Eikä naisen älykkyys siis oikeasti viehätä miehiä?
Onko tämä täysin turha ominaisuus seksikkyyttä ja kumppaninvalintaa ajatellen?
Tämä ei ole siis vastakkainnasettelu kauniin ja älykkään välillä, nainen kun voi olla molempia. Pointti on vaan se, että osalle tuntuu olevan sama onko nainen älykäs vai ei kunhan tämä on riittävän kaunis.
Miten tästä voi ikinä syntyä tasa-arvoista kumppanuussuhdetta? Itse en ainakaan bj miestä, jota en kunnioita, ja vaikeaa olisi kunnioittaa jotakuta, joka ei arvostaisi myös persoonaani ulkonäön ohella.
Kommentit (249)
Ei. Naisia viehättää miehen älykkyys, joten olettavat miehiä kiinnostavan myös naisen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä.
Tutkimusten mukaan ihmiset noin keskimäärin ovat kiinnostuneet ihmisistä, jotka ovat jossain määrin samankaltaisia kuin he itse. Älykäs nainen todennäköisesti kiinnostaa älykästä miestä mutta ei tyhmää. Ja päinvastoin.
Moni tyhmä mies vihaa ja kadehtii älykkäitä naisia.
Viehättää, vauva palsta on hyvä esimerkki missä älyä ei saa käyttää
Vierailija kirjoitti:
En usko, että älykkäitä naisia on olemassa.
Sinä keski-ikäinen trolli mies, kato peiliin
Kyllä viehättää. Olen huippuälykäs mies enkä kestäisi tyhmää naista. Vertainen on oltava.
Naisen älykkyys on se ja sama minulle. Tai oikeastaan niin päin, että jos nainen on tosi älykäs, niin oletan hänen edellyttävän kumppaniltaankin korkeaa älyä. Ja sellaista itselläni ei ole.
No ei tietenkään älykkyys voi viehättää tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sekin viehättää normaaleja miehiä.
Näin on.
Älykäs, hyvän sarkastisen huumorin omaava nainen on seksikäs
Kertoo ehkä miehen matalammasta älykkyyden tasosta, jos hän vieroksuu älykästä naista. Ei tykkää olla heikompi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään älykkyys voi viehättää tyhmää.
Voi viehättää, usein on näin. Kuitenkaan sitten toisen kanssa eläessä ei kestetäkään sitä, että toinen tajuaa kaikki asiat paremmin.
Naisen älykkyys pelottaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viehättää. Olen huippuälykäs mies enkä kestäisi tyhmää naista. Vertainen on oltava.
Jotkut älykkäät tai keskivertoälykkäät miehet haluavat tarkoituksella itseään selvästi tyhmemmän naisen, koska sitä on helpompi msnipuloida.
Viehättää paljonkin, mutta jostain syystä naiset valitsevat miehiä, joille naisissa on tärkeintä naama, tissit ja perse.
Jos miehet haluaisivat älykkään naisen olisi hyvin harva nainen löytänyt miehen.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että älykkäitä naisia on olemassa.
Kerroit juuri paljon äidistäsi, siskoistasi, serkuistasi...
Hieman, mutta ei se tärkeä ominaisuus ole. Pääasia, ettei ole tyhmä kuin saapas.
Miehiä ei muuten kiinnosta paskan vertaa jos olet urallasi menestyvä hikipinko. Ei siis vähääkään.
Kyllä sekin viehättää normaaleja miehiä.