Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko susta ok jos sun mies (baariasiaa)

Vierailija
22.03.2007 |

Alkaisi yhtäkkiä juosta kaikki lauantai-illat baareissa? Meillä on reilu vuoden vanha tyttö ja tähän asti miestä ei baarit ole vetäneet. Nyt uudessa työpaikassa tutustunut pariin sinkkumieheen ja menee niiden kanssa aika usein. Tulee joskus kotiin vasta seuraavana aamuna tai iltapäivällä. Sanoo, että haluaa nyt tuulettaa kun vauva-ajasta päästiin.

Mäkin saan toki käydä jos haluan, mutta mietin vaan onko sillä puhtaat jauhot pussissa kun on öitäkin pois. Olenko vaan vainoharhainen...?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei voi perheellinen ihminen joka viikonloppu baarissa yksin ravata!!

Ja tuo puhe vapaudenkaipuusta ja sinkkuajoista.. no..jos oikeasti niin kovin niitä aikoja kaipaa niin reilua on erota ja alkaa elää uusiosinkun elämää.

Kirpaisee varmasti tosi paljon kun tämä täällä näin selkeästi sulle sanotaan mutta näin se on.

Tietysti sulla on sekin vaihtoehto että teeskentelet sokeaa ja pidät yllä perhe-elämää tämän " sinkku" miehesi kanssa. Monet naiset tekee niin, mutta sitten sen täytyy olla tietoinen valinta ja sun täytyy saada suhteesta muuten paljon että jaksat tuota. Jos esim. haluat säilyttää yhteisen kodin ja perheen vaikka toinen käyttäytyisikin tuolla tavoin.

Vierailija
22/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa käydä, kunhan ei joka viikonloppu. Kerran kk on ok. Edellyttäen että seuraava päivä ei mene kankkusessa, vaan pystyy osallistumaan lasten hoitoon yms. Ja vastavuoroisesti mies on lasten kanssa, jolloin minä voin tehdä omia juttuja tai käydä vaikka siellä baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit lapsellenne hoitajan vklopulle, sille päivälle kun miehesi on taas menossa baariin. Sitten hankkiudut itse baarien lähistölle, ja soitat miehelle, että missähän baarissa hän mahtaa olla (jää kyttäilemään todennäköisimmän baarin eteen). Kun mies sanoo, missä on, niin sanot vain, että " kiva, mä oon ihan just tulossa sinne kans!" ja menet sisälle. Jos mies menee vaikeaksi tai yht' äkkiä muuttaa mieltään olinpaikastaan, niin selvähkö peli..

Oletko ikinä muuten soitellut miehelle kesken baari-illan? Kuuluuko taustalta sen sortin melua, että tosiaan olisi baarissa (vai onko aina ' vessassa' )?

Vierailija
24/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi hyvin panna toista, ja sitten sua. Se EI paljasta mitään.

Mutta pointti voi olla tämäkin:

Mies voi oikeasti kaivata nuoruusaikojaan. Ensimmäisen lapsen odotus ja syntymä on miehelle hyvin erilainen kokemus, ulkopuolisempi, kuin naiselle. Lisäksi mies voi todella kärsiä paljon enemmän siitä, että nainen (tottakai) keskittyy enemmän nyt vauvaan kuin mieheen. Siksi miehelle voi olla henkireikä käydä ulkona kavereiden kanssa ja saada huomiota muilta naisilta, menemättä sen pitemmälle.

Tosin se, että ei tule edes aamun viimeisinä tunteina kotiin, viittaa kyllä vahvasti huonoon suuntaan. Missäs se mies yönsä on, puiston penkilläkö?? Ja miksi siellä, miksei tule kotiin.

Erityisen hyvä pointti oli vielä tuo, että älä uhkaa erolla, jos et aio erota. Sen uhan voima katoaa, jos sitä käyttää väärin/turhaan.

Voimia toivotan sulle. Ottakaa puheeksi tämä. Jos tuntuu, ettet tiedä mitä sanoa syyttämättä, niin kirjoita miehelle kirje. Muista! Että kunnes on todisteita mies on syytön, eli hän voi todella loukkaantua sydänjuuriaan myöten jos ei petäkään, vaikka niin väität.

Vierailija
25/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko muuten muuttunut? Esim. alkanut kiinnostua enemmän omasta pukeutumisestaan ja itsestään huolehtimisesta? Onko alkanut kohtelemaan sua huonommin, esim. puhumaan sulle rumasti, tiuskimaan? Nämä kaikki viittaavat yleensä pettämiseen.

Vierailija
26/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan kävisi päinsä. Silloin kun mies lähtee baariin niin ehto on että ktona yövytään, tai sitten jos lähtee pidemmälle vaikka serkkunsa kanssa ja tiedän yöpaikan niin ok.

Kunhan tämä ei siis toistu joka ainoa viikonloppu.

Vierailija
27/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis menet baarista kaverillesi yöksi. Kiva nähdä miten " pistoksissa" mies on kun vaimo tulee vasta seuraavana iltapäivänä kotiin. Ei todellakaan parisuhteessa (oli lapsi tai ei) luuhata öitä muualla. Baarissa käykööt kun haluaa mutta kyllä pilkun jälkeen on kotiin tultava!

Vierailija
28/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen edelleen tosi sekaisin tämän suhteen. Nytkin meillä ihan normaali ilta ollut.

En ole soittanut miehelleni kun on ollut näillä reissuilla, kun en just halua vakoilla ja olla nalkuttava vaimo. Ehkä pitäisi tehdä tikusta asiaa ensi kerralla ja soittaa...?

Yöllä sanoo olleensa näitten työkavereitten kotona eli miesporukassa tulleet jonkun heistä kämpälle.

ap

Vierailija
29/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät miehet on tosi tarkkoja puhelimestaan, se saattaa olla mukana suihkussakin ettei akka lue viestejä!

Vierailija
30/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun kokemus on, että laskuhumalan aikaan oman vaimon kainalo on maailman paras paikka, ja lastakin tulee viimeistään silloin ikävä. Jollei oo sit jonkun muun kainalossa.

Vierailija
31/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärettömän tyhmä nainen, antanut miehelle anteeksi tollasen?? hei haloo, etkö oikeesti tajua et pettää jatkossakin, vai oletko oikeesti noin säälittävä??

ja vielä pahempaa, että petti kun olit raskaana!

äkkiä eroon tollasesta, niin saat ihmisarvosi takaisin!!!

VOIMIA.

Vierailija
32/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin sohva on hyvä yöpaikka silloin kun itse asuu vielä kotona eikä halua näyttäytyä vanhemmilleen huonokuntoisena. aikuisena ihminen on himpun verran mukavuudenhaluisempi, ja väsähtäneenä se oma peti on ehdottomasti paras paikka. oma suihku, oma jääkaappi ja omat vaattet puhtaana kaapista.

sitäpaitsi jos ap on tavannut näitä miehen kavereita ja vaikuttavat ns. pelimiehiltä, niin tuntuuko todennäköiseltä että pelimies suosiolla majoittaa kämpillään jotain työkavereita samalla kun itse virittää kiihkeitä lemmenleikkejä naisseuralaisen kanssa?

ehkä periaatteessa on mahdollista että joskus baari-illasta kehkeytyy niin hauska ja innostava, että tekeekin mieli jatkaa iltaa vielä jonkun kotona, mutta tätä tapahtuu minun kokemukseni mukaan ehkä kahdesti vuodessa. ei tosiaan joka viikko jos tosiaan samojen tyyppien kanssa dokailee, ja päivät tekee vielä töitäkin yhdessä.

Vierailija
33/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olin se pettävä osapuoli. Ja viimeinen kunnioitus meidän suhteeseen meni kun mies uskoi mun läpinäkyvät selitykset. Sattuipa juuri sopivasti tuo työpaikan vaihtokin...

Ja juu, kolmekymppiset ei nuku kavereiden kämpillä joka viikonloppu.

