Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko susta ok jos sun mies (baariasiaa)

Vierailija
22.03.2007 |

Alkaisi yhtäkkiä juosta kaikki lauantai-illat baareissa? Meillä on reilu vuoden vanha tyttö ja tähän asti miestä ei baarit ole vetäneet. Nyt uudessa työpaikassa tutustunut pariin sinkkumieheen ja menee niiden kanssa aika usein. Tulee joskus kotiin vasta seuraavana aamuna tai iltapäivällä. Sanoo, että haluaa nyt tuulettaa kun vauva-ajasta päästiin.

Mäkin saan toki käydä jos haluan, mutta mietin vaan onko sillä puhtaat jauhot pussissa kun on öitäkin pois. Olenko vaan vainoharhainen...?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole teini-ikäinen...

Vierailija
42/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustis sorttia, mulla kyllä mulla alkais tossa vaiheessa hälytyskello soida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pari tuntia lähdön jälkeen, vaan joskus myööööhemmin.

Vierailija
44/56 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli ollut sitä tasan vuoden päivät! Kiva ylläri ystävälleni saada tietää suht samaan aikaan kun esikoinen täytti 1-v... Eli epäilykseni kyllä aina herää jos jonkun mies alkaa yhtä äkkiä lentää baareissa ja olla öitä pois kotoa. Baari ilta sillon tällön vielä ihan ymmärrettävää, mut yöksi pitää tulla kotiin!

Vierailija
45/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin epätoivoista ja noloa kun puolison vakoileminen onkin....

Vierailija
46/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä vainoharhaista porukka...

Vierailija
47/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt minkälainen miehesi on humalassa, vetääkö kunnon kännit vai ns. sivistyneesti. Minkälainen krapulassa, meneekö päivä nukkuessa vai kykeneekö toimimaan.

Näistä itse lähtisin purkamaan. Jos mies vetää kunnon kännit ja on " kaverilla" yötä, pääseekö hän mihin aikaan kotiin ja näyttääkö siltä että on oikeesti juonut ja kunnolla. Tuskin kukaan naisia pokailee ihan tolkuttomassa kännissä, ei ainakaan helposti siinä varmaan onnistu.

Jos mies on kuin ei olisi juuri juonutkaan seuraavana päivänä epäilisin hänen toden näköisesti olleen jonkun naisen luona.

Olkoon naista tai ei, niin olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa että noin usein ei yksin käydä viihteellä eikä ikinä olla yötä poissa.

Vierailija
48/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä luottaisi alituisesti baarissa juoksevaan ja öitä kotoa poissa viettävään mieheen yhtään. Eikä se, että on seuraavana päivänä aina täysin toimintakunnossa todista mitään. Voihan se vetää hirveet pleksit jotta voi syyttää kamalaa kännitilaansa pettämisestä. Tai juo poistaakseen estonsa ja unohtaakseen sut ja lapsen.

Mutta mitä kuuluu ap, oletko ottanut asian jo puheeksi? Kauheesti kiinnostais tietää mitä on tapahtunut. Ehkä miehesi tajuaa käyttäytyneensä hölmösti ja lopettaa ainakin noi yöreissut? Jos vaikka sanot, että juttelit jonkun kaverisi kanssa asiasta, joka rupesi ihmettelemään ja päätit sitten ottaa asian puheeksi?

Vierailija
49/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun näin moni on viitsinyt kommentoida. On ollut tosi sekava olo tänään, eilen ilta meni ihan normaalisti. Mies oli täysin normaali. En ottanut tätä puheeksi kun jotenkin tuntu tyhmälle alkaa syyttään ilman todisteita kun meillä ei ole ollut mitään pettämisjuttuja ennen tai mitään vastaavaa....

Koitin kattoa miehen puhelinta jo (tosi noloa musta oli) eikä ainakaan heti osunut mitään outoa silmiin. Numeroita joita en tiedä mutta niitä on työn puolesta paljon muutenkin kun on työpuhelin.

Kysyin miten tämä viikonloppu ja tämä ilta. Sanoi että ei mene minnekään kun on flunssanen. Lauantai illaksi sovittu etukäteen yhteinen meno eli ei sillonkaan pääse lähtemään. Ei vaikuttanut mitenkään harmistuneelta tai hermostuneelta.

Katotaan miten jatkuu tästä...

ap

Vierailija
50/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että oikeesti kaikki on ihan hyvin. Mutta saitpahan nyt herätyksen, että tiedät seurata tilannetta. Vainoharhaseks ei kannata ruveta. Yritä olla miettimättä koko asiaa ja ota juttu esille, jos se rupeaa tosiaan painamaan.

Voi mennä nimittäin luottamus kertaheitolla pilalle, jos rupeat syyttelemään eikä mies olekaan tehnyt mitään.

Vierailija
51/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mun mielestä aika sinisilmäistä kuvitella ettei mitään luvatonta ole käynnissä. Ja vaikka ei olisikaan, on tuollainen käytös (jatkuva baarissa luuhaaminen sinkkujen kanssa) silti todella loukkaavaa omaa kumppania kohtaan.

Vierailija
52/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin olla muiden mielestä edelleen tyhmä mutta omasta mielestäni en. Sainhan perheen pidettyä koossa ja rakkautta riittää, uskokaa tai älkää. Asuimme pettämisten selvittyä asumuserossa ja selvitimme asiaa myös ulkopuolisen ihmisen voimin.

Tällä hetkelläkaikki on takanapäin ja phjamutia myöden selvitetty. Odotan nyt toista lastamme viiemisilläni ja mies on käyttäytynyt aivan ihanasti. Ei tietenkään tarkoita sitä että itse olisin taas sinisilmäinen. Mutta tällä hetkellä haluamme molemmat olla tässä suhteessa eikä mies enää juokse viikonloppuja missään muualla.

Mielestäni jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden ja minä annoin sen. Kolmatta en anna, joten suhde tietenkin päättyy lopullisesti jos mies vielä hairahtuu väärälle polulle.

Mutta hyvä ap; Miehesi käy 100% varmana vieraissa, usko se!!!!

Vierailija
53/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai asutteko jossain tosi kaukana ravintoloista, eikä kulkuyhteyksiä ole aamuyöllä ja kaverit asuu baarien vieressä? Tuollaista ei hyväksyttäisi meillä..

Vierailija
54/56 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan eronnut suhteista, joissa olen aavistanut, että tuo on vielä tulevaisuutena. Miehen kanssa suurin riski olisi se, että hän vain tekisi entistä pidempää työpäivää, mutta tuskin alkaisi baareissa juosta.

Vierailija
55/56 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin noita " kaverin luona" yökyläilyjä parikymppisenä, kun petin silloista avomiestäni.

Vierailija
56/56 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin aikaisemmin että sun kannattaisi puhua fiiliksistäsi miehellesi, mutta vaikeuttaa siltä että olet kuin minä, jäät miettimään ja liian hienotunteinen. Älä kuitenkaan jää liikaa miettimään, ettei asiasta kasva ns apinaa olkapäällesi. Yksi vaihtoehto on, että puhut asiasta parhaalle kaverille, johon voit todella luottaa (ettei selitä heti kaikille muille, kuten tosi monilla tapana on). Ihmisillä ja pariskunnilla on ongelmia ja vastoinkäymisiä, niistä pitää vain osata puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme