Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksuaaliset mieltymykset vie mun omat seksihalut

Vierailija
29.05.2025 |

Me ollaan oltu kauan yhdessä ja vuosien mittaan mies on halunnut kokeilla kaikennäköistä uutta, ettei seksielämä menisi tylsäksi. Yks hänen juttunsa on olla alistettavana, mitä minä en osaa tehdä, ja mikä saa omat halut katoamaan sekunnissa, kun mies pyytää sitä. Se taas johtaa siihen, etten tee enää aloitteita itse, koska en halua alistaa, ja pelkään että mies taas pyytää sitä jos ilmaisen haluavani seksiä. Miehen tehdessä aloitteen rukoilen mielessäni ettei hän ota asiaa esiin tällä kertaa. Meidän seksielämä on kuihtunut lähes olemattomaksi ja noista fetisseistä puhuminen johtaa aina riitaan. Mies puolustautuu että hänellä on oikeus haluta sitä ja minä yritän sanoa etten osaa enkä halua tehdä sitä. Miehen mielestä perus sängyssä päällekkäin oleminen on ihan vaniljaa ja tylsää, vaikka emme ole ihan vain normaalisti rakastelleet varmaan vuoteen. Puun ja kuoren välissä ollaan. 

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit olis kivoja.

Vierailija
2/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saa olla fetissinsä, mutta hänellä ei ole oikeutta vaatia sinua toteuttamaan niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinun mieltymyksesi? Mitä mies ajattelee niistä, ottaako huomioon? Ei ota. Joten siinä mielessä pattitilanne.

Vierailija
4/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. 

Vierailija
5/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi olet edelleen hänen kanssaan?

Vierailija
6/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies oli sellainen joka halusi maata sängyssä sidottuna ja tyyny naaman päällä. Ja mun piti olla sitten jotenkin hemmetin halukas, seksikäs ja kiihkeä siinä. Ei hemmetti... palvelun tasosta vielä valitettiin. Nyt on onneksi ex

Vierailija
7/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin moni mies unelmoi tuosta alistamisesta?!? Mistä se tulee? Kuitenkin haluavat kiltin vaimon eivät mitään alistaja pirttihirmua. Mut sit sen kiltin pitäisi sängyssä alkaa ruoskimaan että miehillä seisoo mitä ihmettä... Tää on ihan järjestäen tullut nyt jokaisen kanssa ongelmaksi ja ne miehetkin on kilttejä joilla liiankin hyvä suhde äitiinsä... Haluavat jotain rankaisua naishahmolta, miksi? 

Vierailija
8/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikuttaisi sinun suhtautumiseesi, jos mies välillä toteuttaisi sinun toiveitasi ja sinä välillä hänen?

Vierailija
9/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa tähän oikein mitään. Mäkään en haluaisi alistaa omaa miestä (jotakuta muuta ehkä) enkä edes osaisi tehdä sitä kun en siitä nauttisi. Jos mies haluaisi sellaista, olisi varmaan pakko todeta että me ei sovita seksuaalisesti yhteen.

Jollain lailla voisin kuvitella, että voisin tehdä jotain alistavaa jos mies tarkalleen neuvoisi mitä minun pitää tehdä ja sanoa. Omasta mielikuvituksesta ei kuitenkaan irtoa yhtään mitään, koska tuollainen tilanne ei ole minulle kiihottava.

Itselleni seksuaalinen yhteensopivuus on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa. Toivottavasti teillä ratkeaa jotenkin, koska tuo on ikävä tilanne sekä sinulle että miehelle.

Vierailija
10/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on melko yleinen ongelma. Kukaan nainen ei halua alistaa miestä seksissä. Maksamalla tietysti onnistuu ja tuo onkin yleisempiä juttuja mitä maksullisilta naisilta halutaan.

Yleinen kuvitelma on, että miehet alistaisivat ja kohtelisivat huonosti prostituoitua, mutta todellisuus on ihan päinvastoin eli miehet haluavat alistua heille.

Vierailija
11/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo sanoi noin minulle, miten otsikossa kirjoitetaan. Meillä olikin tylsää seksiä yli vuosikymmen. Sitten selvisi vuosia myöhemmin, että vaimo on pettänyt eri miesten kanssa ja tehnyt ihan kaikkea.

Vierailija
12/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä saa olla fetissinsä, mutta hänellä ei ole oikeutta vaatia sinua toteuttamaan niitä. 

Fetissi on eri asia kuon mieltymys.

Vierailija
13/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En montaa naista kyllä tunne (ainuttakaan) jotka tykkää alistamisesta. Miehiä kyllä monta ketkä haluavat olla alistettavana. En ole keksinyt ketä heitä sitten alistaa... 

Vierailija
14/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko udella millaista alistamista mies konkreettisesti haluaisi? Millaisin tavoin hän haluaisi tulla alistetuksi?

Vierailija
15/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas vihaan niin paljon miehiä, että muuten pieksäisin heitä mielellään, kun ovat sidottuja. Mutta en halua ruokkia pahuutta itsessäni, koska se olisi puhdasta vihan toteuttamista. Kieltäydyn siitä.

Vierailija
16/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänellä on oikeus haluta" juu kyllähän pedarikin saa teoriassa haluta.

Mutta se että onko kenelläkään velvollisuutta toteuttaa, tai edes kuunnella noita sairaita juttuja on toinen asia. Jos hän jatkuvasti rikkoo sinun rajojasi oksentamalla päällesi paskaa mitä et halua vastaanottaa, esim. näitä pervojuttuja, voit erota. 

Miehellä on traumoja, miksi hän kokee alistamisen ja muun sekoilun kiihottavana. Nämä ovat nuppivikaisia tyyppejä, eikä heitä kannata edes yrittää saada järkiinsä, yksinkertaisesti vaan väistää. Jos hänellä olisi terve psyyke, hän ei sekoittaisi parittelua ja lisääntymistä toisiinsa. Yksi juttu mikä voi korjata näitä on maskuliinen homoharrastus, kuten esim. paini. Tällöin hän pääsee toteuttamaan väkivaltapuoltaan toisten miesten kanssa ja naisille jää vain se "parittelu" osuus sitten. Iso osa eläimistä toimii juuri näin. Miehet ottavat yhteen keskenään ja naaraat keskittyvät omiin juttuihinsa, poislukien parittelu. 

Mielestäni kaveriliitto, parisuhde, siis sellainen oikea kumppanuus, ei onnistu miehen ja naisen välillä. Olemme yksinkertaisesti liian erilaisia organismeja. Tähän asti se on johtanut siihen, että mies on kohdellut naisia ja lapsia huonosti sitten, ja naiset ovat tästä kärsineet vuosituhansia. 

Länsimaissa on mahdollisuus elää kuitenkin toisin, naisyhteisöissä tai vaikka itsekseen. Miehet voivat elää niissä omissa "laumoissaan".

Vierailija
17/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hänellä on oikeus haluta" juu kyllähän pedarikin saa teoriassa haluta.

Mutta se että onko kenelläkään velvollisuutta toteuttaa, tai edes kuunnella noita sairaita juttuja on toinen asia. Jos hän jatkuvasti rikkoo sinun rajojasi oksentamalla päällesi paskaa mitä et halua vastaanottaa, esim. näitä pervojuttuja, voit erota. 

Miehellä on traumoja, miksi hän kokee alistamisen ja muun sekoilun kiihottavana. Nämä ovat nuppivikaisia tyyppejä, eikä heitä kannata edes yrittää saada järkiinsä, yksinkertaisesti vaan väistää. Jos hänellä olisi terve psyyke, hän ei sekoittaisi parittelua ja lisääntymistä toisiinsa. Yksi juttu mikä voi korjata näitä on maskuliinen homoharrastus, kuten esim. paini. Tällöin hän pääsee toteuttamaan väkivaltapuoltaan toisten miesten kanssa ja naisille jää vain se "parittelu" osuus sitten. Iso osa eläimistä toimii juuri näin. Miehet ottavat yhteen keskenään ja naaraat keskitty

Siis ei sekoittaisi väkivaltaa ja parittelua*

Vierailija
18/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit olis kivoja.

Kerrot hänelle rehellisesti, että miltä alistaminen tuntuu sinun mielestäsi. Teeskentely ja välttely eivät ratkaise ongelmaa.

Vierailija
19/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Sait mun eksän. 

Vierailija
20/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa tähän oikein mitään. Mäkään en haluaisi alistaa omaa miestä (jotakuta muuta ehkä) enkä edes osaisi tehdä sitä kun en siitä nauttisi. Jos mies haluaisi sellaista, olisi varmaan pakko todeta että me ei sovita seksuaalisesti yhteen.

Jollain lailla voisin kuvitella, että voisin tehdä jotain alistavaa jos mies tarkalleen neuvoisi mitä minun pitää tehdä ja sanoa. Omasta mielikuvituksesta ei kuitenkaan irtoa yhtään mitään, koska tuollainen tilanne ei ole minulle kiihottava.

Itselleni seksuaalinen yhteensopivuus on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa. Toivottavasti teillä ratkeaa jotenkin, koska tuo on ikävä tilanne sekä sinulle että miehelle.

Osuit naulan kantaan tuossa, että miehen pitäisi edes neuvoa että tee näin tai noin, mutta kun hän ei itsekään osaa. Hänestä olisi kivaa olla alistettuna, mutta ei kuitenkaan halua että ruoskin tai satutan, tai vaikka kävelen korkkarit jalassa päällä. Eli mitä ihmettä hän odottaa? Monesti kun olen oikeasti sormi suussa että mitä tässä nyt pitäis tehdä, niin mies turhautuu ja alkaa vetää vaatteita päälle ja tuhisee että et sä osaa. No en osaakaan, mutta ei osaa hänkään!! Ja jep, ei kiihota mua pätkääkään, ja tässä ollaan oltu melkein 20 vuotta yhdessä, joten ero ei ole ratkaisu, kun muuten menee hyvin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä