Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko merihaka vain rikkaiden asuinalue?

Vierailija
29.05.2025 |

?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia.

Ankeita porraskäytäviä, neukkukuutioita.

Vierailija
22/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Tyylisuunta DDR:n brutalismi. Olen joskus käynyt katsomassa sieltä vuokra-asuntoa mutta en halunnutkaan sitä. Miniälläni on työhuone yhdessä Merihaan betonikolosseista.

Juuri mikään ei ole enemmän in tällä hetkellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrat alkaen jotain 800€? Työttömillä tai vähävaraisilla mitään asiaa. 

Vierailija
24/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten ulinaa kritisoida rakennusten ulkonäköä kun ei varaa asuntoon sieltä! Sitten asuvat jossain kaupungin laidalla rivarissa tai omakotitalossa ja valittavat lumitöiden määrästä

Vierailija
25/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh... Kruna on.

Vierailija
26/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaikkain tuntemani henkilö asuu ja ei edes ylimmässä kerroksessa. 

Vierailija
27/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
28/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle ensin, mikä on rikas. Mitataanko omaisuutta, palkkatasoa, tilin saldoa vai miten? Mikä on se summa, jonka ylittävä on rikas?

Vierailija
29/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka arvostavaa mitäkin. Itse en siellä asuisi vaikka on meren rannalla. Kerrostalossa en koskaan asuisi. Mukavempaa asua maaseudulla vaikka rivitalossa. 

Vierailija
30/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rikas, riippuu siitä?

Asunnot ovat ihan  työssäkäyvien saatavilla, joten en itse laskisi rikkaiden alueeksi.

Jotkut 30m2 yksiöt, vuokran tonnin. Ei olisi keskiluokkaisilla varaa tuollaiseen ylellisyyteen. 

Aijaa, mulla vuokra 730€/kk yksiössä Merihaassa ja olen työtön.

Vierailija
31/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrat alkaen jotain 800€? Työttömillä tai vähävaraisilla mitään asiaa. 

Miksi ei olisi? Kela maksaa Helsingissä 715€/kk vuokran kokonaan, eli jää parikymppiä itselle maksettavaksi.

Vierailija
32/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merihaka on keskiluokkainen asuinalue. Köyhiä siellä ei juuri asu, koska asunnot ovat yksityisomistuksessa ja ARA-vuokrataloja ei ole. Muutaman proffan tiedän siellä asuvan.

Autistit haluaa katsoa hiilikasoja ja harmaata betoniseinää.

Vierailija
33/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään ei muutu, on autisti innoissaan. 

Vierailija
34/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merihaka on keskiluokkainen asuinalue. Köyhiä siellä ei juuri asu, koska asunnot ovat yksityisomistuksessa ja ARA-vuokrataloja ei ole. Muutaman proffan tiedän siellä asuvan.

Mitäs tykkäät lumitöistä siellä omakotitalossa asuessa? Sitä minäkin.

Vierailija
35/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisten ulinaa kritisoida rakennusten ulkonäköä kun ei varaa asuntoon sieltä! Sitten asuvat jossain kaupungin laidalla rivarissa tai omakotitalossa ja valittavat lumitöiden määrästä

Olet hyvä esimerkki sellaisesta ihmisestä joka pahoittaa mielensä siitä ettei kaikki pidä sanoista asioista kuin itse pidät niin käännät sen asian päässäsi muiden kateudeksi jotta sulle tulisi vähän parempi mieli. 

Vierailija
36/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merihaan sijainti on suorastaan sanoinkuvaamattoman arvokas. Lähellä keskustaa JA merinäköala. Viihtyisät rakennukset. Usean vuoden asunut ja pois en muuttaisi IKINÄ. 

Vierailija
37/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tykkäät lumitöistä siellä omakotitalossa asuessa? Sitä minäkin.

Lumityöt on  mukavaa hommaa. Mielummin asun  sellaisessa asunnossa  (ei kerrostalossa) ja paikassa joka mua miellyttää  ja teen itse lumityöt kuin tuollaisessa kerrostalossa vaikka olis minkälaiset  maisemat  ym. t: eri 

Vierailija
38/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ankea asuinympäristö.

Vierailija
39/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo siellä on myös vuokra asuntoja kuten VVO vuokraa. Ja tietysti yksityiset sijoittaa ja vuokraa. Me asuttiin joskus siinä Siltasaaren sillan vieressä vuokralla . Meren rannalla siinä .  Kuin koko Hakaniemen ja Kaisaniemen alueella on vuokra asuntoja sato.fi. Vuokra ovi COM  ja muut.  Kaupungin vuokra asuntoja on myös ja uskontolahkojen.  Nehän rikastuu lypsämällä osakkeita . Hakaniemen Hämeentien varsi on täynnä vuokra asuntoja. Myös kalliossa on. Vuokrat on siinä 900-1400€ kk.  Kaksioita kolmioita. Sitten on niitä kimppa asuntoja . Liikehuoneistot on vuokralla. Varastettua myydään kirppiksillä ja uuttakin kuin huumeita Sörnäisissä kuin nyt kohta pääsee kruunusiltaa sinne uuteen missä on myös vuokra asuntoja. Halvinta on ehkä rastilassa Puotilassa asua. Itiksessä on vuokra asuntoja nytkin tyhjillään. Samaa saaristoa se on.  Meri siis on koko Helsingissä Espoossa Sipoossa Porvoossa sehän on rannikkoa ja saaristoa. Tällästä löytää vuokra yksiöitä 1000€ kk.  Jopa 500€. Uudet jätkä saaren vuokra asunnot on siinä 800-1200€ kk. Jos halpaa etsii pitää mennä Eestiin ja itään siellä on kaksioita 200€ kk. Sato on vähän halvempi kuin vvo. Vantaalla on vav. VVO Kojamo . Vav Vantaan kaupungin. Eestissä asuntoja vuokraa monet eri yritykset yksityiset kuin ihan uskontolahkot mm. Helluntailaiset.   

Vierailija
40/60 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lyhyt matka castrenin kadulle Pelastusarmeijan avustusruokaan.  Joka päivä aamulla.  Miehille on talon takana oikein ruokala 3-4€ .  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi