Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksuaaliset mieltymykset vie mun omat seksihalut

Vierailija
29.05.2025 |

Me ollaan oltu kauan yhdessä ja vuosien mittaan mies on halunnut kokeilla kaikennäköistä uutta, ettei seksielämä menisi tylsäksi. Yks hänen juttunsa on olla alistettavana, mitä minä en osaa tehdä, ja mikä saa omat halut katoamaan sekunnissa, kun mies pyytää sitä. Se taas johtaa siihen, etten tee enää aloitteita itse, koska en halua alistaa, ja pelkään että mies taas pyytää sitä jos ilmaisen haluavani seksiä. Miehen tehdessä aloitteen rukoilen mielessäni ettei hän ota asiaa esiin tällä kertaa. Meidän seksielämä on kuihtunut lähes olemattomaksi ja noista fetisseistä puhuminen johtaa aina riitaan. Mies puolustautuu että hänellä on oikeus haluta sitä ja minä yritän sanoa etten osaa enkä halua tehdä sitä. Miehen mielestä perus sängyssä päällekkäin oleminen on ihan vaniljaa ja tylsää, vaikka emme ole ihan vain normaalisti rakastelleet varmaan vuoteen. Puun ja kuoren välissä ollaan. 

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli sentään, pitänee lopettaa koko vauva palstan lukeminen, niin karsealta tuntuu niin monen miehen touhu. ei ole ihme että naiset pihtaa, jos tuollaisia nykypäivän miehet  touhuaa. Minulla on takana useita, pitkiäkin parisuhteita, ja niissä miesten seksi toiveet mahtuivat ihan ns. normaaleihin rajoihin. Jos  jotain tuollaista olisi toivottu, kenkää olisi tullut samalla hetkellä.

Nykyään 60++ elelen yksin ja näköjään Luojan kiitos, enkä kyllä näillä tiedoilla enkä muutenkaan tähän huusholliin enää koskaan  yhtään miespuolista ottaisi asumaan. Hyi olkoon. Siitä huolimatta toivon muiden naisten takia, että toivottavasti maailmassa on vielä normaalejakin miehiä ja ajattelen että nämä täällä esiin tulleet tapaukset  ovat vain jäävuoren huippu. Naiset, pitäkää pintanne.

Vierailija
122/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset, joilla mukamas liian rajuotteinen tai alistumista haluava mies, antakaapa äijänne mulle! Tykkään alistaa ja olen erittäin mielikuvituksekas seksissä. Haluan itsekin alistua miehekkäälle miehelle. Nämä kilttimiehet, joita tälläkin palstalla ilmeisesti on (?), ovat teille sopivia matcheja erinomaisesti.

- Domina Deanna 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on syyllinen? Kuinkas sattuikaan! Naisen logiikka on pettämätön ja johtaa aina tähän lopputulemaan.

Vierailija
124/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on syyllinen? Kuinkas sattuikaan! Naisen logiikka on pettämätön ja johtaa aina tähän lopputulemaan.

Mitäs, jos se olisi nainen, joka tahtoisi pelkkää alistamista, mutta sinä et sitä haluaisi. Ja se nainen pakottaisi sinut siihen? Eikö silloinkin se olisi naisen syy, kun hän on se joka pakottaa. Muutoin seksuaaliset halut ja erilaisetkin tarpeet on ok, mutta niissä pitää ottaa huomioon se toinenkin osapuoli. 

Vierailija
125/125 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei lähtökohtaisesti halua alista . Koska halua itse alistua seksualisesti tämän takia tuo on niin turn off.

Ps . Ette sovi yhten seksualisesti. Paras ratkaisu on eroaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä