Perheenisä Esa, 58, on sugar daddy, joka tapailee 18-vuotiaita tyttöjä: Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on
ESA on 58-vuotias naimisissa oleva perheenisä ja sugar daddy, joka tapailee itseään huomattavasti nuorempia, jopa vasta 18-vuotiaita naisia. Tuoreessa Hanna Tikander ja sokerideittaajat -podcastin jaksossa Esa paljastaa elämäntavan alkaneen vaimon ehdotuksesta.
Esa on käynyt jo vuosia töissä Helsingissä, mutta hänen perheensä asuu Tampereen seudulla. Jossain vaiheessa Esa kertoo kyllästyneensä yksin Helsingin-asunnossaan oleskeluun ja alkoi ajaa joka ilta kotiin. Tämä alkoi ihmetyttää vaimoa, joka keksi ehdottaa ratkaisuksi seuran etsintää netistä.
(Ensireaktiona) olinhan mä vähän ihmeissäni, siihen on tietyt selitykset, mitkä mä sitten keksin. Mutta meillä on erittäin vahva avioliitto, siihen ei kukaan väliin tule. meidän avioliitto on aina ollut vähän tämmöinen avoin, Esa kertoo.
Esa kertoo tavanneensa vuosien varrella kymmeniä ellei satoja naisia, useimpia varsin lyhyesti. Matkan varrelle mahtuu kuitenkin kaksi pidempää ja merkityksellistä suhdetta.
Esan ensimmäinen sokerisuhde syntyi 18-vuotiaan naisen kanssa Esa itse puhuu mieluummin tytöistä tuossa iässä. Esa kertoo ensimmäisen fiiliksensä olleen epäröivä.
Että onko tää nyt fiksua ylipäätänsä, aikuinen mies, 18-vuotias tyttö, oonko mä nyt vähän sekaisin päästäni.
ESALLA on neljä lasta, joista kaksi on jo aikuisia omine lapsineen. Kaksi muuta on vielä teini-ikäisiä. Vaimo tietää Esan mukaan aivan kaiken, mutta vanhemmille lapsineen hän ei ole kertonut toiminnastaan. Teini-ikäiset lapset ovat tavanneet tyttöjä, mutta Esa uskoo, että he eivät tiedä mistä asiassa on todella kyse.
Ensimmäinen seuralainen kävi kotona ja koko perhe saattoi käydä hänen kanssaan pienillä matkoilla. Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on. Kerroimme, että on äidin ja iskän kaveri, thats it.
ESALLA on neljä lasta, joista kaksi on jo aikuisia omine lapsineen. Kaksi muuta on vielä teini-ikäisiä. Vaimo tietää Esan mukaan aivan kaiken, mutta vanhemmille lapsineen hän ei ole kertonut toiminnastaan. Teini-ikäiset lapset ovat tavanneet tyttöjä, mutta Esa uskoo, että he eivät tiedä mistä asiassa on todella kyse.
Ensimmäinen seuralainen kävi kotona ja koko perhe saattoi käydä hänen kanssaan pienillä matkoilla. Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on. Kerroimme, että on äidin ja iskän kaveri, thats it.
Perheen tavanneen 18-vuotiaan kanssa Esa oli yhdessä lopulta kolme vuotta ja he käytännössä asuivat yhdessä. Yhteyttä he pitävät edelleenkin viestein, mutta eivät tapaile entiseen tapaan.
Tähän on tietyt syyt. Sanotaanko, että hänen nykyinen avomiehensä ei oikein ymmärrä tätä meidän suhdetta.
Perheen tavanneen 18-vuotiaan kanssa Esa oli yhdessä lopulta kolme vuotta ja he käytännössä asuivat yhdessä. Yhteyttä he pitävät edelleenkin viestein, mutta eivät tapaile entiseen tapaan.
Tähän on tietyt syyt. Sanotaanko, että hänen nykyinen avomiehensä ei oikein ymmärrä tätä meidän suhdetta.
ESAN kokemuksen mukaan sokerideittailun suurin motiivi naisille on luonnollisesti taloudellinen, mutta hän on havainnut myös tilanteita, joissa naisten suhde omiin vanhempiin on ollut huono.
Vaikka tuntuu kliseiseltä, niin kyllä musta tuntuu, että he hakevat tietyntyyppisiä isähahmoja siinä. Jotain henkilöä joka pitää huolen ja neuvoo.
Kommentit (818)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti Esan lapsia hävettää ihan helkkaristi.
Todennäköisesti Esan tyttöystävät ovat mielikuvituksen tuotetta.
Isä vielä retostelee julkisesti, kuinkahan paljon noikin esan lapset saaneet nälvimistä ja pilkkaa osakseen.
Se on pienin murhe jos Esan psykoottisissa jutuissa on edes totuuden siemen. Äijä pitäisi laittaa linnaan/laitokseen asap.
Vierailija kirjoitti:
Esa on mies joka tietää mitä haluaa. Nostan hattua Esalle.
Olis paneskellu hesassa mutta piti roudata hoitoja lasten kotiin ja perheen matkoille.
Ja vaimo/äiti oli kanssa, että jeeee!!
Outoa väkeä!
Olkoon kuinka avoin suhde heillä vaimon kanssa tahansa niin teini-ikäisten lasten ei pitäisi joutua todistamaan tuollaista. 100% varmuudella lapset häpeävät isänsä toimintaa ja saavat siitä viimeistään tämän jutun jälkeen kuulla. Ällöttää ihmisten itsekeskeisyys. Minä, minä ja minun halut ja minun tarpeet, lapsista viis. Kukaan normaali 58-vuotias ei heilastele 18-vuotiaan kanssa, tuo on ihan täysin grooming-hommaa, olkoot kuinka täysi-ikäinen tahansa nämä tytöt. Tuon ikäiset ovat vielä mieleltään kehittymättömiä, vietävissä ja manipuloitavissa, halu näyttää että on "oikeasti aikuinen" on suuri ja varmaan rahallekin on tarvetta. Varmasti häpeävät toimiaan itsekin esim. kolmekymppisenä, istuvat terapiassa ja kokevat tulleensa hyväksikäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Esa saisi nuorta pillua ilmaiseksi niin sitten olisi alfa. Mutta kun on luuseri niin joutuu maksamaan
Miksi ei maksaisi siitä mistä oikeasti nauttii?
Toiset nauttivat taiteesta, toiset musiikista, toiset matkailusta, toiset autoista etc. Moni maksaa itsensä kipeäksi noista.
Minä nautin eniten nuoresta pill sta ja maksan mielelläni siitä. Monesta muusta asiasta mistä toiset ihmiset maksavat itsensä kipeiksi en vapaaehtoisesti maksaisi yhtään mitään.
Amen ja sama.
Erikoista että Esa vain myöhemmällä iällä vaimon (huom! vaimon!?) hyväksynnällä sitten päätti, että okei, mä alan höyläämään teinejä, wuhuu! Sen vielä ehkä tajuaisi -ja uskoisi-, että jos kyseessä olisi 30-40 vuotiaista seksityöntekijöistä, sillä luulisi tuon ikäisellä, perheellisellä miehellä -jolla vieläpä saman ikäisiä omia lapsia- olevan ymmärrystä ja empatia- sekä moraalikykyä tajuta omien lastensa kautta jo ettei kukaan 18-vuotias teini ole terve ja täysin kykeneväinen päättämään tuollaisesta itsensä myymisestä ilman, että siitä tulee mt-ongelmia myöhemmin, vaikka kuinka omasta tahdostaan sitä tekisivätkin.
Juttu on varmasti tekaistu, mutta nauratti ja suututti samalla ääneen, kun Esa yhdessä kohtaa sanoi olleensa vihainen siitä, että jotkut tytöt eivät kehtaa esitellä häntä kavereilleen ja pääse näiden mukaan rientoloihin. Ukko on jestas soikoon vanha isoisän ikäinen kehäraakki ja perverssi, jonka pitäisi vielä omasta mielestä päästä hengailemaan itseään 40 vuotta nuorempien tyttöjen kavereidenkin kanssa? Luuleeko Esa oikeasti, että kukaan tytöistä on hänestä aidosti kiinnostunut ja hänen seurassaan on hauskaa, kun oma vaimokaan ei ole miehestä välittänyt? Eivät he olisikaan missään tekemisissä tuollaisen perverssin kanssa, jossei maksaisi heille.
Kylläpä vanhoja jämänaisia ärsyttää, kun mies voi saada nuoria naisia. Keski-ikäiset naiset ei saa nuoria miehiä, niin ovat katkeria kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä vanhoja jämänaisia ärsyttää, kun mies voi saada nuoria naisia. Keski-ikäiset naiset ei saa nuoria miehiä, niin ovat katkeria kateudesta.
Esako se siellä kiukkuaa, kun ei saanutkaan pelkkää hehkutusta?
Isänvaistot sillä ainakin on ihan hukassa. Normaali mies pyrkii suojelemaan lapsiaan.
Kutsuu itse 18v mieluummin tytöksi kuin naiseksi eli ei siis pidä 18v aikuisena, mutta kuitenkin aikuisena miehenä kokee että on ok deittailla sen ikäistä?
Vierailija kirjoitti:
Itseäni surettaa ne nuoret naiset, tuollainen ei tee heidän psyykkeelleen hyvää. Törkeää hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuu itse 18v mieluummin tytöksi kuin naiseksi eli ei siis pidä 18v aikuisena, mutta kuitenkin aikuisena miehenä kokee että on ok deittailla sen ikäistä?
Mietin ihan samaa. Ihan v.... sairasta !!!! Ja tuo puoliso katsoo vierestä tuon papparaisen sairasta touhua!!!!!!! Tollanen ukko kuuluis potkaista pellolle !!! Äitinä/kumppanina huolestuisin tuon ukon p e da ri ajatuksista !!! Enkä todellakaan katsoisi tuota touhua läpi sormien 🤬🤬🤬😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Ihan v.... sairasta !!!! Ja tuo puoliso katsoo vierestä tuon papparaisen sairasta touhua!!!!!!! Tollanen ukko kuuluis potkaista pellolle !!! Äitinä/kumppanina huolestuisin tuon ukon p e da ri ajatuksista !!! Enkä todellakaan katsoisi tuota touhua läpi sormien 🤬🤬🤬😡😡😡
Joku täysi taloudellinen riippuvuus sillä vaimolla on ettei ole varaa menettää elättäjää. Ei kyllä välitä ukosta paskaakaan, kun alkoi niin häiritä se, että ukko ajaa arkena Helsingistä Tampereen kotiin. Surullista, että taitaa koko perhe olla iloisempi kun faija ei ole kotona, joutaakin pysyä Helsingissä painamassa duunia ja vieraita akkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa palstamammoilla mennä ihon alle Esan ihanat rakastajattaret 🙂
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että Esa vain myöhemmällä iällä vaimon (huom! vaimon!?) hyväksynnällä sitten päätti, että okei, mä alan höyläämään teinejä, wuhuu! Sen vielä ehkä tajuaisi -ja uskoisi-, että jos kyseessä olisi 30-40 vuotiaista seksityöntekijöistä, sillä luulisi tuon ikäisellä, perheellisellä miehellä -jolla vieläpä saman ikäisiä omia lapsia- olevan ymmärrystä ja empatia- sekä moraalikykyä tajuta omien lastensa kautta jo ettei kukaan 18-vuotias teini ole terve ja täysin kykeneväinen päättämään tuollaisesta itsensä myymisestä ilman, että siitä tulee mt-ongelmia myöhemmin, vaikka kuinka omasta tahdostaan sitä tekisivätkin.
Juttu on varmasti tekaistu, mutta nauratti ja suututti samalla ääneen, kun Esa yhdessä kohtaa sanoi olleensa vihainen siitä, että jotkut tytöt eivät kehtaa esitellä häntä kavereilleen ja pääse näiden mukaan rientoloihin. Ukko on jestas soikoon vanha isoisän ikäinen kehäraakki ja perverssi,
Oletko koskaan nähnyt miehen vanhenevan? Toisin kuin kuvitellaan, eivät ne viisastu vaan päin vastoin, kaikista lapsellisimmat ja oksettavimmat piirteet pääsevät valloilleen estojen poistuessa. Perversiot eivät ole ainoa ongelma, myös väkivalta ja aggressiivisuus tulevat kuvioon.
Juttu ei siis sinänsä poikkea käsityksestäni siitä, miten rääkyen ja rumasti vanha mies kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon kuinka avoin suhde heillä vaimon kanssa tahansa niin teini-ikäisten lasten ei pitäisi joutua todistamaan tuollaista. 100% varmuudella lapset häpeävät isänsä toimintaa ja saavat siitä viimeistään tämän jutun jälkeen kuulla. Ällöttää ihmisten itsekeskeisyys. Minä, minä ja minun halut ja minun tarpeet, lapsista viis. Kukaan normaali 58-vuotias ei heilastele 18-vuotiaan kanssa, tuo on ihan täysin grooming-hommaa, olkoot kuinka täysi-ikäinen tahansa nämä tytöt. Tuon ikäiset ovat vielä mieleltään kehittymättömiä, vietävissä ja manipuloitavissa, halu näyttää että on "oikeasti aikuinen" on suuri ja varmaan rahallekin on tarvetta. Varmasti häpeävät toimiaan itsekin esim. kolmekymppisenä, istuvat terapiassa ja kokevat tulleensa hyväksikäytetyksi.
"Ihmisten"? Oletkos nähnyt naisten toimivan näin paljonkin? Sehän on ihan sama, vaikka lasten äiti olisi pyhimys, neitsyt Maria tai äiti Teresa, jos isä on tuollainen. Isä paskoo ja mällää koko perheen päälle siitä naisesta lapsiin saadakseen olla huomion keskipisteenä. Näitä on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni surettaa ne nuoret naiset, tuollainen ei tee heidän psyykkeelleen hyvää. Törkeää hyväksikäyttöä.
Se on totta, mutta valitettavasti yhteiskunnassamme ei hirveästi aukea ovia heikoista oloista ponnistaville nuorille naisille. Eikä nuorille miehillekään.
Niin, oikeat alfathan huolehtivat perheestään aina ensin, eli perhe on heille ykkönen. Siksi alfat ovat yleensä naaraita. Tämä Esa ei ole alfaa nähnytkään kuin ehkä elokuvissa.
Isä vielä retostelee julkisesti, kuinkahan paljon noikin esan lapset saaneet nälvimistä ja pilkkaa osakseen.