Täytin 50 v ja en voisi ajatellakaan omanikäisiä naisiani
Aina on ollut nuorempi nainen minulla. Nytkin yksi 23-vuotias! Olen pitänyt itsestäni huolen, pelasin golfia ja tennistä, purjehdin. Se kiinnostaa nuoria naisia. He saavat minusta tukea ja turvaa, minä muuta heiltä. Omanikäiset naiset... Ei. Ei. EI. En voi sille mitään, mutta arvostan nuorta kauneutta, ihon sileyttä ja raikasta tuoksua.
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsin.
Vanhapiika se herää 6.50 joka aamu että on valmiina copypasteamaan paskaa palstalla seitsemältä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kun täytin 50v lähdin Pattayalle pakoon mahdollisia juhlia ja vietin upean seksiloman parikymppisten tyttöjen kanssa. Ei tullut ikäkriisiä kun Soi kuutosella juhli iloisten tyttöjen kanssa.
Nämä tyttöset ovat ihmiskaupan uhreja, olet surkea vanhus joka rahalla ostaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Äkäisten kurppien pms-kuoro taas paikalla. Tuliko herättyä väärällä jalalla vapaapäivään?
Aloituksen teki kuitenkin toteutumattomia harhakuvitelmiaan maanisesti ulizzeva seniilisetäurosoletettu.
Ymmärrettävää, koska muuten ylikypsä riviyrmy ei pääse naisoletettujen kanssa edes kanssakäymisiin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Enkä mä omanikäisiäni miehiä 😎
Juu, sama täällä. Säälittää apn tyttis, velttomunaisen vanhuksen kanssa rahasta panee. 🤢🤮 Tyttörukka.
No siinähän tapailet ja olet onnellinen. Toivottavasti et sitten kritisoi vaikka Macroneja siitä, että siinä vanhempi nainen on nuoremman miehen parina. Tai tuomitse S. Penttilän nuorten miesten kanssa touhuamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kun täytin 50v lähdin Pattayalle pakoon mahdollisia juhlia ja vietin upean seksiloman parikymppisten tyttöjen kanssa. Ei tullut ikäkriisiä kun Soi kuutosella juhli iloisten tyttöjen kanssa.
Nämä tyttöset ovat ihmiskaupan uhreja, olet surkea vanhus joka rahalla ostaa seuraa.
Media hehkuttaa seksinmyyntiä joka viikko. Se on ihan normaalia työtä. Kyllä tyttöset saa siitä hyvän korvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media hehkuttaa seksinmyyntiä joka viikko. Se on ihan normaalia työtä. Kyllä tyttöset saa siitä hyvän korvauksen.
No mutta mediahan valehtelee. Miksei sitten muka tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heille se on pääsy pois kadulta, olet hyväksikäyttäjä joka toisten köyhyyttä käyttää hyväkseen. Heille se ei ole valinta vaan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Äkäisten kurppien pms-kuoro taas paikalla. Tuliko herättyä väärällä jalalla vapaapäivään?
Kurppa pappa teki tämän ketjun.
Olen hyvällä tuulella, kiitos kysymästä. Kohta lähden mun miehen kanssa lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan iho on toki pysynyt oman vaatimustasonsa mukaisesti sileänä noissa purjehduksissa ja golfeissa. Aurinko kun ei aiheuta hänelle edes merellä porottaessa ryppyjä tai maksaläiskiä. Vai oliko kuitenkin koko juttu pelkkää fantasiaa?
Äläs nyt. Hän tuskin näyttää päivääkään Trumppia nuoremmalta.
Tutkitustikin kaikenikäiset miehet haluaisivat - (valitettavan yksipuolisesti) mieluiten max. 25v ja siitä vanhenemattoman naisen tai pikemminkin monikossa max. 25v (katalogista valitut) naiset haaremiinsa välinearvoisina esineinä piikomaan ja palvelemaan. Tämä on auttamatta jo biologinenkin, ummehtunut menneen maailman oksymoroni, sula mahdottomuus. Lisäksi tuo luonnoton epäsuhta on moneen kertaan todettu epähoukuttelevaksi umpipashamarttyyridiiliksi nais(o r j a)lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä naisviha on? Nuorena naisena ihmettelen. Jos ei vanhemmat naiset kiinnosta, niin miksi pitää niitä haukkua? Luuletteko te että se tekee teidät jotenkin haluttavimmiksi? En minäkään hauku 60v "pappoja" koska ne ei kiinnosta minua seksuaalisesti.
Eihän toi ole naisvihaa vaan seniorivihaa. En itsekään naisena tykkää vanhoista ukoista. Jos etsisin miestä niin etsisin parikymppistä. Mutta en toisaalta tarvi parisuhdetta. Katseleminen riittää hyvin 😄. T. Mummu 57v
Mutta aloitatko sä mummu täällä ketjuja, missä solvaat tarkoituksella vanhempia miehiä? Se on se vihaosuus, ei se, jos ei pidä toisesta.
😆 Koitas nyt keksiä vähän parempi provo. Tää on liian ilmeinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä saat näillä postauksillasi? nouseeko ego sentään vielä?
Minä taas en mistään hinnasta ottaisi kaltaistasi...enempää ei tarvitse varmaan sanoa.
n 59
Mikään muu ei nousekaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikas täysin viriili ja täysin tässä ajassa elävä hyväkuntoinen itseään nuoremmista pitävä Tarja 70 ottaakin sinut seuraavaksi toy boykseen.
Hyvä Tarja!
Johtuen miesten nopeammin etenevästä vanhenemisesta sä oot just sopiva tuollaiselle 50-vuotiaalle miehelle, ellei se ole kovin rupsahtanut ja hampaaton. Huomioi kuitenkin, että sillä voi olla jo ateroskleroosi pitkällä, nivelrikko polvissa ja huonot hampaat.
Ja ihosyöpä tai suolistosyöpä muhimassa.
N59
Ketjusta voi päätellä, että kaikki etsii ikäistään nuorempaa kumppania. Eipä tarvitse sitten ihmetellä niitä lukuja joiden mukaan puolet teinipojista ja parikymppisistä miehistä on sinkkuja.
Kun lukee näitä ketjuja käsittää miksi päihteiden sekä "pipolääkkeiden" käyttö lisääntyy.
Ahdistuneita, katkeria ja ahdistavia ovat ihmispolot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Olen 34-vuotias ja. deittailen vain 16-25-vuotiaita.
Minä alle parikymppisenä deittailin 35-v miestä ja oli kyllä tosi vanha mielestäni, mutta piti kokeilla kuitenkin.
Niin. Siinäs näet. Nuoremmat tykkäävät. -sama
Olisko kaihileikkauksen paikka, taata? Siinä ei sanottu noin. Sanottiin, että oli tosi vanha, mutta piti kokeilla. Kaikkeahan pitää kerran kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantanhuja. Varmaan tuttu sanonta sulle dinosaurusten aikaan syntyneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin ap, olen 50v nainen, enkä sekstaa yli 25v ikäisten kanssa. Siitä alkaen miesten värkki on puolipehmo tai koko lerppu. Eikä tunnu miltään.
Harvalla seisoo noin vanhan kanssa.
Sulla ei seiso enää kenenkään kanssa, mutta noilla nuorilla miehillä todellakin.
Niin. Siinäs näet. Nuoremmat tykkäävät. -sama