Aina näin; kotona asu ja ulkonäkö on ihan kiva, kaupungilla kun vilkaisee jossain peiliin katsoo vastaan pönäkkä, punakka matami
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Exkaunotar57v tässä vaan moi
Olen hoikka ja hyväihoinen.Näytän noin 40 vuotiaalta.En tietenkään näytä nuorelta.Vaatteet istuvat päälläni kauniisti.Kiharran pitkien hiusteni latvat, jolloin tulos on rento , mutta siisti.En meikkaa...kevyt puuteri ja nude puna riittää.
Oih..unelmieni nainen
Minun kylpyhuoneeni peili ja ylikirkas valo säikäyttävät minut joka ikinen kerta. Näky ja olo on kuin ruumishuoneen asiakkaalla. Kaulasta alapäin en katso itseäni enää ollenkaan peilistä; täältä ylhäältä käsin voin toki kurkkia, että vaatetus on kunnossa.
Kauan sitten vilkuilin itseäni kaikista peileistä kotona ja muualla. Olin omastakin mielestäni tosi upea. Kokovartalopeilit olivat ihania. Niin se aika kuluu. Ja moni muukin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se keski-ikä teettää, nuorempana näytti aina niin hehkeältä ilman sen suurempaa panostusta.
Sitä se jatkuva makkaran, pullan ja karkin ahmiminen teettää
Hoikka aikuinen on kaunis.
Oletko läski? Onko se normaalia olla läski täti 50 vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja hyväihoinen.Näytän noin 40 vuotiaalta.En tietenkään näytä nuorelta.Vaatteet istuvat päälläni kauniisti.Kiharran pitkien hiusteni latvat, jolloin tulos on rento , mutta siisti.En meikkaa...kevyt puuteri ja nude puna riittää.
Oih..unelmieni nainen
Komppaan...ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se keski-ikä teettää, nuorempana näytti aina niin hehkeältä ilman sen suurempaa panostusta.
Tottahan tuo
Vierailija kirjoitti:
En usko, varmasti näytät korkeintaan kolmekymppiseltä ja kuulas meikitön ihosi hehkuu upeasti puuterin ja punan alla.
Kotona peilistä katsoo hymyilevä ja ryhdikäs nainen, ulkona sitten ryhti lysähtää, hiukset roikkuu ja olen lihava mitä ei vessan peilistä näe.
Täälläkin kohtalotoveri! Ja ihanan itseironisia kirjoituksia, kiitos niistä! Noista tuli hyvä mieli, toivoisin ympärilleni paljon pönäköitä, punakoita, mutta hauskoja täti-ihmisiä.
Ai että kun oli mukava nauraa :)
Ah, tuttua. Ja nykykameroissa aktivoituu minun kohdalla joku antifiltteri, tai aging filtteri, mikä lerpauttaa leukaperät ja rypistää ihon, sävyttää ihon harmaaksi lisäten laikkuja sinne tänne.
Täällä myös vessan peilistä katsoo simpsakka viisikymppinen mutta jo auton peruutuspeili paljastaa harmaan ja veltostuneen naaman. Päivänvalo on armoton. Työpaikan vessassa kirkkaampi valo ja siellä erityisesti juurikasvu harmaineen puskee ilmoille. Myös hissin peli on varma pahan mielen aiheuttaja. Mitään flirttiä ei kyllä näiden peilausten jälkeen tee mieli. Vastakkainen sukupuoli kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin kun katsoin kaupan peilistä itseäni näytin joltain uskonlahkon jäseneltä hameessani.
Kaupan peilit ovat karseita koska kylmä kelmeä valo tulee ylhäältäpäin. Jokainen näyttää niissä erilaiselta kuin oikeasti on. En ymmärrä mitä hyötyvät siitä, kun olisi kai tarkoitus myydä vaatteita.
Valolla on eroa. Mä näytän työpaikan peilissä ihan kamalalta, tummat silmänaluset, rypyt korostuu, tukka on keltainen. Omassa meikkipeilissä ihan ok ikäisekseni. Kylpyhuoneen peilissä erittäin hyvännäköinen ja nuoren näköinen. Outoa. Vaatekauppojen peilit kyllä hoikistaa, oma peili ei.
N44
Viimeisimmäksi viholliseksi on sukeutunut suatananpärkeleen teams ja sen kamera. Käytättehän ainakin palaverin aluksi Teamsissa kameroita, hei! Että nähdään vähän millaisten ihmisten kanssa sitä täällä pakerretaan! Niin!
Kuka on se isopäinen harmaa haamu, joka näkyy minun huoneessani olevan? Ilmiselvä isoäitini 50-vuotiaana. Voi kilinviddu.
Vierailija kirjoitti:
Ai näytti?
Ehkä näin jälkikäteen ajateltuna, mutta kyllä sitä silloin omaa peilikuvaansa kauhisteli.
Vierailija kirjoitti:
Minun kylpyhuoneeni peili ja ylikirkas valo säikäyttävät minut joka ikinen kerta. Näky ja olo on kuin ruumishuoneen asiakkaalla. Kaulasta alapäin en katso itseäni enää ollenkaan peilistä; täältä ylhäältä käsin voin toki kurkkia, että vaatetus on kunnossa.
Kauan sitten vilkuilin itseäni kaikista peileistä kotona ja muualla. Olin omastakin mielestäni tosi upea. Kokovartalopeilit olivat ihania. Niin se aika kuluu. Ja moni muukin asia.
Olet etuoikeutettu.
Meille monille peili ollut AINA kauhistus.
Nämä oli hauskoja. Kiitos.
Mä en mielelläni edes katso
julkisten tilojen peileihin.
Ohitan vaan nopeasti. No ok,
saatan mä hissin peiliin nopsaan vilkaista
ennen gyneä tai hammaslääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin kun katsoin kaupan peilistä itseäni näytin joltain uskonlahkon jäseneltä hameessani.
Kaupan peilit ovat karseita koska kylmä kelmeä valo tulee ylhäältäpäin. Jokainen näyttää niissä erilaiselta kuin oikeasti on. En ymmärrä mitä hyötyvät siitä, kun olisi kai tarkoitus myydä vaatteita.
Niinpä. Viimeiksi jäi vaatteet kauppaan, kun näytti niin pahalta. Ihan normaalipainoinen olen, joku kuitenkin tulee huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet etuoikeutettu.
Meille monille peili ollut AINA kauhistus.
Asiaa voidaan tarkastella monesta näkökulmasta. Voi ajatella, että peilin näkymä ei tunnu missään, kun sitä on vuosikymmenien kuluessa oppinut pitämään normaalina. Ja että ulkomuodon alamäki on ikävämpi juttu, kun joutuu säikähtämään peilikuvaansa monta kertaa päivässä.