Vierailija
34/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat ukkosi tilille. Kuulostaa järkyttävältä, että olet katsellut touhua noin pitkään. Ja minä kun huolestuin yhdestä kerrasta, jolloin jätti kertomatta, missä oli ollut... :/

Vierailija
35/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaikka, että jokin lapsen lelu tai vaate on hukassa, että muistaako missä se on.. Ja ohimennen samalla kysyt, missä ovat ja miten menee, jne. Minä kyllä soitan miehelleni ainakin kerran illassa, jos hän on viihteellä ilman minua. Ei ole koskaan mies soitosta suuttunut, ja jos suuttuisi, niin epäilisin jonkin olevan vialla. Kai sitä nyt saa puolisoltaan kysyä, mitä kuuluu! SE olisi kyyläämistä ja nalkutusta, jos koko illan toiselle soittelisi ja laittaisi tekstareita tiuhaan, kyllä jokainen mies yhden puhelun kotiin kestää.

Vierailija
36/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä teidän vastauksia ja katson mun miestä joka kattoo telkkaria olohuoneessa ja mietin voiko se tehdä sellasta mulle oikeasti? Tuntuu tosi tyhmältä kun mietin että nyt se miettii viime viikonlopun hoitojaan ja kuvittelee etten tiedä mitään ja olenkin täällä saamassa asiasta neuvoja.... Tai sitten se miettii vaan niitä näitä ja mä olen se hullu...

Eli näyttää siltä että kenestäkään ei ole normaalia mennä sinkkukaverien luo yöksi tän ikäisenä baari-illan jälkeen?

Hyvä idea toi soitto jostain kotitavaran etsimisestä tms. Niin teen kun lähtee seuraavan kerran. Mihin kellonaikaan olisi paras? Mä en voi uskoa tätä silti.

ap

Vierailija
37/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen pointti tässä. Olipa poissaolon syy toinen muija tai mikä vaan, mun mielestä tuollainen meneminen ei kuulu perheenisälle ELLEI SIITÄ OLE YKSISSÄ TUUMIN VAIMON KANSSA SOVITTU.

Eli ap voi ihan hyvällä syyllä, ilman pelkoa kyyläleimasta ottaa poissaolot puheeksi. Jos ukko on joka viikonlopusta käytännössä toisen päivän pois, se on tosi iso osa teidän perheen yhteisestä ajasta ja ap:n mahdollisesta vapaa-ajasta. Ei tarvitse mitään pettämisiä tai poissaolon muita syitä ottaa sen kummemmin puheeksi. Ihan vaan se, että ei todellakaan ole vastuullista ja reilua olla noin paljon pois pelkän viihteen takia.

Ja kun näet, mitä mies nikottelee vastaukseksi kun vaadit järkiintymään, siitä voit myös päätellä, oliko kyseessä pelkät viattomat miesten illat vai jotain muuta.

Vierailija
38/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mitenkään erityisen mustasukkainen, mutta en kyllä ikimaailmassa sulattaisi moista joka viikonloppuista riekkumista ja erityisesti nuo kotoa poisvietetyt yöt haiskahtavat. Minäkin kyllä keinolla millä hyvänsä ottaisin vähän paremmin selville, että missä mies aikansa viettää ja kenen kanssa loppujen lopuksi.

Vierailija
39/56 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kysyä, miten olet sulattanut moisen?

Eikö mieleesi ole todella tullut toisen naisen mahdollisuus?

Vierailija
40/56 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan tunnusta. Lähtökohta nyt kuitenkin mielestäni parisuhteessa

on, että asioista pitää voida keskustella. Voin kuvitella miltä ap:sta

tuntuu lukea näitä vastauksia, joista jaka toinen suunnilleen tietää

miehen varmasti pettävän...

Eli puhukaa, hyvät ihmiset. Ei tuollaista asiaa voi jättää möykyksi

sisälle ja arvuutella mahdollisia syitä jne. Jos toiseen ei pysty parisuhteessa luottamaan, niin pohja on poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi