Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhuvatko naiset usein keskenään miesten elimistä?

Vierailija
28.05.2025 |

Omissa kokemuksissani ainakin tämä on aika yleinen aihe, mitä olen kuullut tyttöystävien tai tapailunaisten kertoneen minulle. Mitkä ovat teidän kokemuksenne miehinä ja naisina?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kaksi kertaa elämässäni olen ollut läsnä keskustelussa, jossa nainen baarissa kertoi silloisen deittinsä koosta. Toisella oli jättimäinen, toisella mini.

Normaaleista vehkeistä en ole koskaan kuullut puhuttavan.

N46

Vierailija
22/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miehet ei oikein ymmärrä miten vähän se pippeli oikeasti meitä naisia kiinnostaa. Siksi te laittelette niitä kuviakin. Puhetta voi tulla tyyliin *sillä äijällä oli joku pakkomielle elimestään ja lähetteli siitä kuvia ja puhui siitä*. Mutta ei sellaista, että kellä on minkäkinlainen. Yleisellä tasolla voi jostain menneistä miehistä kuitata oliko kivaa sängyssä sen kans, mutta ei kaverit halua kuulla mitään yksityiskohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaillaan, kummalla on huonompi ja naurettavampi mies kierrossa.

Vierailija
24/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan, myös vinkkejä alueen isomunista! Alle 18cm joutuvat naurunalaisiksi.

Vierailija
25/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksistä yleisesti? Ei koskaan. Ainoa kerta kun kenenkään yksilön peniksestä on puhuttu jos se on ollut aivan huomiota herättävän iso ja kyseessä on joku satunnainen säätö. Koskaan ei ole kuullut kenenkään edes mainitsevan oman kumppaninsa varustuksen kokoa. On ääneenpuhumaton sääntö ettei siitä puhuta.

Minkähän takia tätäkin on alapeukutettu? Näin omassa elämässäni eli kaksi kertaa olen kuullut että puhutaan miehen elimestä ja molemmilla kerroilla kyseessä oli satunnainen säätö.

Vierailija
26/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap kun kerroit teidän homojen touhuista. Sitä ei kuitenkaan nyt kysytty.

Vierailija
27/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, miehet ei oikein ymmärrä miten vähän se pippeli oikeasti meitä naisia kiinnostaa. Siksi te laittelette niitä kuviakin. Puhetta voi tulla tyyliin *sillä äijällä oli joku pakkomielle elimestään ja lähetteli siitä kuvia ja puhui siitä*. Mutta ei sellaista, että kellä on minkäkinlainen. Yleisellä tasolla voi jostain menneistä miehistä kuitata oliko kivaa sängyssä sen kans, mutta ei kaverit halua kuulla mitään yksityiskohtia.

Yleensä ei varmaan kiinnostakaan suuntaan tai toiseen, jos penis on keskikokoinen, kuten yleensä on. Mutta kyllä naiset selkeästi noteeraavat, jos on tavallista isompi tai pienempi. Esimerkiksi eräs tapailunainen kysyi minulta ihan lupaa, saako kertoa kavereilleen, että minulla on iso. Huvittava tilanne, mutta annoin toki luvan, koska esiinnyin positiivisessa valossa. Ei olisi tietenkään ottanut asiaa kanssani puheeksi, jos minulla olisi keskikokoinen tai pieni. Riippuu siis ihan tilanteesta.

Vierailija
28/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis tarkoitat penistä, niin en ole moneen penistä koskevaan naisten kesken käytyyn keskusteluun osallistunut elämäni aikana. Olen kohta 45. Miehet siitä enemmän puhuvat.

Vierailija
29/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko teidän alemman tason naisten yrittää vähän parempia miehiä vaihteeksi?

Vierailija
30/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei varmaan kiinnostakaan suuntaan tai toiseen, jos penis on keskikokoinen, kuten yleensä on. Mutta kyllä naiset selkeästi noteeraavat, jos on tavallista isompi tai pienempi. Esimerkiksi eräs tapailunainen kysyi minulta ihan lupaa, saako kertoa kavereilleen, että minulla on iso. Huvittava tilanne, mutta annoin toki luvan, koska esiinnyin positiivisessa valossa. Ei olisi tietenkään ottanut asiaa kanssani puheeksi, jos minulla olisi keskikokoinen ta

No joku vähän daiju. Toki meitä on joka lähtöön.

Vierailija
31/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ymmärrä, että monet naiset keskustelevat läheisimpien ystävien kanssa ihan kaikesta henkilökohtaisesta. Heille ei ole olemassa mitään "parisuhdesalaisuuksia", vaan yksityisimmätkin asiat jaetaan ja kysytään parisuhdeneuvoja niiltä ystäviltä. 

Varmasti moni mies ymmärtää. Ainakin minulle useampi kumppani on kertonut näistä suoraan. Tietenkään kaikki naiset eivät tällaista harrasta, ja aina voi päteä sääntö, että kysyä saa, mutta vastata ei täydy. Mutta yleisesti ottaen naiset kyllä puhuvat läheisten naisystäviensä kanssa ihan kaikesta. -ap

Ei meidän piireissä sinakaan kukaan puhu omasta intiimielämästään tai parisuhdevaikeuksistaan. Onneksi. Siinähän rikkoo suhdetta ja kumppanin oikeutta yksityisyyteen. 

Ainoa tilanne jossa on puhuttu on se jos onntullut avioero. Silloin se on myös ymmärrettävää.

Vierailija
32/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi ei, en ole ikinä kuullut kenenkään naisen puhuvan niin rumasta aiheesta.🤮

Miksi aihe on mielestäsi ruma? Ainakin minun elintä ovat monet naiset kehuneet kivan näköiseksi jne., ja minä miehenä pidän vastaavasti monen naisen sukuelintä esteettisenä. -ap

Hyi, itse pidän kaikkia elimiä rumina ja värittöminä.

Miehillä niinkuin joku suonikas silmätön ruma pieni oksentava ukkeli ja naisilla kumma niljakas röpelötursake.

Hyh, etovia molemmat. 

Vierailija
33/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoidut kertoo onko tauteja näppyjä tai syyliä kuin AIDS tai käyttääkö kondomia vai SEISOOKO vai ei seiso . Usein ei.  Onko pieni normi vai iso sattuuko vai miten sen saa toimimaan.  Jakomäki.  

Vierailija
34/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotyyppinen munahaukka on ylipainoinen, tatuoitu, alhaisen koulutuksen omaava räväkkä nainen jolla on tupakka toisessa kädessä ja kalja toisessa.

Vierailija
35/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme kehtaa keskustella puolisoidemme millimunista. 🤭

Miksi ihmeessä olette pariutuneet millimunien kanssa? Rahan takia? Sehän tekee teistä kaikista hutsuja. Itse ainakin valitsin naisen johon olen täysin tyytyväinen.

Vierailija
36/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan puhuta kun ei kiinnpsta ystävien miesten elimet sitten pätkääkään.

Vierailija
37/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei varmaan kiinnostakaan suuntaan tai toiseen, jos penis on keskikokoinen, kuten yleensä on. Mutta kyllä naiset selkeästi noteeraavat, jos on tavallista isompi tai pienempi. Esimerkiksi eräs tapailunainen kysyi minulta ihan lupaa, saako kertoa kavereilleen, että minulla on iso. Huvittava tilanne, mutta annoin toki luvan, koska esiinnyin positiivisessa valossa. Ei olisi tietenkään ottanut asiaa kanssani puheeksi, jos minulla olisi keskikokoinen ta

Outoa toimintaa naiselta. 

Vierailija
38/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko teidän alemman tason naisten yrittää vähän parempia miehiä vaihteeksi?

Alemman tason naiset tunnistaa siitä, että he hyökkäävät henkilöön eivätkä osaa keskustella aiheesta asiallisesti.

- ohis

Vierailija
39/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan puhuta. Ikinä.

N46

Vierailija
40/58 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ymmärrä, että monet naiset keskustelevat läheisimpien ystävien kanssa ihan kaikesta henkilökohtaisesta. Heille ei ole olemassa mitään "parisuhdesalaisuuksia", vaan yksityisimmätkin asiat jaetaan ja kysytään parisuhdeneuvoja niiltä ystäviltä. 

Varmasti moni mies ymmärtää. Ainakin minulle useampi kumppani on kertonut näistä suoraan. Tietenkään kaikki naiset eivät tällaista harrasta, ja aina voi päteä sääntö, että kysyä saa, mutta vastata ei täydy. Mutta yleisesti ottaen naiset kyllä puhuvat läheisten naisystäviensä kanssa ihan kaikesta. -ap

Mä en puhu läheisten naisystävien kanssa ihan kaikesta, eikä mulle puhu kukaan. Toki monenlaisista asioista puhutaan, mutta en kyllä kauheasti puhu parisuhteen ongelmakohdista ulkopuolisille, koska se ei olisi miestäni kohtaan reilua.