta mieskin tulee aina kotiin viimeistään pikkutunneilla eli 04-05 aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin meneminen on ok, mutta että joka lauantai ja jopa aamun asti. Epäilisin kyllä.

Vierailija
4/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta toisaalta voi olla, että haluaa vaan uusia kavereita uudesta työpaikasta ja haluaa antaa kuvan että osaa juhlia ja lähtee aina mukaan kun pyydetään...

Vierailija
5/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes ole mustasukkaista sorttia

Vierailija
6/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, missä baareissa mies käy? Hanki lapsenvahti ja mene kyyläämään, tai lähetä joku ystäväsi sinne. Tai sitten tunget miehen mukaan, sanot että nyt mennään yhdessä tuulettumaan!

Vierailija
7/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mun mielestä aika pahasti haiskahtaa, jos perheellinen mies jää baarireissuilta johonkin yöksi. Kyllä mun mielestä kuuluu tulla kotiin nukkumaan. Vaikka sitten aamuyöllä, jos on pakko rällätä yötä myöten. Mutta ei sellainen räylyäminen mun mielestä muutenkaan sovi perheellisen elämäntyyliin - no, ehkä kerran pari vuodessa hyväksyisin. Onneksi oma mieheni ei moista harrasta.

Vierailija
8/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi tuollaista. Minäkö lapsen kanssa yksin kotona joka viikonloppu, kun mies bilettää ja viettää yönsä ties minkä vosun sisälle ruikkien? No fuckin' way.

Vierailija
9/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla mustasukkainen vaimo, mutta se öitten muualla viettäminen on mustakin outoa. Tajuan ton baarivillityksen ehkä. Olen nähnyt yhden näistä uusista työkavereista (mies oli) ja aika iskumiehiä sanoisin. Niillä miehillä varmasti naisia pyörityksessä, menisikö mun mies siihen mukaan humalassa? Mutta ei se juo normaalisti edes paljoa. Apua.... mä en halua ruveta kyttäämään kun sanotaan, että naiset aina kahlitsee ja kyttää...

ap

Vierailija
10/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni harrasti joskus samaa ja vieraissahan sekin kävi. Niin tekee kaikki muutkin jotka noin käyttäytyy.

Vierailija
11/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En halua olla mustasukkainen vaimo, mutta se öitten muualla viettäminen on mustakin outoa. Tajuan ton baarivillityksen ehkä. Olen nähnyt yhden näistä uusista työkavereista (mies oli) ja aika iskumiehiä sanoisin. Niillä miehillä varmasti naisia pyörityksessä, menisikö mun mies siihen mukaan humalassa? Mutta ei se juo normaalisti edes paljoa. Apua.... mä en halua ruveta kyttäämään kun sanotaan, että naiset aina kahlitsee ja kyttää...

ap

Vierailija
12/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun mies sano tosiaan selitykseksi, että kun me mentiin aika nuorena yhteen (nyt tosiaan ollaan 28 ja 30), että nuoruuttaan kaipaa ja näiden kaverien kanssa voi sitä elää tälla tavalla. En halua sitä häneltä riistää kun on muuten hyvä perheenisä.

Olenko mä vaan tyhmä? Pettääkö se kuitenkin? :(

ap

Vierailija
13/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä nuo on. Voihan sitä mennä yhdessäkin, joskus erikseen, mutta mitä ihmettä nuo yölliset poissaolot muka on?!? Ja jos joka lauantai on pakko päästä baariin, niin on se ainakin mun mielestä jo liian usein.

32 vuoden elämänkokemuksella sanoisin, että kyllä se varmaan pettää.

Vierailija:

että mun mies sano tosiaan selitykseksi, että kun me mentiin aika nuorena yhteen (nyt tosiaan ollaan 28 ja 30), että nuoruuttaan kaipaa ja näiden kaverien kanssa voi sitä elää tälla tavalla. En halua sitä häneltä riistää kun on muuten hyvä perheenisä.

Olenko mä vaan tyhmä? Pettääkö se kuitenkin? :(

ap

Vierailija
14/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suostut tuollaiseen?

15/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä -> Se lähinnä dokaa niiden kavereidensa kanssa

Ei -> Se panee jotain muuta

Vierailija
16/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yöksi pitää tulla kotiin!!!

Saa käydä baarissa toki, mutta sen sulkeutumisajan jälkeen kotiin.

Tai jo aiemmin...

Vierailija
17/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan järkyttynyt...

Tein tämän alotuksen kun ajattelin että haukutte mut vainoharhaiseksi mutta tulikin kaikilta aika suoraa tekstiä :(

ap

Vierailija
18/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukkoni pani joka viikonloppu jotain toista, sitten tuli kotiin ja pani minua! Joten testis ei todista sitten yhtikäs mitään!

Ja ap:lle; Olin itse just noin tyhmä (anteeksi vain) kuin sinä olet nyt. Odotin ensimmäistä lastamme kun mies ravasi samaan tahtii kuin sun ukkos nyt. Ajattelin että minähän en ala miksikää nalkuttavaksi kyttä akaksi vaan annan mieheni mennä kun kerran haluaa. Se oli SUURI virhe. Ehti paskapää paneskella melkein kymmentä eri ämmää ja mukaanlukien ex. Lisäksi yksi panoistaan oli kehittynyt suhteeksi asti.

MISTÄÄN en huomannut että olisi vieraissa käynyt, muuta kuin sen että viikonloput venähtivät aamuun asti. Siis jos olisin tyhmä siitä sen silloin tajunnut.

Tästä on nyt jo jonkin verran aikaa. Olemme edelleen yhdessä. Mies itsekin ihmettelee miten naiset ei tajua! Kavereistaan muutama tekee ihan samaa eikä muijat tajua!

19/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: Jos ja kun et ole provottaja, on tilanteesi kieltämättä murheellinen.

Yksi neuvo. Älä uhkaa erolla jos todella et halua erota.

*voimaa*

Vierailija
20/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelet asiasta miehesi kanssa ja oikein reilusti. Sanot niinkuin asia on, että sua harmittaa ja painaa se, että hän käy nyt paljon bailaamssa ja aina siinä menee niin tolkuttoman myöhään (aikaseen) ja olet alkanut miettiä, että onko siinä jotain muuta. Mitä se siihen sanoo?

Vaikkei vauva enää olekaan, yksivuotiaskin on tarvitseva. Ja sä et ilmiselvästi halua olla yksin taaperon kanssa viikonloppuja, kun isää ei innosta. Sun on hyvä asettaa vähän rajoja - paitsi lapselle, myös isälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi