Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 50 v ja en voisi ajatellakaan omanikäisiä naisiani

Vierailija
29.05.2025 |

Aina on ollut nuorempi nainen minulla. Nytkin yksi 23-vuotias! Olen pitänyt itsestäni huolen, pelasin golfia ja tennistä, purjehdin. Se kiinnostaa nuoria naisia. He saavat minusta tukea ja turvaa, minä muuta heiltä. Omanikäiset naiset... Ei. Ei. EI. En voi sille mitään, mutta arvostan nuorta kauneutta, ihon sileyttä ja raikasta tuoksua.

Kommentit (234)

Vierailija
21/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte? Ei ole mullakaan mun ikäistä miestä.

55v.

Vierailija
22/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naisten pitäis vaan osata kohdata enemmän miehiä eli sitä vihreää valoa ja leikkisyyttä mukaan. Nykyään kohtaamisia ei tapahdu kun meno on liian jäykkää ja sulkeutunutta. vielä 20 vuotta sitten tilanne oli aivan erilainen ja kontrastieron huomaan nopeasti kun matkustelee muissa maissa, missa vielä perinteinen naisellisuus on arvossa.

Vierailija
24/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute. Tämänkin fiktion (j)ulistamistarve (kysymättä) kertoo silti karusti ettet usko itsekään satuihisi.

Vierailija
25/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISVIHA NÄKYVÄKSI!

Vierailija
26/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pappa-parka ja sairaat haaveet.

Vierailija
27/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tuota ap:n aloitusta. Hän siis haluaa ihmisen joka tarvitsee ap:n tukea ja turvaa. Ymmärrän kyllä, ettei kukaan omillaan seisova aikuinen nainen ap:ta kyllä huolisikaan. Vaikeampaa on saada kokenut nainen suhteeseen, kuin kokematon. He sentään tietävät mitä haluavat, eivätkä suostu ihan mihin vain. 

Olen näin ajatellut aina, vaikka 18.v seurustelinkin 32.v kanssa. Pidin häntä säälittävänä ja hieman tyhmänä. 

Vierailija
28/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pappa-parka ja sairaat haaveet.

papat on kuules eritätin suosittuja ja handsomeja miehiä mm. Pattayan rantakadulla. Menehän ottamaan mallia miten tosinaiset hoitaa homman. :P

Vierailija
29/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisilta tarvitse kuin seksiä ja usein oma käsi on siinäkin parempi.

Vierailija
30/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan iho on toki pysynyt oman vaatimustasonsa mukaisesti sileänä noissa purjehduksissa ja golfeissa. Aurinko kun ei aiheuta hänelle edes merellä porottaessa ryppyjä tai maksaläiskiä. Vai oliko kuitenkin koko juttu pelkkää fantasiaa?

Vierailija
31/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhempia ja omanikäisiä naisia pitää koko ajan niin kovasti haukkua? Onko se kuitenkin niin, etteivät omanikäiset ja vanhemmat naiset ole kiinnostuneita?

Aika harvoin naiset, joilla on nuorempi mies, tekevät aloituksen, joissa haukutaan vanhempia ja omanikäiä miehiä.

Minäkin olen kiinnostunut ainoastaan nuoremmista ja komeista miehistä ja vientiä on enemmän kuin tarpeeksi. Ei ole tarvetta vanhempien miesten haukkumiselle. 

Vierailija
32/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä omia lapsia ja lastenlapsia?

Vierailija
33/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisten pitäis vaan osata kohdata enemmän miehiä eli sitä vihreää valoa ja leikkisyyttä mukaan. Nykyään kohtaamisia ei tapahdu kun meno on liian jäykkää ja sulkeutunutta. vielä 20 vuotta sitten tilanne oli aivan erilainen ja kontrastieron huomaan nopeasti kun matkustelee muissa maissa, missa vielä perinteinen naisellisuus on arvossa.

Miksi ihmeessä. Jos naisia ei kiinnosta kohdata miehiä, niin miksi pitäisi väkisin yrittää. Aika monet naiset huokaisee eron tai puolison kuoleman jälkeen helpotuksesta, kun lähtee turha taakka viereltä. Nykyään naiset ei tarvitse miestä edes elättäjäksi, kun monella on parempi koulutus ja ura kuin miehillä. 

Vierailija
34/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miksi ihmeessä ajattelet, että tuo kiinnostaa jotakuta vauvapalstalla? Nainen

Vierailija
35/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva herätä mummon vierestä. Nuori beibe vieressä niin aamu alkaa hymyillen 👍

Vierailija
36/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ap, olen 50v nainen, enkä sekstaa yli 25v ikäisten kanssa. Siitä alkaen miesten värkki on puolipehmo tai koko lerppu. Eikä tunnu miltään. 

Harvalla seisoo noin vanhan kanssa.

Vierailija
37/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 enkä voisi ajatellakaan noin typerää miestä. Mulla on aina ollut itseäni nuorempia miehiä mutta sehän johtuu vain siitä, että miehet vanhenevat nopemmin kuin naiset.*

Jokainen heistä on ollut älykäs, joten siksi ap ei kävisi laatuun.

* Jyväskylän yliopisto: Anna Kankaanpää, Asko Tolvanen, Pirkko Saikkonen, Aino Heikkinen, Eija Laakkonen, Jaakko Kaprio, Miina Ollikainen & Elina Sillanpää. Do Epigenetic Clocks Provide Explanations for Sex Differences in Life Span? A Cross-Sectional Twin Study. The Journals of Gerontology: Series A. 2022;77(9): 18981906.

https://doi.org/10.1093/gerona/glab337 

Vierailija
38/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että sinä ja tyhjän tusinaylänuppisi tyhjät ja pinnalliset wannabehypergamiafantasiat ketään kiinnostaisivat?

Itseriittoinen minäminäminä -megalomania karkottaa kaikki luotasi ja sinusta tulee raskas, ei-toivottu, vältettävä taakka.

Et kiinnosta missään mielessä / missään iässä ketään normaalijärkistä naista sillä ainoalla tärpilläsi ikäikäyhyhyynyhyy.

Vierailija
39/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä. Jos naisia ei kiinnosta kohdata miehiä, niin miksi pitäisi väkisin yrittää. Aika monet naiset huokaisee eron tai puolison kuoleman jälkeen helpotuksesta, kun lähtee turha taakka viereltä. Nykyään naiset ei tarvitse miestä edes elättäjäksi, kun monella on parempi koulutus ja ura kuin miehillä. 

Siksi Suomi on nykyään aika turn off paikka. Onneksi olen järjestänyt asiani niin, että voin asua muualla.

Vierailija
40/234 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai naisten pitäis osata? Eikö miesten tarvitse osata mitään?

Naiset ovat töissä ja opinnoissa. Miehet työttömänä leikkivät munallaan. Joten kai on aika selvää, ettei kohdata?

Menkää kouluun ja töihin ja unohtakaa se kyrvännyppiminen edes hetkeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi