Täytin 50 v ja en voisi ajatellakaan omanikäisiä naisiani
Aina on ollut nuorempi nainen minulla. Nytkin yksi 23-vuotias! Olen pitänyt itsestäni huolen, pelasin golfia ja tennistä, purjehdin. Se kiinnostaa nuoria naisia. He saavat minusta tukea ja turvaa, minä muuta heiltä. Omanikäiset naiset... Ei. Ei. EI. En voi sille mitään, mutta arvostan nuorta kauneutta, ihon sileyttä ja raikasta tuoksua.
Kommentit (234)
Mitä se mulle kuuluu? Ei mua kiinnosta sun mieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä naisviha on? Nuorena naisena ihmettelen. Jos ei vanhemmat naiset kiinnosta, niin miksi pitää niitä haukkua? Luuletteko te että se tekee teidät jotenkin haluttavimmiksi? En minäkään hauku 60v "pappoja" koska ne ei kiinnosta minua seksuaalisesti.
Eihän toi ole naisvihaa vaan seniorivihaa. En itsekään naisena tykkää vanhoista ukoista. Jos etsisin miestä niin etsisin parikymppistä. Mutta en toisaalta tarvi parisuhdetta. Katseleminen riittää hyvin 😄. T. Mummu 57v
Ok. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pappa-parka ja sairaat haaveet.
papat on kuules eritätin suosittuja ja handsomeja miehiä mm. Pattayan rantakadulla. Menehän ottamaan mallia miten tosinaiset hoitaa homman. :P
Mene sinä sinne jos se on sun unelma. Mä en piittaa hu*rista enkä ala sellaiseksi itsekään. Se, että sun mielestä naiset on hu*ria (paitsi suomalaiset kun eivät kellahda selälleen edessäsi) paljastaa sinusta olennaisen.
Olen 50v ja deittailen jos siltä tuntuu. Yleensä deittailen kivojen tyyppien kanssa joiden kanssa kemiat kohtaa. Siinä mielessä elämä on mukavaa. Usein tyypit on saman ikäisiä koska silloin vain jutut menee yksiin ja elämäntilanne on sama. Mutta tehkää miten tykkäätte, minä teen näin.
Lähes kaikki me luullaan näyttävämme nuoremmilta. Osa voi näyttääkin mutta oikeasti harva viiskymppinen menee nelikymppisestä. Muutaman vuoden nuoremmalta voi näyttää mutta onko se nyt ihan sama näyttääkö 48 vuotiaalta vai 51 vuotiaalta?
Mun mies näytti vielä nelikymppisenä nuorelta mutta viidenkympin jälkeen ei enää mee nelikymppisestä. En usko että ap :kaan menee.
Itse olen miestäni 10 vuotta nuorempi ja kuvittelen myös näyttäväni nuoremmalta mutta oikeasti näytän varmaan ihan ikäiseltäni 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä naisviha on? Nuorena naisena ihmettelen. Jos ei vanhemmat naiset kiinnosta, niin miksi pitää niitä haukkua? Luuletteko te että se tekee teidät jotenkin haluttavimmiksi? En minäkään hauku 60v "pappoja" koska ne ei kiinnosta minua seksuaalisesti.
Tämä. Minulla on itseäni vanhempi mies, mutta ei se oman ikäisiään naisia hauku, päinvastoin nuorempi ikäni oli suuri hidaste suhteen alulle mutta ei onneksi este, vaikka siltäkin hetken näytti. Pitäisin todella vajaaälyisinä sellaista, sillä ihan saman ikäinen hänkin on. Joko vihaa naisia tai vihaa itseään ja omaa ikäänsä tuollaista soopaa tuuttaava.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista kuinka 50-vuotiaita pidetään pappoina. Itseäni luullaaan 40-vuotiaaksi
50v ON pappa. Samoin 40v. Yäk! T. N24v
Vierailija kirjoitti:
Aina saa katsella. Monella se myös siihen jää.
Mitä kovemmat puheet, sitä pehmeämpi miehuus. Eikä se siitä kovetu edes sildenafiililla, kun verisuonet on tukittu kolesterolilla ja elimistö muutenkin tuhottu päihteillä. Tuon ikäisellä miehellä harvoin on edes omat hampaat. Jos, niin mustat nysät.
Minua ei haittaa yhtään, koska en itsekään siedä omanikäisiä miehiä. Ryppyjä, vanhenevan ihmisen tunkkaista hajua ja lerppua elintä. t. N 52v
Et oo nuorta miestä vielä kokeillu?
Hei, sä viisikymppinen mies!
Ei se "tuki ja turva" pelkästään riitä palkkioksi, jos haluat nauttia seuralaisesi nuoruudesta/ nuoruuden kauneudesta, ihon sileydestä ja raikkaasta tuoksusta. Omaisuutta/ varakkuutta tms on syytä myöskin löytyä; et sä sitä seksiä nuoreltakaan ilmaiseksi saa!
"En voisi ajatellakaan yhyy", joten pakkoajattelen ja projisoin liian julman ja sietämättömän faktan (he eivät huoli minua) toisinpäin palstaulilarppausaloitukseksi, näyttäen ja paljastaen samalla oman tyhmyyteni ja luullen, että voitin pulushakin.
Alkaako sedällä nakki jöpöttämään ja katkarapu nostaa päätään kun kähmii sitä nuorta daamia joka voisi hyvin olla oma tytär?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva herätä mummon vierestä. Nuori beibe vieressä niin aamu alkaa hymyillen 👍
Valitettavasti sitä bebeä ei hymyilytä :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhempia ja omanikäisiä naisia pitää koko ajan niin kovasti haukkua? Onko se kuitenkin niin, etteivät omanikäiset ja vanhemmat naiset ole kiinnostuneita?
Aika harvoin naiset, joilla on nuorempi mies, tekevät aloituksen, joissa haukutaan vanhempia ja omanikäiä miehiä.
Minäkin olen kiinnostunut ainoastaan nuoremmista ja komeista miehistä ja vientiä on enemmän kuin tarpeeksi. Ei ole tarvetta vanhempien miesten haukkumiselle.
Täällä haukutaan joka päivä 40+ naisia. Ja sitä kuinka ei voi ikinä olla oman ikäisen naisen kanssa tai ei volla suomalaisen naisen kanssa.
Ne viestit kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ei vastaa niille provoille.
Susanna Penttilä sanoi ettei voisi seurusteella ikäisensä miehen kanssa. Lerppu ei kiihota.
No kiva että löydät seuraa edes jostain ikäryhmästä. Itselleni just tuollaiset viisikymppiset golfin, tenniksen ja purjehduksen harrastajat kuulostavat kuolettavan tylsiltä ja kaikkea muuta kuin nuorekkailta.
Tietenkään ei tarvitse ajatella muita naisia kuin omaansa.
Rikas täysin viriili ja täysin tässä ajassa elävä hyväkuntoinen itseään nuoremmista pitävä Tarja 70 ottaakin sinut seuraavaksi toy boykseen.