Paloittelumurhaaja kuoli Lavialla
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Meni taas hyvä mies
Parhaat menee ekana :(
Janne läks Virpin luokse helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja aina parhaasta päästä..
Hyvöseltä sai päistä parhaat. Mistäs sitä nyt tilaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten "Laviassa". Samalta suunnalta löytyy Lavia ja Luvia ja jostain syystä ne taipuu Laviassa ja Luvialla :D
Ei näissä usein ole mitään logiikkaa.
Loppi -> Lopella
Vaikka kaiken järjen mukaan tuo pitäisi olla Lopilla tai Lopissa.
Logiikalla ei todellakaan ole mitään tekemistä nimien taipumisen kanssa. Sanotaan Raumalla, mutta kaupunginosat Syvärauma ja Merirauma taipuvat Syväraumassa ja Meriraumassa. Viime vuonna ammuttiin mies kadulle Meriraumassa, mutta jostain mediasta luin sen tapahtuneen Meriraumalla. Silloin hyppäsin tasajalkaa. Olen kuullut, että Kangasalla tehdään samoin, kun joku taivuttaa kaupungin nimen Kangasalalla...
Eikös Butt kuollut myös aika mystisesti ulkomailla?
Laviassa on Laviassa ja Luvialla on Luvialla.
Saisko tätä mitenkään koronarokotteen syyksi?
Kuoli muuten tismalleen saman ikäisenä kuin rikostoverinsa Virpi Butt, eli 49 vuotiaana.
Paatuneimmat rikolliset eivät yleensä elä kovin vanhoiksi.
Miksi pitää uutisoida? Suurin osa elinkautisvangeista menettää henkensä parin vuoden sisällä vapautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten "Laviassa". Samalta suunnalta löytyy Lavia ja Luvia ja jostain syystä ne taipuu Laviassa ja Luvialla :D
Loppi -> Lopella
Logiikalla ei todellakaan ole mitään tekemistä nimien taipumisen kanssa. Sanotaan Raumalla, mutta kaupunginosat Syvärauma ja Merirauma taipuvat Syväraumassa ja Meriraumassa. Viime vuonna ammuttiin mies kadulle Meriraumassa, mutta jostain mediasta luin sen tapahtuneen Meriraumalla. Silloin hyppäsin tasajalkaa. Olen kuullut, että Kangasalla tehdään samoin, kun joku taivuttaa kaupungin nimen Kangasalalla...
Rauma on se isompi kokonaisuus, Syvä -ja Merirauma ovat tiiviisti rajattuja osia. Siksi sanotaan yleisluontoisesti "Raumalla " ja muista "X- Raumassa. " Näin ainakin minun mielestäni. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu Karviassa ja Merikarvialla.
Torniossa ja Ylitorniolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppi -> Lopella
Rauma on se isompi kokonaisuus, Syvä -ja Merirauma ovat tiiviisti rajattu
Porissa on kaupunginosa Vähärauma, se taipuu Vähäraumalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppi -> Lopella
Kangasalassa. ;P
Vierailija kirjoitti:
Kuoli muuten tismalleen saman ikäisenä kuin rikostoverinsa Virpi Butt, eli 49 vuotiaana.
Paatuneimmat rikolliset eivät yleensä elä kovin vanhoiksi.
Onko netissä väärä syntymäaika 251174 ?
Vierailija kirjoitti:
Oulu-> Paskakaupunnissa
Lavia ei ole Oulussa. 🤣
Onnistuiko paistamaan tai lievittämään itsensä...
Meni taas hyvä mies