Aina näin; kotona asu ja ulkonäkö on ihan kiva, kaupungilla kun vilkaisee jossain peiliin katsoo vastaan pönäkkä, punakka matami
Kommentit (95)
Meillä on työpaikan vessassa niin järkyttävä valaistus että siellä ei kannata katsoa peiliin lainkaan. Mustat seinät, hämärä tunnelmavalaistus ja peilin kohdalla kirkas spottivalo suoraan ylhäältä päin. Tulos on kuin pellehirviö suoraan kauhuelokuvasta. Ja muuten joka ikinen hapsottava hius oikein korostuu kuin sädekehänä pään ympärillä. Ja onpa kiva kun joskus ihan oikeasti pitäisi meikkiä korjata - kuka i diootti nuo ah niin tyylikkäät vessat on oikein suunnitellut???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaupan peilejä säikähtänyt kyllä, mutta kotona myös huomasin miltä oikeasti näytän kun sain lukulasit ja kerrankin näin itseni peilistä läheltä. En ilahtunut.
Siitä on jo muutamia vuosia aikaa kun sain eräistä häistä ammattikuvaajan ottaman salakuvan. Siitä kuvasta sain tietää, että minulla roikkuu posket kuin vanhoilla ihmisillä. Kotona katsoin sivupeilistä ja huomasin että totta se on, minusta on tullut hamsterin ja bulldogin sekoitus ja kasvot ovat kuin viinan turvottamat, mutta ilman ryyppäämisen iloja.
Tämä. Oltiin työpaikan järjestämällä illallisella ja joku s**tanan someintoilija oli kuvannut meistä videon Instagramiin. Tästä videosta mulle selvisi että mulla ei ole leukaluuta kai enää ollenkaan, vaan koko kaula löllyää tasaisena kynityn kalkkunan värisenä massana. Ennen tätä videota en ollut tietoinen siitä että mulla on kaksoisleukaa o
Tämä on hirveä tunne - painovoima oikein vetää leukaperiä alaspäin. En ymmärrä miksi kukaan ei ole koskaan kuvaillut tätä tunnetta missään - ettekö te muut tunne tätä? Siis tuntuu siltä kuin joku kirjaimellisesti vetäisi leuansivuja voimakkaasti alas. Tuntuu jatkuvasti, vain nukkuessa saa rauhan tästä. Pitääkö tässä mennä kauneusleikkaukseen vai mitä häh? Alkaako koko kroppa tuntumaan tältä kun vanhenee?
Joo parasta on kun ei katso itseään ollenkaan sen tarkemmin. Pahinta on tietysti kun pitää mennä passikuvaan. Mulla se on edessä parin viikon päästä ja itkettää jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo parasta on kun ei katso itseään ollenkaan sen tarkemmin. Pahinta on tietysti kun pitää mennä passikuvaan. Mulla se on edessä parin viikon päästä ja itkettää jo valmiiksi.
Joo, sama täällä. Suorastaan kammotuttaa. Aina on sattunut passin uusiminen kesäkuukausille ja vaikka kuinka yrität välttää hikoilua ja punakkuutta niin aina on sattunut megahelle kun on lähtenyt ottamaan sitä passikuvaa. Näytän aivan hirveältä kuvassa vaikka se on mustavalkoinen passissa mutta poliisin koneella se näkyy värillisenä ja naama on punainen kuin tomaatti. Ihan hirveää !! Nuorenakin näytti kauhealta mutta nyt kun niitä kuvia katsoo vanhempana niin sitä on ollut ihan siedettävän näköinen, EI enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sama täällä. Suorastaan kammotuttaa. Aina on sattunut passin uusiminen kesäkuukausille ja vaikka kuinka yrität välttää hikoilua ja punakkuutta niin aina on sattunut megahelle kun on lähtenyt ottamaan sitä passikuvaa. Näytän aivan hirveältä kuvassa vaikka se on mustavalkoinen passissa mutta poliisin koneella se näkyy värillisenä ja naama on punainen kuin tomaatti. Ihan hirveää !! Nuorenakin näytti kauhealta mutta nyt kun niitä kuvia katsoo vanhempana niin sitä on ollut ihan siedettävän näköinen, EI enää.
