Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tarpeekseni pomoni käytöksestä

Vierailija
29.05.2025 |

Olen uusi alalla ja opettelen vasta ammattia. Työhön kuuluu valtava määrä muistettavia ja muuttuvia asioita, joten luonnollisesti virheitä (yleensä suht helposti korjattavissa olevia) sattuu vielä paljon. Olen kuitenkin saanut myös paljon hyvää palautetta ja koen, että minusta pidetään töissä.

Vuoden alusta huomasin pomoni käytöksen muuttuneen ja hän on alkanut puhua minulle todella halventavaan ja alentavaan sävyyn ja saattaa moittia minua väärin tehdystä työstä, johon hän itse on antanut todella epäselkeät tai ristiriitaiset ohjeet. Jotta pakka olisi vielä vähän enemmän sekaisin, hän osaa olla myös mukava ja juuri kun mietin, että hyvin menee, hän töksäyttää jotain todella loukkaavaa. Tähän asti olen nieleskellyt tilanteissa, mutta eilen mittani täyttyi kun hän vihjasi minun valehtelevan eräästä työtehtävään liittyvästä asiasta.

Oletteko olleet samankaltaisessa tilanteessa ja miten olette toimineet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha työpaikkaa. Tuollaiseen ikävään käytökseen on valitettavasti vaikea puuttua, saamatta itse hankalan mainetta. Lohduttaudun sillä, että kyseinen pomo on samanlainen muillekin, se on hänen persoonansa. Ei liity sinuun.

Vierailija
2/2 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha työpaikkaa. Tuollaiseen ikävään käytökseen on valitettavasti vaikea puuttua, saamatta itse hankalan mainetta. Lohduttaudun sillä, että kyseinen pomo on samanlainen muillekin, se on hänen persoonansa. Ei liity sinuun.

Kiitos kommentista. <3 Olen ajatellut, että katselen vielä hetken muuttuuko tilanne, mutta toisaalta koen, että terveyteni alkaa hajoilla ja mielestäni mikään työ ei ole sen arvoista. On ehkä tosiaan katseltava muita paikkoja. Jos ja kun ihminen ei tunnu olevan tarpeeksi kypsä mieleltään, ei voi tietää miten hän reagoisi jos puolustaisin itseäni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi