Ostaisitteko yläasteikäiselle 150e laukun?
Periaatteessa? En haluaisi ruokkia kilpavarustelua. Vai onko nykyisin ihan normi miten tyttö väittää?
Kommentit (14)
Ostin viime jouluna 6. luokkalaiselle tyttärelleni Guessin laukun, joten miksipä ei.
Olen ostanut kalliimmankin. Oli siellä koulussa niitä monilla, mutta ilmankin pärjää. Ostin, kun tyttö tykkäsi ja laukku on vieläkin mulla käytössä silloin tällöin. Tästä siis jo yli 10 vuotta aikaa.
Laadukkaat nahkalaukut ovat periaatteessa ikuisia, joten ei se mikään huono sijoitus ole, jos perheen rahatilanne sallii.
Ostaisin (ja käyttäisin myös itse välillä)
Ostin, jotta tyttö oppi jo varhain, ettei rahatonta miestä kannata ottaa.
Minkä tytär haluaisi ? Juuri tuon hintaisenko ?
jos se on longchamp laukku niin en ostaisi
Tottakai, jos voittaisin lotossa. Nyt en.
Mun tytär lensi Pariisiin ja osti Chanelin mummolaukun . Della Mare myi niitä, mutta hintaero oli suuri.
Edelleenkin käyttää.
Annoin mun 5 lk tytölle pari vuotta vanhan Ralph Laurenin veskan uimakassiksi kun ei tullut itse enää käytettyä, kaveri oli ihmetellyt kovaan ääneen, että "Käytätsä Ralph Laurenin laukkua uimakassina!?!"
Vähän huvitti, ei oo niin kallis merkkikään, jotain vähän alta 300 € oli uutena :D
En. Ja jos ostaisin, niin ruokkisin juuri tuota kilpavarustelua. - Ehkä sitren kun alouttaa amnattikoulun tai lukion tai molemnat saattaisin puolisekuntia harkita tekeväni toisin
En todellakaan ja kyse ei ole siitä, että ei olisi varaa.
En ostaisi edes itselleni, päättele siitä.