Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhuvatko naiset usein keskenään miesten elimistä?

Vierailija
28.05.2025 |

Omissa kokemuksissani ainakin tämä on aika yleinen aihe, mitä olen kuullut tyttöystävien tai tapailunaisten kertoneen minulle. Mitkä ovat teidän kokemuksenne miehinä ja naisina?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jatkuvasti koko ajan lakkaamatta. Ei puhuta mistään muusta koskaan, ikinä.

Vierailija
42/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan puhuta kun ei kiinnpsta ystävien miesten elimet sitten pätkääkään.

No ei. Herrsnjumala mikä ajatuskin🥶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jatkuvasti koko ajan lakkaamatta. Ei puhuta mistään muusta koskaan, ikinä.

Luulen, että tää aloitus on jonkun miehen fantasia.

Vierailija
44/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on sana pervo, joka aloittaa tänne päivittäin näitä tapailumies- ja tapailunainen-juttujaan. Kirjoitustyyli ja alapään ympärillä pyörivät aiheet paljastaa. 

Vierailija
45/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan puhuta kun ei kiinnpsta ystävien miesten elimet sitten pätkääkään.

No tämähän se olisi. Kokisin oikeasti tosi epämukavana kuulla jotain niin henkilökohtaista tietoa kaverin miehestä. Väkisinkin tulee mieleen onko kyseessä joku parin välin s*ksileikki jossa sitten sänkypuuhissa puhutaan että kerroinpa peniksestäsi kaverille. Eli oli motiivi mikä tahansa niin vaikuttaisi negatiivisesti kaverisuhteeseen.

Vierailija
46/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän se olisi. Kokisin oikeasti tosi epämukavana kuulla jotain niin henkilökohtaista tietoa kaverin miehestä. Väkisinkin tulee mieleen onko kyseessä joku parin välin s*ksileikki jossa sitten sänkypuuhissa puhutaan että kerroinpa peniksestäsi kaverille. Eli oli motiivi mikä tahansa niin vaikuttaisi negatiivisesti kaverisuhteeseen.

Samaa mieltä. Yäk. Täytyy olla melko roisia jengiä joka tuollaisia kavereilleen kertoilee. 

Vierailija
47/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten olen avoin ja jopa roisi jutuissani, niin miesten elimistä tai taidoista tms. en ole ikinä puhunut. Eikä kiinnostaisi kuulla muiltakaan.

N44

Vierailija
48/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan,  myöskään  tyttökaverit eivät ole ikinä kommentoineet miestensä anatomiaa. 

Vierailija
49/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos se on poikkeavan iso tai pieni ja yleensä syynä mainitsemiseen on "muuten hyvä/huono mies, mutta..."

Vierailija
50/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan puhunut ko elimestä eikä missään porukassani ole asiasta puhuttu. Miehessä pitää olla muuta kiinnostavaa.

Vierailija
51/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan yleisesti että kivaa oli makkarissa yms. Mut ei yksityiskohtia toisen vartalosta/intiimimeistä alueista tai seksijutuista. Kunnioitus yksityisasioihin on. Oli säätö tai vakkari. 

Vierailija
52/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauravat miesten vehkeen ohuutta ja pienuutta? Niin että saunatila raikuu ja kuuluu 10 kilometrin päähän.

Menisiköhän asia oikeasti näin, eikä ihmiset yleensä ylpeile ja kehu kaikkea, väittävät autojaan ja talojaan ja kellojaan arvokkaimmaksi mitä on ja ilmoittavat painonsa pienemmäksi ja toimenkuvaakin vääristelevät jne...?

Vierailija
53/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minun piireissäni muitten seksiasioista juuri puhuta, saatika sitten sukuelilmistä. Ovat kuitenkin yksityisasioita joihin ei ole syytä sekaantua.  No yksi on ei-hetero ihan julkisestikin, muttei se ketään hetkauta. Jaa kerran tosin eräs mummo mainitsi että hänen 83-vuotias miehensä otti vähän raskaasti kun alapää lakkasi pelaamasta. Eipä ole sen enempiä tullut puheeksi.

Vierailija
54/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ymmärrä, että monet naiset keskustelevat läheisimpien ystävien kanssa ihan kaikesta henkilökohtaisesta. Heille ei ole olemassa mitään "parisuhdesalaisuuksia", vaan yksityisimmätkin asiat jaetaan ja kysytään parisuhdeneuvoja niiltä ystäviltä. 

Naisena (45 v) allekirjoitan tämän. Peniksistä puhutaan myös jos on jotain erityistä mainittavaa.

Vierailija
55/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ketään ei kiinnosta jonkun kaverin miehen elin millään tavalla. Olisin pikemminkin huolestunut, jos joku kavereistani alkaisi kiinnostua mieheni elimestä. Siitä puhutaan kyllä, jos jollain on joskus ollut hauskaa tai hankalaa sängyssä jonkun kanssa, mutta yleisemmällä tasolla. 

Vierailija
56/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ymmärrä, että monet naiset keskustelevat läheisimpien ystävien kanssa ihan kaikesta henkilökohtaisesta. Heille ei ole olemassa mitään "parisuhdesalaisuuksia", vaan yksityisimmätkin asiat jaetaan ja kysytään parisuhdeneuvoja niiltä ystäviltä. 

Varmasti moni mies ymmärtää. Ainakin minulle useampi kumppani on kertonut näistä suoraan. Tietenkään kaikki naiset eivät tällaista harrasta, ja aina voi päteä sääntö, että kysyä saa, mutta vastata ei täydy. Mutta yleisesti ottaen naiset kyllä puhuvat läheisten naisystäviensä kanssa ihan kaikesta. -ap

Mä en puhu läheisten naisystävien kanssa ihan kaikesta, eikä mulle puhu kukaan. Toki monenlaisista asioista puhutaan, mutta en kyllä kauheasti puhu parisuhteen ongelmakohdista ulkopuolisille, koska se ei olisi miestäni kohtaan reilua.

Minä olen ihan erikseen sanonut miehelleni että jos meillä on ongelmia tai häntä ahdistaa, toivoisin että hän puhuisi ystävälleen asiasta.

Hän on niin kiltti ja ajattelee aina ensin muita ihmisiä. Haluaisin että hän saisi suhteen ulkopuolelta toisia näkemyksiä. Olen itse niin varma omasta intuitiostani ja itsevarma ilmaisemaan mielipiteeni, että pelkään että hän jäisi jalkoihini. 

Aiemmasta kumppanista eroaminen oli hänelle niin vaikea päätös, myötätunnosta tätä naista kohtaan ja seurausten pelosta, että hän meinasi sairastua henkisesti ja fyysisesti sen paineen alla. Kriisiosaston psykiatri sai lopulta häneen uskoa oman tien valitsemisessa toisen valitseman tien sijasta.

En ikinä pitäisi minään luottamuksen rikkomisena sitä että mieheni puhuisi omista ongelmistaan luotetulle ihmiselle. En halua olla mikään auktoriteetti hänelle.

Vierailija
57/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut tilanteessa, jossa oltaisiin keskusteltu kenenkään yksittäisen miehen elimestä. Olen kyllä tuntenut ronskejakin naisia, ja mulkuista yleisellä tasolla ollaan puhuttu tyttöjen kesken ja vähän poikienkin kuullen.

Musta jonkun ihmisen intiimin anatomian kommentoiminen tai seksielämän yksityiskohtien paljastaminen on aika p*skamaista toimintaa. Voi olla, että olen heivannut seurastani kaikki sellaiset, jotka edes periaatteessa harrastavat moista, jo ennen kuin he ovat sanoneet mitään tuommoista, koska he ovat olleet muutenkin p*skamaisia ihmisiä.

Vierailija
58/58 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut tilanteessa, jossa oltaisiin keskusteltu kenenkään yksittäisen miehen elimestä. Olen kyllä tuntenut ronskejakin naisia, ja mulkuista yleisellä tasolla ollaan puhuttu tyttöjen kesken ja vähän poikienkin kuullen.

Musta jonkun ihmisen intiimin anatomian kommentoiminen tai seksielämän yksityiskohtien paljastaminen on aika p*skamaista toimintaa. Voi olla, että olen heivannut seurastani kaikki sellaiset, jotka edes periaatteessa harrastavat moista, jo ennen kuin he ovat sanoneet mitään tuommoista, koska he ovat olleet muutenkin p*skamaisia ihmisiä.

No ei kai niiden vakituisten kumppaneiden fysiikkaa erikseen ruoditaan etenkään negatiivisessa mielessä.  Mutta on me puhuttu esim siitä kun ystävän ex oli poikkeuksellisen hyvin varusteltu ja eron jälkeen ei mikään kokeilu tuntunut aluksi miltään. Ja myös kun teinistä asti seurustellut löysi nelikymmpisenä erottuaan täydellisen nupin mutterilleen ns.