Jep, joka kerta kun katson järkyttävää passikuvaani, mietin vain että seuraavassa olen taas 5 vuotta hirveämmän näköinen. Ihan ekassa passissani nuorena olin todella kivan näköinen ja se olikin voimassa 10 vuotta. Järkytys oli melkoinen kun seuraava piti hankkia... Ja nyt se alamäki vain pahenee - joka viides vuosi saa nähdä kuinka kasvot ovat entistäkin leveämmät ja epäsymmetrisemmät (vaikka paino pysyy samana). Tätä menoa mulla on kuusikymppisenä oikea silmä kuussa ja vasen helvetissä kun ne näyttävät seilaavan aivan eri korkeuksilla nykyään! Miten tämä on edes mahdollista kun nuorena oli symmetriset kasvot...
Kaikki muuten ok, mutta tämä kuiva ja kirjava naama jota en vaihdevuosissa osaa enää meikata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, joka kerta kun katson järkyttävää passikuvaani, mietin vain että seuraavassa olen taas 5 vuotta hirveämm
Täällähän oli joskus se "kuvaillaan passikuviamme" -ketju... Se oli sellaista viihdettä ja verbaaliakrobatiikkaa että ihan vedet silmissä sai nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa on megahelle 16.6. niin tiedätte että voitte syyttää mun passikuvan ottoa... Hikinen, pyöreä, punakka naama tuijottanee kauhunsekaisin silmin kameraan miettien että olisinpa ihan missä tahansa muualla kuin tässä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika laihduttaa?
Olen normaalipainoinen.
ap
Nykynormaali vai oikeasti normaali?
Oikeasti normaalin painon raja on BMI 27. Se laskettiin 90-luvulla 25:een jenkkiläisten laihdutusfirmojen ankaran lobbauksen tuloksena.
Eri
Näinhän se on ollut jo pitkän aikaa. T. 40 v. nainen. Ja parikymppisiä kohtaan on alkanut tuntea sellaista "voi kun sievä söpö lapsonen (parikymppinen neito) ja niin ihanasti laitetut vaatteet, ja voi kun söpö lapsonen (parikymppinen mies)". Että alkaa kyllä tuntea itsensä aika mummoksi, vaikka oma lapsikin on vasta koulua aloittamassa.
Tuohon kalkkunakaulaan kaksareineen.. Teininä ihmettelin (ja pidin jonain vitsinä vain) kun siinä kuolema pukee häntä -elokuvassa toinen naisista hengailee ja ilmeisesti nukkuu sellaisessa kiristyssiteessä joka menee leuan alta pään ympäri. En enää ihmettele vaan päinvastoin mietin, että noinkohan tämän taikinamaiseksi muuttuneen leukalinjan olisi saanut pidettyä edes vähemmän valahtaneena tuollaisella systeemillä. Myöhäistä se nyt enää on, mutta siis ehkä joskus viimeistään 35-vuotiaana jos olisi alkanut käyttää. Tuo oli kyllä joltakin ketjuun kommentoineelta hyvä epäilys noinko tässä enää on koko leukaluuta jäljellä kun kaikki on vaan sellaista valuvaa ja hyllyvää taikinaa. Joskus myös luin jonkun kommentin, että syyttää omasta heltastaan esiäitiään joka selvästi on sekaantunut pelikaaniin..
Joskus myös luin jonkun kommentin, että syyttää omasta heltastaan esiäitiään joka selvästi on sekaantunut pelikaaniin..
Ai helkkari :D :D :D :D :D :D :D
Mulla on varmaan kehonkuvan häiriö mutta niin päin että luulen olevani pienempi kuin olen. Kuvat on aina järkytys. Saispa edes kerran elämässään olla kaunis ja kauniin kuvan itsestään...
Tänään oli kyllä suohirviö sekä kotona peilissä että tuolla ihmisten ilmoilla. Lähdin kuitenkin lenkille, hyvä minä, vaikka teki mieli mennä peiton alle nukkumaan.
Kiitos tästä ketjusta, istuskelin tässä ja on niiiiin vetelä olo. Tätä luettuani motivoiduin vetämään pienen treenin tässä kotona! Ei se ulkonäköä muuta mutta saa olon edes millin ryhdikkäämmäksi!