Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coop hammasharjat ja muut halvat mefkit

Vierailija
13.06.2026 |

Minulla menee joskus kaksi harjaa kuukaudessa, kun harjakset alkaa harottaa ja silloin on roskiin laitto. Harjaankohan liian voimakkaasti, kun näin äkkiä menee harjakset. Vai onko ne halvat harjat vain tällaisia, että ei kestä kovin kauaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla sana merkit ja korjaan.

Vierailija
2/8 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawjaat liian kovaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin sähköhammasharjan vaihtopäät ovat luokattomia. Et ole ainoa havaintosi kanssa. Varmaan sama perinteisen harjan kanssa.

Vierailija
4/8 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 harjaa kuukaudessa? No pitäisikö sun ostaa joku vähän kalliimpi harja.

Vierailija
5/8 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 harjaa kuukaudessa? No pitäisikö sun ostaa joku vähän kalliimpi harja.

Ei koko ajan näin käy, mutta useasti on näin käynyt. Joskus olen ostanut kalliimmankin.

Vierailija
6/8 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaihtaa harjausotetta. Ns kynäote on hellävaraisempi hampaille, tai kokeile harjata toisella kädellä. Jos olet oikeakätinen, niin vasemmalla ja päinvastoin. Se on hyvä keino tsekata harjaako liian kovaa. 

Mulla on käytössä pehmeä harja ja menee monta kuukautta, että alkaa harjakset harottaa. Sitten laitan sen vaihtoon. Ihan Lidlin halpiksia on olleet. 

Vierailija
7/8 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaat liian kovaa. Minulla on aina ollut jotain halpisharjoja eikä ne rupea harottamaan. Liian kovaa harjaaminen kuluttaa hampaita ja ikeniä, yritä opetella kevyempi ote, ei niitä hampaita jynssätä kuin pohjaan palanutta kattilaa, kevyempi kosketus riittää.

Vierailija
8/8 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Mutta soft on ihan pienesti karhea kun pitäisi olla soft.